Lastavaza Guitarman and Sheila

Guitarman

Active Member
Na veel uitzoekwerk, praten, lezen, dubben, filosoferen.. etc is het dan zover, de kogel is door de kerk, WE GAAN!
Gisteren definitief de eerste betaling gedaan richting M2A en contract ook verstuurd.
Man wat spannend! Gevoelens van euforie en verdrietig zijn wisselen elkaar af. Maar dit zal wel normaal zijn. De grootste strijd hebben we nog met het melden richting onze ouders. Hoe en wanneer, vooral.Voor hun zal het vast een hele klap zijn. En hoe ze gaan reageren daar heb je totaal geen invloed op.
Waar we gaan wonen staat nog niet vast maar het zal SA of NSW worden (eventueel nog VIC en QLD).
Ook kijken waar we de meeste kans hebben op werk.
Mijn vrouw neigt het meeste naar SA.
Tot zover

Ik was al even actief hoor op het forum, alleen heb mijn naam even laten verwijderen.
Skilled Independant

Nou het heeft weer even geduurd, maar nu weer even een update.

- we zijn al druk bezig met het verzamelen van de papieren (eerste opzet resume (mijn dank aan Kims :up:, werkgevers gevraagd voor referentie, cijferlijsten en diploma van zolder gehaald, uitreksel huwelijk en geboorteverklaringen opgehaald)
- afgelopen dinsdagavond gemeld aan de ouders van mijn vrouw gemeld wat onze plannen zijn. Reactie viel echt erg mee. Dit was een goede avond. Dit weekend naar mijn ouders :(.
- M.b.t. IELTS, zeer waarschijnlijk gaat mijn vrouw een cursus doen bij het BLTC in A'dam van 1 week. Aangezien zij voor Academic een 7 moet halen. Pittig zat. Ik kan toe met General een 4,5 (makkie?)

Tot zover eerst :cool:

Checking boxes ;)

IELTS. Altijd even oefenen/proefexamens doen. Scheelt stress! Succes beide!
Tja ik denk dat we die 7 niet zullen halen zonder hulp van buiten af.
Ik denk dat ik wel wat mee lift. Ik zou graag ook een 7 halen op general.
Dat staat toch weer mooi op je resume

Tja ik denk dat we die 7 niet zullen halen zonder hulp van buiten af.
Ik denk dat ik wel wat mee lift. Ik zou graag ook een 7 halen op general.
Dat staat toch weer mooi op je resume

Sorry, ik bedoelde voor je 4.5 ;)

Dat je niet op je luie... gaat zitten ;)

Hier heeft hubbie al twee weken alles uit handen genomen: kids, groceries, cooking, ironing and more...
Kun je ook propageren.
En dan heeft-ie ook nog meegeoefend. Hij morgen de general, ik de academic. We doen het echt samen.
Hoe is het bij jullie gaan met de IELTS? Genoeg?

Back