LaStaVaZa Max en Katja

Hi Katja, leuk om jouw verhaal over het bemachtigen van een huis te lezen. Wij vertrekken eind juli definitief naar Sydney en gaan waarschijnlijk tegen dezelfde dingen aanlopen. Wij willen naar noord Sydney (ergens tussen Manly and St. Ives) ivm scholen voor de kids. Ik had geen idee dat huurhuizen ook zo snel gaan.

Omdat wij geen huurhistorie hebben (en geen referenties) vroeg ik me af wat je nodig hebt als first time huurder in Sydney? (een hogere borg, betrouwbaar gezicht :) )

Gr,
Marc (ook uit Den Bosch)
Hey een Oeteldonker in ons midden! Wat een mooie keuze om richting Manly te vertrekken. Enjoy this rollercoaster! Groet van een Zandhaas!
 
zo weer even on topic

Als alles loopt zoals het moet lopen, kan ik 7 juli tekenen bij mijn werkgever!!!
Very happy, er is nu een datum (kan nog maximaal 2 weken uitlopen) en dat is fijn aftellen *doet dansje*
Eindelijk.....

I am happy, like a room without a roof :):):)
 
Wat fijn voor je Katja, eindelijk een datum om naartoe te leven! Dat maakt het wachten tot jullie weer herenigd zijn wat draaglijker :) Heeft dat mes-op-tafel-gesprek toch wat opgeleverd ;-)
 
Fijn dat je nu een richtdatum hebt! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hopelijk heeft al dat wachten en het mes op tafel ook financieel nog wat opgebracht, want alles is natuurlijk mooi meegenomen. Geniet nog maar even van de lange dagen in Nederland (want hier is het al om vijf uur donker) en daarna tot ziens in Sydney (of Brissie).
 
En de weinige spulletjes die in 9 dozen konden, gaan morgen de container in richting Sydney met Hazeleger. Fijn!
 
Haha grappig, lees ik net dat Max er ook is. Die heeft wel al Stanmore staan, ik binnenkort ook.
9 juli vliegen met Emirates (eerste keer voor mij) en het laatste stukje Perth - Sydney met Qantas.
Dat vind ik wel bijzonder, met de Australische maatschappij waar ik 20 jaar geleden ook mee binnengekomen ben.
 
Haha grappig, lees ik net dat Max er ook is. Die heeft wel al Stanmore staan, ik binnenkort ook.
9 juli vliegen met Emirates (eerste keer voor mij) en het laatste stukje Perth - Sydney met Qantas.
Dat vind ik wel bijzonder, met de Australische maatschappij waar ik 20 jaar geleden ook mee binnengekomen ben.
Alleen heeft Max nog geen fotootje. Maar gelukkig staat hij bij jou op de foto, zodat we toch weten hoe hij er uit ziet. De laatste keer dat we naar Nederland gingen zijn we ook met Emirates gegaan. Dat is heel goed bevallen. En Quantas is altijd goed :)
 
Veel succes Katja! geniet van de voorpret! Spannend hoor, allemaal.
Ach weet je. Ik ben vooral heel erg blij, dat we bijna samen zijn.
3 jaar lang hebben we samen een relatie proberen op te bouwen, eerst in NL tussen west en zuid en nu een kleine anderhalf jaar tussen Oz en NL.
Ik kan je zeggen het gaat je niet in de koude kleren zitten, het is zwaar geweest, maar we wisten waar we het voor deden.
Het is dus ook een hele goede test gebleken, want we hebben er ZIN in. Lekker samen, mooi nieuw land, geweldig avontuur.
Bring it on!!!
 
Ach weet je. Ik ben vooral heel erg blij, dat we bijna samen zijn.
3 jaar lang hebben we samen een relatie proberen op te bouwen, eerst in NL tussen west en zuid en nu een kleine anderhalf jaar tussen Oz en NL.
Ik kan je zeggen het gaat je niet in de koude kleren zitten, het is zwaar geweest, maar we wisten waar we het voor deden.
Het is dus ook een hele goede test gebleken, want we hebben er ZIN in. Lekker samen, mooi nieuw land, geweldig avontuur.
Bring it on!!!
Het is jullie gegund!
 
Back
Top