LaStaVaZa Max en Katja

Ik lees net dat Max bij Quay werkt, leuk! Daar had ik drie jaar geleden nog een wedding.

Ben je er al helemaal klaar voor (retorische vraag natuurlijk)? Ingepakt? Nog veel te doen?
 
Ja wat een uitzicht heeft ie als hij aan het werk is....Opera House/Harbour Bridge.....tsssss
Prijzige wedding is dat geweest hihi! Wel gaaf daar.
Ik ben er zeker klaar voor, volgens mij heb ik alles geregeld. Koffers staan klaar; gaan met die banaan!
Oja en nog een paar dienstjes werken en handtekening zetten :up:
 
Ja wat een uitzicht heeft ie als hij aan het werk is....Opera House/Harbour Bridge.....tsssss
Prijzige wedding is dat geweest hihi! Wel gaaf daar.
Was inderdaad gaaf! Gelukkig hoefde ik me alleen maar bezig te houden met het lekkere eten op te eten!
 
Oooooo Katja....
Volgend weekend zit je er gewoon!!!!
(We snappen het heus wel hoor, als je dan even wat minder post... :cool:...)
Just kiddin' mate!
Succes met de laatste dagen en nachten, het wordt vanzelf woensdag.:up:
 
Toooooooomorrow! Tomorrow!
Ben je al aan het zingen Katja?!

Ik hoop dat je nog een goede nachtrust krijgt, en zo niet dan morgen in het vliegtuig maar.
Goeie reis mevrouw, het is eindelijk zover....
Ik zie het al voor me, in slow motion met wapperende snorharen op elkaar af komen rennen....:eek: op het vliegveld...
Hihihi, goeie reunie!
 
Nou Katja, daar is dan bijna de dag waar je al die tijd naar uit hebt gekeken! Goede laatste nacht, met de Hollandse zomerregen tegen het raam kletterend! Goede reis en keep us posted!
 
ohhhhh :oops: wat lief allemaal.....ja laatste avondje met mijn familie, morgen rond de aanvang van de wedstrijd ga ik vliegen....wel lekker dat het als het goed is uitgezonden wordt in het vliegtuig, dat leidt lekker af....bedankt allemaal voor de steun en vrolijke berichten...ik laat van me horen, kan wel even duren ;););)
 
Een fijne laatste avond met de familie en een goede reis! Leuk om in het vliegtuig de halve finale te kijken. Nu maar hopen dat ze winnen! Anders zal het wel erg rustig zijn in het vliegtuig (hoewel dat ook wel weer lekker is). Ik zal aan je denken als ik morgenochtend om zes uur voor de TV zit :) Succes met de eerste weken in Sydney, hoewel dat voor jou als thuiskomen zal voelen.
 
ohhhhh :oops: wat lief allemaal.....ja laatste avondje met mijn familie, morgen rond de aanvang van de wedstrijd ga ik vliegen....wel lekker dat het als het goed is uitgezonden wordt in het vliegtuig, dat leidt lekker af....bedankt allemaal voor de steun en vrolijke berichten...ik laat van me horen, kan wel even duren ;););)
Niet massaal gaan springen wanneer NL scoort, dan raakt het vliegtuig uit koers ;)
 
Ohh Katja, zo zat ik in Zuid-Frankrijk en ging 9 juli zonder internet toegang voorbij. Wel aan je gedacht hoor!! Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Jullie zijn nu eindelijk weer herenigd, wat moet dat fijn zijn! Geniet van elkaar en de mogelijkheden die je krijgt om jullie leven weer opnieuw vorm te geven. And keep us posted please :) liefs!
 
Back
Top