duh bacchus
Member
Zal ff kijken...wel een thuiswedstrijd.
Hey een Oeteldonker in ons midden! Wat een mooie keuze om richting Manly te vertrekken. Enjoy this rollercoaster! Groet van een Zandhaas!Hi Katja, leuk om jouw verhaal over het bemachtigen van een huis te lezen. Wij vertrekken eind juli definitief naar Sydney en gaan waarschijnlijk tegen dezelfde dingen aanlopen. Wij willen naar noord Sydney (ergens tussen Manly and St. Ives) ivm scholen voor de kids. Ik had geen idee dat huurhuizen ook zo snel gaan.
Omdat wij geen huurhistorie hebben (en geen referenties) vroeg ik me af wat je nodig hebt als first time huurder in Sydney? (een hogere borg, betrouwbaar gezicht )
Gr,
Marc (ook uit Den Bosch)
Wow dat is al snel, hoewel het jou natuurlijk niet snel genoeg kan gaan en had je hier allang willen zitten. Geniet nog maar even van je laatste daagjes in Nederland. Moet je nog werken?9 juli vertrekken!!!
Geweldig! Niet lang meer... en welkom Max!9 juli vertrekken!!!
Alleen heeft Max nog geen fotootje. Maar gelukkig staat hij bij jou op de foto, zodat we toch weten hoe hij er uit ziet. De laatste keer dat we naar Nederland gingen zijn we ook met Emirates gegaan. Dat is heel goed bevallen. En Quantas is altijd goedHaha grappig, lees ik net dat Max er ook is. Die heeft wel al Stanmore staan, ik binnenkort ook.
9 juli vliegen met Emirates (eerste keer voor mij) en het laatste stukje Perth - Sydney met Qantas.
Dat vind ik wel bijzonder, met de Australische maatschappij waar ik 20 jaar geleden ook mee binnengekomen ben.
Ach weet je. Ik ben vooral heel erg blij, dat we bijna samen zijn.Veel succes Katja! geniet van de voorpret! Spannend hoor, allemaal.
Het is jullie gegund!Ach weet je. Ik ben vooral heel erg blij, dat we bijna samen zijn.
3 jaar lang hebben we samen een relatie proberen op te bouwen, eerst in NL tussen west en zuid en nu een kleine anderhalf jaar tussen Oz en NL.
Ik kan je zeggen het gaat je niet in de koude kleren zitten, het is zwaar geweest, maar we wisten waar we het voor deden.
Het is dus ook een hele goede test gebleken, want we hebben er ZIN in. Lekker samen, mooi nieuw land, geweldig avontuur.
Bring it on!!!