in de schuur. Waar we gister op onze sokken nog wat spul in hebben gezet omdat het in de weg stond voor de verhuizers...Oh nee Toch groot dus...
En waar zat ie? Binnen in huis?
Gezien We gaan het meenemenKids zijn uit zichzelf hun bed in gekropen en oooo wat hebben we toch een lekker matras! Zooooo heerlijk dit
@zwerver je hebt gelijk, mail onderweg
vanochtend onze eerste redbackspider hier gezien. Nou hadden we er ooit drie gezien in de outback, zo groot als een speldeknop. Dus was ervan overtuigd dat ze klein zijn. Deze niet. Zo groot als mijn duim. Slik.
ik denk dat ik het weeteigenlijk vind ik al tijden dat er weer eens update bij zou moeten, en ondertussen staan we al op pagina 2. Ik weet alleen niet zo goed wat er nog voor interessants te melden valt... werk gaat zijn gangetje, kinderen op school ook, manlief thuis is lekker bezig en netwerkt er een eind op los, en verder gebeurt er niet zo veel. Niet dat het saai is, juist niet. Verjaardag hier, strand daar, speeltuin, zonnetje, we vermaken ons prima. Maar niet echt iets bijzonders...
Maar nu heb ik dan toch weer iets extra's: we hebben voor het eerst logees gehad. Voor twee nachtjes, en het was erg gezellig.
Ik heb alleen een beetje de indruk dat het voor dit land ook niet heel bijzonder is... maar wij vonden het leuk.
Wie het was?
Drie keer raden.
precies!Een clochard en een koala?
komt in ordeMooi dat het gezellig was. Hoop ergens ook nog eens gebruik te maken van de Adelaidean gastvrijheid
ja want wij gaan ook wel eens naar Canberramijn tekst!
o enne... wederzijds?
eigenlijk vind ik al tijden dat er weer eens update bij zou moeten, en ondertussen staan we al op pagina 2. Ik weet alleen niet zo goed wat er nog voor interessants te melden valt... werk gaat zijn gangetje, kinderen op school ook, manlief thuis is lekker bezig en netwerkt er een eind op los, en verder gebeurt er niet zo veel. Niet dat het saai is, juist niet. Verjaardag hier, strand daar, speeltuin, zonnetje, we vermaken ons prima. Maar niet echt iets bijzonders...
Maar nu heb ik dan toch weer iets extra's: we hebben voor het eerst logees gehad. Voor twee nachtjes, en het was erg gezellig.
Ik heb alleen een beetje de indruk dat het voor dit land ook niet heel bijzonder is... maar wij vonden het leuk.
Wie het was?
Drie keer raden.
da's voor mij . Al die grijze haren beginnen te wegen.@Afterbang: Leuk gevonden! "clochard" hoe kom je erop? By the way: waar heb je de granny flat voor nodig? Voor later of komt er een familiestuk mee?