Amulya
New Member
Wat vind je nou heel anders, gek, of beter in Australie? Ben benieuwd wat jullie opgevallen is
Mijn lijstje:
leuk:
-natuurlijk hoe aardig de mensen hier zijn
-vrolijkheid van de mensen
-de display homes, echt geweldig die wijken met huizen om uit te kiezen
-het weer!!!!!!
-op het werk zijn mensen veel socialer
-mensen met minder goede banen kunnen hier ook in prachtige huizen wonen. Onze buurman bv hij is een bouwvakker en heeft een kast van een huis.
-de ruimte
-de natuur
raar/anders:
-de hekken om de zwembaden
-al dat gesue hier en rare verzekeringen die je nodig hebt daartegen
-metalen daken op huizen (ok ik snap wel dat sommige mensen dat willen, maar 't is vaak niet zo mooi)
-ha ha: mijn ouders wilden een piza meenemen uit een restaurant om thuis af te bakken en toen mocht dat niet want ze mochten geen half gebakken pizza meegeven: was tegen de regels. De regeltjes hier dus
-kerst is echt een groots iets hier!
-die idioote barbecues die zo groot zijn als een keuken
-dan zou je zeggen dat mensen vaak buiten zitten en die dingen gebruiken, nee dus: mensen zitten hier altijd maar binnen, ook al is het prachtig weer, dus van dat 'outdoor living' gedoe is niet veel waar. Gek he?
-heel opvallend is dat de mensen hier vaak 'Amerikaanse' formaten hebben
Iets dat mijn ouders in het speciaal opviel: 'waar wonen de arme mensen?' nee, je hebt hier geen arme wijken met flats enzo dus het duurde wel heel lang voordat het begon op te vallen wat dan de armere wijken zijn. Dat zijn ook wijken met alleenstaande huizen, maar dan wat minder onderhouden.
Wat ons en hun ook opviel is dat vrouwen zo ontzettend kunnen loeren naar je (als je een andere vrouw bent) en soms zelfs vals naar je zitten te kijken.
Mijn lijstje:
leuk:
-natuurlijk hoe aardig de mensen hier zijn
-vrolijkheid van de mensen
-de display homes, echt geweldig die wijken met huizen om uit te kiezen
-het weer!!!!!!
-op het werk zijn mensen veel socialer
-mensen met minder goede banen kunnen hier ook in prachtige huizen wonen. Onze buurman bv hij is een bouwvakker en heeft een kast van een huis.
-de ruimte
-de natuur
raar/anders:
-de hekken om de zwembaden
-al dat gesue hier en rare verzekeringen die je nodig hebt daartegen
-metalen daken op huizen (ok ik snap wel dat sommige mensen dat willen, maar 't is vaak niet zo mooi)
-ha ha: mijn ouders wilden een piza meenemen uit een restaurant om thuis af te bakken en toen mocht dat niet want ze mochten geen half gebakken pizza meegeven: was tegen de regels. De regeltjes hier dus
-kerst is echt een groots iets hier!
-die idioote barbecues die zo groot zijn als een keuken
-dan zou je zeggen dat mensen vaak buiten zitten en die dingen gebruiken, nee dus: mensen zitten hier altijd maar binnen, ook al is het prachtig weer, dus van dat 'outdoor living' gedoe is niet veel waar. Gek he?
-heel opvallend is dat de mensen hier vaak 'Amerikaanse' formaten hebben
Iets dat mijn ouders in het speciaal opviel: 'waar wonen de arme mensen?' nee, je hebt hier geen arme wijken met flats enzo dus het duurde wel heel lang voordat het begon op te vallen wat dan de armere wijken zijn. Dat zijn ook wijken met alleenstaande huizen, maar dan wat minder onderhouden.
Wat ons en hun ook opviel is dat vrouwen zo ontzettend kunnen loeren naar je (als je een andere vrouw bent) en soms zelfs vals naar je zitten te kijken.