Leuke, gekke, rare of juist goede dingen in Australie

Sommige dingen leer je gewoon niet af. Net als vloeken. Ik weet zeker dat ik altijd in het Nederlands zal blijven vloeken!! Wel makkelijk op het werk overigens... :grin:
 
Op het werk, én thuis! :-D

Aan de verkeerde kant van de auto instappen doe ik ook nog na 8 jaar.... Zou dat iets met onze naam te maken hebben??

Irene :wink:
 
@ irene2, ik blijf erbij dat het de verkeerde kant van de weg is en niet de andere kant  :lol:

Groetjes Jojo.

blijf opletten voor road trains !!
 
Nee, zit hem niet in de naam Irene's, dat aan de verkeerde kant instappen. Overkomt mij ook nog regelmatig. Ruitenwissers en knipperlicht doe ik ook nog wel eens fout en rechts rijden gebeurt me ook af en toe nog. Als jullie dat na 8 jaar ook nog steeds overkomt dan vrees ik dat dat dan bij mij ook wel het geval zal zijn :grin:

Erna
 
Na wat shopping trips bij Bunnings, kwam ik er achter dat men in Oz geen ronde kwasten verkoopt. Alleen maar platte!

En ik had van een prof. schilder geleerd dat ronde kwasten voor lak zijn, en platte voor vernis.
Schijnbaar werkt het hier anders...

Bart
 
Verhip Bart, nu je het zegt! Ik heb hier al heel wat afgeschilderd, en heb inderdaad geen ronde kwast gezien! Wél schuine. Gelukkig heb ik ze ook niet gemist, en enamel paint is prima aan te brengen met een rechthoekige kwast. Maar grappig, heb het me nooit gerealiseerd :)
 
Back
Top