LaStaVaZa van de Witjes

GEFELICITEERD!!! Zie je wel dat het snel verloopt bij jullie!
afro.gif

Nog 3 a 4 weken en jullie hebben hem ook!
afro.gif

Wow, super zeg! Nu hebben jullie dat visum zo te pakken, inderdaad in november deze kant op!

En alvast een hele fijne verjaardag (veel tweelingen hier: Betty, jij, mijn man en ik...;-)).

Groet,
Annemarie

Wow, super zeg! Nu hebben jullie dat visum zo te pakken, inderdaad in november deze kant op!

En alvast een hele fijne verjaardag (veel tweelingen hier: Betty, jij, mijn man en ik...;-)).

Groet,
Annemarie

Ro is ook een tweeling! Lachen! :smile:

Eindelijk een stap die snel gaat na al dat wachten, we denken nog steeds om over 2 jaar naar WA te komen. Maar wie weet willen we over 2 jaar niet meer weg uit Victoria

Dubbel gefeliciteerd! Hopelijk volgen de andere stappen en het viwum nwt zo snel als bij de anderen! Maar dat zit wel goed geloof ik :)

Gisteren medicals gedaan in Antwerpen, nou dat stelde niet zo heel veel voor. plasje voor suiker en ontstekingen, leesplankje onderste regel met beide ogen open, buisje bloed voor HIV en nog een beetje luisteren naar hart en longen en bloeddruk meten en dat was het weer. Was al bang dat er meer uit het bloed gehaald moest worden en dat na mijn verjaardagsfeestje van zondag. :cheers:

VOG is vrijdag aangevraagd dus nu wordt het laatste restje geduld aangesproken voor de laatste stap. Hoe lang duurde het bij jullie voor de VOG binnen was, op de site staat maximaal 4 weken maar dat zou te laat zijn??????

Ik had mijn VOG een week na aanvraag binnen. Succes verder met alles.

Groetejs,
Sacha

Dat wist ik niet, wel grappig. Dat Ro en Betty ook allebei tweeling zijn, gaat goed samen toch? Al die tweelingen verhuizen toch maar mooi naar Oz! :wink:

Effen toevallig op deze post uitgekomen vandaag, en wat grappig, mij ook Tweelingen.. They seem to be keen on variation and excitement, passionates... ;-)
:lol:

En wie weet, Yvonne, hebben jullie 'em ook tegen het Grant Uitje in juli!
La ma komen, heeeeeeeee ;-)

Hier nog een tweeling... Zou het dan toch...???

Anyway...goed bezig! En die VOG heb je over het algemeen snel genoeg binnen! Geloof dat wij hem ook binnen 1 a 2 weken hadden!
Wel om een engels talige gevraagt? (Of dat is tegenwoordig standaard, wij hebben er speciaal om gevraagd...)

Groetjes,

Leon en Chantal

Het zijn er inderdaad wel heel veel aan het worden....... zit toch in ons bloed blijkbaar. Goed voor de familie thuis: we kunnen er niets aan doen, zo zijn we nu eenmaal geboren.... :wink:

??? Tja, zoals mijn ma mij na de mededeling verweet: Jij bent door duivels bezeten! En verder heb ik ze dus niet meer gezien of gehoord de laatste drie maanden..
No worries, ik moet niet het leven van een ander leven, basta.
Tweelingen hebben 'GEWOON ZIN IN AVONTUUR' ...
En velen met ons, ... gelukkig!!!!!!!!!!!!

Vandaag echt de laatste stap gezet voor het visum, de VOG's waren binnen dus het laatste wachten kan beginnen, nu het huis nog weg en dan wij. :grin:

Groetjes
Yvonne

Back