Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Nog ff een offficiele foto van de fotograaf.
Ze zijn echt super geworden.

WeddingJohn-Lin8july2006low.jpg

WeddingJohn-Lin8july2006034lowres.jpg

nou, mam en rebec zijn nog 1 weekje in Australia, vandeweek nog een paar daagjes naar Sydney, en dan ist weer over, back to normal life.
:cry: zal wel ff wennen zijn zonder die 2, we hebben zoveel lol met zijn allen, zou willen dat ze hier bleven. Misschien gaan alle vliegvelden wel staken voor een paar weken  :evil:, haha, wil iedereen ff voor me duimen.

groetjes linda Martens ( ff wennen nog aan mijn nieuwe naam)

Jullie zagen er mooi uit hoor! :)

Overigens, het is geen múst hoor, om je naam te veranderen. Ik heb de mijne ook aangehouden. Al dat gedoe met paspoortveranderingen enzo, nee, laat maar. Trouwens, ik reageer ook op 'hee jij daar'.... :-D

Mee eens. Hele mooie foto's! Vooral ook die onderste.

Zijn ze gemaakt door een professionale fotograaf, als ik vragen mag?

[sub](Ik ga zelf in september trouwen en het is ongelofelijk hoeveel werk het is om een bruiloft te regelen! We zijn nu aan het denken wat we met fotograaf etc zullen doen op die dag, vandaar dat ik het vraag. Wij hoeven gelukkig niet voor het visum te trouwen want het lijkt me ongelofelijk moeilijk om je bruiloft binnen 9 maanden na aankomst te regelen. Zeker als je allemaal op je eigen manier wil regelen. Trouwens - ik blijf ook mijn eigen naam houden.)[/sub]

Hee CJ, 't ligt er maar aan wat en hoe je 't wilt hè! :) Wij hebben het meeste toch wel heel makkelijk en soepel geregeld. Het enige wat misging waren m'n nepnagels, die moest ik de dag ervoor opnieuw laten doen (en heb ze tijdens de honeymoon d'r af gepulkt, ondingen.... LOL). Maar verder, nee, alles okee en makkelijk.

De fotograaf was bijna onze grootste kostenpost, maar wij wilden dan ook een zogenaamd digitaal album, en dat ziet er heel gelikt uit. Je betaalt er alleen grof voor. (De foto's kan je zien op m'n website).

Leuk dat jij ook je eigen naam houdt. Kunnen ze het hier uitspreken? :)

Hee, misschien een idee om een trouw-topic te beginnen? Verhalen over trouwdag, waar getrouwd, dingen die misgingen, foto's, etc etc.??

@ CJ; Ja, we hadden een "professionele" fotograaf, hij is begonnen met reclamewerk foto's en daarna bruiloften voor vrienden enzo, en toen bruiloften voor vreemden erbij. we hadden voor Chris gekozen omdat ie een hele leuke relaxte vent is met leuke ideetjes, en hij maakte een speciale prijs omdat het maar zo'n kleine bruiloft was (zo'n 18 gasten in totaal)
We hebben prijzen gehad van 700 tot 5500 dollar !!
Alles kan, met het juiste budget, maar wij hadden zoiets van de hele emigratie en alles eromheen kost al genoeg, laten we het maar een beetje bij en bij houden. Wil ook nog wat geld overhouden voor een huwelijksreis en een trip naar Nederland begin volgend jaar..
De foto's zijn leuk geworden, John en ik zijn er heel blij mee, en ook nog voor een redelijke prijs, +- 150 foto's en een cd met alles erop in mega resolutie, Chris heeft zwart wit en kleur printen voor ons gemaakt, en vanalles bewerkt, en we kunnen alles vragen .. Het album doen we zelf, dat scheelt ook enorm in de kosten, en ik vind het leuk om te doen, dus..

groetjes lin

Schitterende fotos Lin, die met de kangaroes is echt leuk  :)

Geniet nog van de paar dagen met je familie, en sterkte als ze weer weg zijn.  Na alle advonturen van de laatste maanden kan je 'normale' leven nu beginnen.  Heel veel plezier als Mrs Martens.

Groetjes,
Susan

Dag Lin,

Zeer mooie foto's, en fijn dat het een mooie dag is geweest en ook het weer mee heeft gewerkt.
Bleven die kangaroo's gemakkelijk staan of heeft de fotograaf jullie daar in sluipgang neergezet.
Een echt droomhuwelijk :up:

Heb je nog foto's over , plant ze maar op deze site...

Jack :evil:

Jullie staan er stralend op, en de kangaroe ook!  :wink:

Geniet van die eerste dagen als getrouwd koppel hé!!

