Wellicht af laten takken door
@Lost
De dwaze PM is een face voor hoe onze regeringen werken. Labor en Lib/Nats zijn beide verslaafd aan coal/het pluche.
Het systeem dat politieke partijen afhankelijk zijn van donaties is killing (zie ook USA) Dus ja, weg met ScoMo. Maar ook weg met het politieke systeem. Gewoon net als in NL, politiek wordt betaald door de belasting betaler. Dat maakt corruptie veel lastiger/makkelijker op te sporen. Nu is in principe iedereen corrupt want betaald door grote donateurs.
Verder, ik denk dat je als jezelf heel aardig je best doet
Ik denk zelf, nadat je al deze dingen gedaan hebt er weinig over blijft dan Greens stemmen/lid worden en je pensioen bij de juiste partij onderbrengen (Australian Ethical bijvoorbeeld)
Heb zelf een klein stukje geschreven voor de 'achterblijvers' in NL met eigenlijk de tips die jezelf ook al noemt. Heb het stukje geschreven omdat ik veel vragen kreeg over hoe het met ons was, maar het belangrijker vindt dat deze catastrophe een keerpunt kan zijn. Dan dat we bij de pakken neer gaan zitten.
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
www.facebook.com