LaStaVaZa Sabrina

Damn, op zoek naar een ander Jackeroo dan maar? (tzt, wel eerst ff bijkomen lijkt me)
Hij maakt wel mooi plaats voor een nog betere, lievere, mooiere Aussie bloke ;)

Lentevakantie! Kaartje voor Sufjan in Februari in the pocket (fijn in Melbourne deze keer).
Ik heb deze week met 2 vriendinnen the Overland track in Tassie gelopen. Wat was dat fijn. Sneeuw de dag ervoor en terwijl we liepen 6 dagen zonneschijn.
Nu bijkomen... dit weekend 28C voorspeld dus het fijne weer begint hier weer.
Misschien ga ik vrijwilligersdiensten draaien tijdens Falls festival voor new years... en dan meteen nog een track in Tassie lopen. Grootse plannen dus :)

Joepiedepoepie!

Van harte Sabz, altijd leuk om wat anders te gaan doen! Flauw van al het papierwerk in het onderwijs?

Oh, wat hield / houd ik van lesgeven en ik mis de kinderen heel erg. Maar van werk-leven balans is eigenlijk nooit sprake geweest. In alle 12 jaar dat ik lesgaf. Dat ligt aan het beroep, en het feit dat ik niet zo snel werk gecombineerd met perfectionistisch zijn en mezelf moeilijk grenzen op kunnen leggen...

Ik was er dus al een tijdje klaar mee. Maar wat dan? Ik ben een paar maanden naar een cariere coach geweest. Ik weet nog steeds niet precies wat ik wil, maar in de tussentijd is dit iets waar ik mijn onderwijs skills goed voor kan gebruiken. Ik help nog steeds leerlingen / studenten en om 5 uur gaat iedereen gewoon naar huis! Misschien wil ik ook nog een vak hier en daar volgen (de universiteit geeft korting als je er al werkt). Want uiteindelijk wil ik toch terug naar wetenschap, waarschijnlijk in de wetenschapscommunicatie.

Een heel nieuw avontuur dus (ik woon hier al weer bijna 4 jaar, dus het was wel weer tijd voor iets nieuws, haha).

Vrijdag was geweldig. Veel leuke kaartjes en kadotjes. Mijn meisjesklas had Dr Who cupcakes gemaakt. Speech bij assembly, lieve woorden van collegas. Zeer bijzonder allemaal. Ik heb dus wel een beetje moeite met loslaten...

Wetenschapscommunicatie. Dus je wilt een soort Ilona Smeets of Bas Haring worden later als je groot bent? :p

Maar leuk de extra info :up:

Klinkt goed! Als onderwijs in je bloed zit is dat zeker moeilijk los te laten! Maar tof dat je het zo toch een beetje kan combineren! Succes!

wauw wat een stap! Maar gelukkig is daar hier eerder gewoon dan een uitzondering.
En wat fijn dat je zo gewaardeerd wordt, dat betekent dat je goed bezig bent (geweest)
Op naar een nieuw avontuur.

Ik weet geen betere plek dan hier ;)

Ik geloof niet dat je hier nog veel komt, @Sabz maar hang even een wortel voor je neus ;)

Your Hottest 100 votes:
alt-J - Adeline
Ocean Alley - The Comedown
Kendrick Lamar - DNA.
Blaze, The - Territory
West Thebarton - Moving Out
Flint Eastwood - Queen
DZ Deathrays - Shred For Summer
Nothing But Thieves - Amsterdam
MGMT - Little Dark Age
CamelPhat & Elderbrook - Cola

Your Hottest 100 votes: