LaStaVaZa van de Witjes

dat wordt een forum vluchtje, en beide zijn van harte welkom voor een bakkie, biertje en/of barbie

Groetjes
Yvonne

klinkt goed, we weten nog niet waar we uiteindelijk terecht komen en we willen in ieder geval niet in het CBD wonen. voorlopig hebben we de westkant op het oog maar alles ligt eraan waar we werk vinden. Die koffie komen we zeker halen als we de omgeving gaan verkennen

Groetjes en bedankt
Yvonne
:up:

Wij zitten ook aan de west kant nou ja meer de north west kant, Gisborne. Mocht je nog hulp, referenties etc nodig hebben om te starten in Australie, laat het maar weten.

12-11?? Dan gaan wij ook! :) 21:25u vanaf Schiphol :D

Kijken of ze nog een mooi busje voor onze roadtrip hebben :) Ow ja, als iemand nu al tips heeft, ze zijn welkom ;)

Grappig!!! Wij vliegen vanaf Hamburg, scheelt veel geld en het is maar een half uurtje langer rijden dan naar Amsterdam. :up:
We vliegen via Dubai en Melbourne en jullie???

@ Yvonne: Op de terugweg moeten we van 19:00 tot 3:40 op het vliegveld wachten. (lijkt me best heftig met 2 kids..... :|)
Misschien leuk om dan samen een bakkie te doen? :smile:

Is het niet goedkoper om een privejet voor alle XPditers te regelen? :grin:

@Familie S Dat moet te regelen zijn, stuur me maar een pm tegen die tijd dan weten wij inmiddels ook een beetje hoe en waar

Groetjes
Yvonne

Tuurlijk :wink: Johan is begonnen in de vliegtuigbouw die fromelt wel iets vliegbaars in elkaar :grin:

Alleen Senseo anders moet Johan ook al koffie zetten die van mij vind ik zelf al niet te drinken :lol:

Groetjes
Yvonne

Wij vliegen op Sydney, via Guangzhou (ofzo), China en met China Southern. Goedkoper dan 700,- p.p. retour konden we niet vinden, maar lijkt mij prima :) Wij zitten ook een half uurtje A31 verder dan jullie vanaf Hamburg én dichterbij Amsterdam, dus voor ons maakt het nog minder uit.

We kunnen nog wel even naar de kermis daar: http://www.telegraaf.nl/reiskrant/10487977/__Het_hoogste__reuzenrad__ter_wereld__.html

Hoewel die privéjet natuurlijk ook erg fijn is! :D Misschien dat we met dat bouwsel van Johan nét Jack's Territory kunnen halen :)

@Yvonne: gezellig!! Ik stuur je een pb. :wink:

Wij konden ook niets goedkoper vinden dan €1090,-- pp en € 812,-- p kind naar Hobart.
€ 700,-- is echt een scherpe deal volgens mij.

We zijn inmiddels met zoveel personen hier, hoe duur zou een privejet in onderhoud zijn?? B)
Ik haal met liefde het brevet, als het hele forum helpt met de kosten. :up:
Ik ben dol op studeren. B)

Wij vliegen op Sydney, via Guangzhou (ofzo), China en met China Southern. Goedkoper dan 700,- p.p. retour konden we niet vinden, maar lijkt mij prima :) Wij zitten ook een half uurtje A31 verder dan jullie vanaf Hamburg én dichterbij Amsterdam, dus voor ons maakt het nog minder uit.

We kunnen nog wel even naar de kermis daar: http://www.telegraaf...r_wereld__.html

Hoewel die privéjet natuurlijk ook erg fijn is! :D Misschien dat we met dat bouwsel van Johan nét Jack's Territory kunnen halen :)

Hey Kim,

Welke site heb jij geboekt?

Groeten Steven

Hey Kim,

Welke site heb jij geboekt?

Groeten Steven

Vliegtickets.nl, gezocht op verschillende vertrek en terugvliegdata. Ook op verschillende data zelf gezocht, omdat de prijzen voor dezelfde vluchten ook nog weleens willen veranderen. Uiteindelijk is het China Southern geworden. Kijken of we daarmee Oz kunnen halen :)

We kunnen weer een paar dingen van ons to do lijstje afstrepen, ons huis is voor een jaar verhuurd en mogelijk daarna verkocht, volmacht voor de verkoop is geregeld. Mevrouw is net volledig een eigen zaak begonnen en heeft haar vaste baan opgezegd dus krijgen ze geen hypotheek maar over een jaar verwachten ze dat ze die wel krijgen en meneer was helemaal weg van ons huis. De auto is verkocht deze wordt 12 november opgehaald dus ik kan er nog ff van genieten.

Het lijkt er op dat alles op tijd geregeld is, dit is mijn laatste werkweek en vanaf volgende week kan ik lekker op mijn gemak inpakken en thuis rommelen. Johan werkt nog tot 18 november en zal dus niet in de weg lopen :grin:

Het lijkt allemaal erg langzaam te gaan maar we hebben toch al veel stappen genomen.

Groetjes
Yvonne

Lekker hoor Yvon!
afro.gif
Nog een klein maandje, voor je het weet ben je er!
afro.gif

Succes met de laatste loodjes, zoals we hier dan zeggen
grin.gif
grin.gif
afro.gif
afro.gif

Back