Ha, een klein kinkje in de kabel van de planning....
Rudy en ik moeten onze IELTS test nog doen, dus wij de papiertjes invullen (daar zijn we ondertussen heeeel goed in geworden :-D), pasfotootjes erbij, kopietje paspoort maken, in een envelopje, postzegeltje... op de bus. Geld overgemaakt en even wachten op de bevestiging... :fishing2:
Die kwam dus vandaag, helaas konden we niet op de gewenste datum (8 juli in amsterdam), dus werd het de volgende datum, 22 juli. Maar ach en wee, in de war als ik was toen ik de formulieren aan het invullen was, had ik er niet bij stil gestaan dat we die dag op vakantie gaan!! Geen probleem dacht ik nog, ik bel :call: even of het toch dan maar 12 augustus mag worden. Zo gezegd, zo gedaan, de dame aan de andere kant van de lijn zei dat het geen probleem was en zou de datum aanpassen. Geregeld! Niet dus, nog geen 5 minuten daarna gaat de telefoon: "Tja we kunnen de datum wel veranderen naar 12 augustus, maar aangezien u zelf de tweede datum heeft aangegeven, moet u administratiekosten betalen... a raison van 40 euro per persoon!":error:
Ik weet het mijn fout, meo culpa etc... maar toch, het is het intikken van een nieuwe datum, even enteren en klaar, bovendien is het vandaag 18 mei en de test is pas 12 augustus, ook niet echt hele korte termijn... En nogmaals ik weet het, eigen schuld dikke bult, maar toch... :depressed: