LaStaVaZa Jagermeester & Roels

Jagermeester

XPdite Sponsor 2021
Korte update:

Nog geen bericht over het visum, maar we denken er ook weinig aan - lockdown houdt ons wel bezig. @Roels is een tijd geleden met een nieuwe baan begonnen (binnen hetzelfde bedrijf) en ook ik ben afgelopen week aan een nieuwe baan begonnen (ander bedrijf). Wel gek om vanuit huis te moeten beginnen en mensen digitaal ontmoeten die je voorlopig niet gaat zien (@afterbang, dit is vast heel normaal voor jou ;) ).

We genieten nog steeds ontzettend van de mooiste stad in Australië. De winter is op zijn retour, we merken dat het warmer wordt, de dag langer en de zon sterker is. Kan niet wachten op de zomer, lekker naar de stranden, wandelen door de parken en vooral genieten van al het moois :)

afterbang

XPdite Sponsor 2021
Goed om even wat te horen!

Wel gek om vanuit huis te moeten beginnen en mensen digitaal ontmoeten die je voorlopig niet gaat zien (@afterbang, dit is vast heel normaal voor jou ;) ).
Ik heb natuurlijk al wel vanaf kantoor gewerkt in NL, maar aan de andere kant, ja, het is ook wel bekende materie, heel veel projecten gaan met mensen die overal en nergens zitten, niet perse NL en ik dus nooit gezien heb. Het is weer een andere uitdaging, maar ik heb en had dus wel het voordeel dat ik de organisatie al kende voor je er 'remote' begint. Dus in die zin zijn jullie dapperder :)

Denk dat @Zwerver ook in zo'n situatie zit? (waar hij veel mensen nooit gezien heeft)

Zwerver

Moderator
Goed om even wat te horen!

Ik heb natuurlijk al wel vanaf kantoor gewerkt in NL, maar aan de andere kant, ja, het is ook wel bekende materie, heel veel projecten gaan met mensen die overal en nergens zitten, niet perse NL en ik dus nooit gezien heb. Het is weer een andere uitdaging, maar ik heb en had dus wel het voordeel dat ik de organisatie al kende voor je er 'remote' begint. Dus in die zin zijn jullie dapperder :)

Denk dat @Zwerver ook in zo'n situatie zit? (waar hij veel mensen nooit gezien heeft)
Klopt. Behalve mijn eigen team, heb ik weinig mensen gezien tot nu toe. Dus niet mijn eigen manager, niet onze VP, niemand

OFX