Nou, tis ff gelee, maar hier ben ik weer even.
Vanalles gebeurt vanaf augustus. Mam en Rebec gingen eind juli weer naar huis, en toen had ik ff een dipweekje, ben zo gek op die 2, was ineens erg stil zonder mijn 15jarige oogappel. Maar lang leve msn en email,dus..
Toen de 23e augustus begonnen in een kledingwinkel,Suzanne Grae, Heerlijk baantje, 5 minuutjes van huis, Sue ,de store manager is een te gek mens,heel gezellig, en t belangrijkste, niet meer de hele dag thuis zitten, lekker onder de mensen.
En nu ,een andere baan aageboden gekregen via via (lang verhaal) als ontwerpster van borduringen op kleding. Heel leuk, want dat is het werk wat ik in Nederland de laatste 10 jaar gedaan heb. Ok, tis wat verder van huis, Fyshwick, maar t is voor 3 dagen, dus dat komt mooi uit, 1 dagje met de bus, en de andere 2 dagen gaat John op zijn fietsje naar t werk en pik ik de auto in,heheh.
Heel leuk, ze zijn erg flexibel, dus ik blijf ook gewoon nog op donderdags in de winkel werken, omdat ik het daar zo leuk vind. Dus al met al heb ik dalijk een werkweek van 28 uur per week, en ik verdien meer dan met mijn 34 uur in Nederland, :-D lekkerrrrrrrrrr.
Maar we kunnen het geld ook goed gebruiken met het oog op komende vakanties, eerst Perth in December en Nederland in Mei.
Nou, dat was ie wel weer qua update, oh ja, nog steeds happliy married, :-D ook niet onbelangrijk. En eindelijk het trouwalbum af, beetje creatief bezig geweest met een paar bladzijdes, maar ik vind het resultaat wel leuk geworden, dus t was t waard.
fotootje van 1 blz uit het album
groetjes lin