Sara

[quote author=sarabaes link=topic=3072.msg66269#msg66269 date=1153729590]
[/quote]
Hopelijk niet alleen de eerste dagen! :-D :-D

[quote author=IRENE2 link=topic=3072.msg66338#msg66338 date=1153777102]
[quote author=sarabaes link=topic=3072.msg66269#msg66269 date=1153729590]
[/quote]
Hopelijk niet alleen de eerste dagen! :-D :-D
[/quote]

De rest mag ook!  :wink:  :-D

Nou, tis ff gelee, maar hier ben ik weer even.

Vanalles gebeurt vanaf augustus. Mam en Rebec gingen eind juli weer naar huis, en toen had ik ff een dipweekje, ben zo gek op die 2, was ineens erg stil zonder mijn 15jarige oogappel. Maar lang leve msn en email,dus..
Toen de 23e augustus begonnen in een kledingwinkel,Suzanne Grae, Heerlijk baantje, 5 minuutjes van huis, Sue ,de store manager is een te gek mens,heel gezellig, en t belangrijkste, niet meer de hele dag thuis zitten, lekker onder de mensen.
En nu ,een andere baan aageboden gekregen via via (lang verhaal) als ontwerpster van borduringen op kleding. Heel leuk, want dat is het werk wat ik in Nederland de laatste 10 jaar gedaan heb. Ok, tis wat verder van huis, Fyshwick, maar t is voor 3 dagen, dus dat komt mooi uit, 1 dagje met de bus, en de andere 2 dagen gaat John op zijn fietsje naar t werk en pik ik de auto in,heheh.
Heel leuk, ze zijn erg flexibel, dus ik blijf ook gewoon nog op donderdags in de winkel werken, omdat ik het daar zo leuk vind. Dus al met al heb ik dalijk een werkweek van 28 uur per week, en ik verdien meer dan met mijn 34 uur in Nederland,  :-D lekkerrrrrrrrrr.
Maar we kunnen het geld ook goed gebruiken met het oog op komende vakanties, eerst Perth in December en Nederland in Mei.

Nou, dat was ie wel weer qua update, oh ja, nog steeds happliy married,  :-D ook niet onbelangrijk. En eindelijk het trouwalbum af, beetje creatief bezig geweest met een paar bladzijdes, maar ik vind het resultaat wel leuk geworden, dus t was t waard.

fotootje van 1 blz uit het album
weddingalbum008.jpg

groetjes lin

Gefeliciteerd met beide banen, Lin. :up:

Ben toch ook wel benieuwd naar dat lange verhaal. :)

Mariette

Nou ,weer wat veranderingen.
Ga dalijk laatste dagje werken in de winkel, en dan vanaf volgende week fulltime bij het borduurbedrijf. Daar zijn 2 meiden opgehouden en nu kan ik ontwerpen EN  2 dagen borduren, dus fulltime in the embroiderie business. Tot februari in ieder geval, want dan ga ik weer 3 a 3,5 dagen werken.
We hebben hier wat veranderingen in de family, Angie (mijn stiefdochter) gaat in januari verhuizen naar haar moeder in Sydney, en ik heb Caleb (stiefzoon) beloofd dat ik in ieder geval 2 dagen thuis ben als ie uit school komt, dus... en ik heb hem een hondje beloofd, en dan wil ik zeker niet de hele dag weg zijn, is voor een hondje ook niet leuk.. dus veranderingen, veranderingen, maar wel leuk allemaal. Heb t ontzettend naar mijn zin op het werk, en volgend jaar gaan er leuke dingen gebeuren, hondje ,vakantie naar Nederland enzo.. en Caleb is zo enthousiast, hij is zelfs al een beetje Nederlands aan het leren, heerlijk om dat joch Nederlands te horen praten met een ozzie accentje .
het weer is ook lekker hier, dus alles goed.. 

groetjes uit Canberra
Linda Martens

Nou Linda Martens, het ziet er uit of dat je alles prima voor mekaar hebt. :up:

Maar ik kan je alleen maar het beste wensen.

Vriendelijke groeten van Bart

ff kort update-tje.
Alles prima in canberra.
Verhuist naar Richardson.
Op werk druk bezig met nieuwe kids kledinglijn, Cackleberry, en we hebben de openingsshow op 26 oktober, zo gaaf. echt spannend!! Ben de illustrator voor de characters die we gebruiken op de kleding.
In 2008 komt ons eerste kinderboek uit, ook met mijn tekeningen
En mijn beste persoonlijke nieuws, in januari 2008 word ik Mama !!

Dus alles dik in orde hier.
groetjes Lin

Back