LaStaVaZa van de Witjes

Whhaaaaaaa, ik ben het wachten zo zat, elke morgen weer een teleurstelling, niet gebeld, geen mail. Ik wil een VISUM!!!!!!!!!! Het had zo leuk geweest om morgen met het forum uitje te kunnen vertellen dat ook wij een van de gelukkigen zijn, maar voorlopig nog niets. Nu mag ik natuurlijk niet klagen, alles ligt pas 4 weken in Australië maar ik doe het lekker toch want het lucht zo op. Volgend bericht is hopelijk visum grant

Groetjes
Yvonne

Let's hope so!
afro.gif

Groeten Steven

Visum Grant
:applaus: :humble: :dance: :cheer:

Eindelijk vanmorgen om 10 voor 11 het verlossende telefoontje, ik had het vandaag niet meer verwacht omdat na ongeveer 9 uur de gemiddelde werktijd erop zit. Krijg ik ineens een telefoontje met een onbekend nummer, ik denk nog weer zo'n telemarketing telefoontje, heb ik ineens Rob aan de lijn "met Rob Breumelhof ik heb goed nieuws voor je" mijn hart in mijn keel, eindelijk na 3 jaar ploeteren is het zover we hebben em.

Mijn collega's kwamen me gelijk feliciteren en gelijk Johan gebeld, ik moest gelijk een vergadering in, en de grijns is nog niet van mijn gezicht af. Toen natuurlijk de telfoontjes naar familie en vrienden, iedereen zeer positief al had ik bij het telefoontje naar mijn vader een dubbel gevoel.

Nu eerst het tripje naar Berlijn regelen en het wordt vanavond laat denk ik. :cheers: :dancing:

Groetjes
Johan en Yvonne

CONGRATULATIONS!!!! About time! :up:

Lekker he! Nu op naar Berlijn en gaan met die banaan!!!!

:smile: Betty, Ro en de kindjes! :smile:

Woohooo eindelijk. Helemaal verdient met zijn tweeen!

Afgelopen week tijdems de meeting nog in twijfel en zo na een week het definitieve goede antwoord. Geniet er van, niet teveel drinken en... Geniet er maar van :)

Jiha! Zo herkenbaar dat gevoel als je dan eindelijk dat berichtje krijgt!!
Lekker dat reisje naar Berlijn boeken! Daar de Aussie ambasade binnen stappen, paspoort overhandigen, even wachten... en dan weer met ongeloof kijken naar dat fel begeerde stickertje!

Geniet er van!!

Groeten,

Leon en Chantal

Heeeey GEFELICITEERD jongens!!! :up: :lol: :up:
Ik kwam weer eens ff kijken op het forum,en eindelijk is het jullie ook gelukt,fijn joh.
Geniet maar lekker van het euforische gevoel en veel plezier in Berlijn. Dat hoort er gewoon bij, is zo leuk om je stickertje zelf op te halen, het is net als bij de tandarts in de wachtkamer zitten met spanning, maar dan 100x leuker! :wink:
Groetjes!

Tjonge! Naar maanden hier niet geweest te zijn zie ineens visum grant!!!! Ohhhhh wat geweldig!!!!!

Gefeliciteerd!!!!

Back