Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

[quote author=Erna link=topic=3072.msg64430#msg64430 date=1151826390]
Ook van ons alvast gefeliciteerd en een heel fijne dag toegewenst. Juli is een prima maand om te trouwen. Ook Jeroen en ik zijn in die maand getrouwd :). Gisteren was het onze trouwdag.

Groetjes,
Erna
[/quote]
Dus jullie zijn afgelopen zaterdag getrouwd? Gefeliciteerd :up:

Nou Lin... overmorgen ;) :cheer:

Hoi Hoi,

Zaterdag een helen mooie dag toe gewenst om nooit te vergeten.
en zet een paar foto's op het forum.

Groetjes,
Arnold

[quote author=Annemiek link=topic=3072.msg64823#msg64823 date=1152190596]
[quote author=Erna link=topic=3072.msg64430#msg64430 date=1151826390]
Ook van ons alvast gefeliciteerd en een heel fijne dag toegewenst. Juli is een prima maand om te trouwen. Ook Jeroen en ik zijn in die maand getrouwd :). Gisteren was het onze trouwdag.

Groetjes,
Erna
[/quote]
Dus jullie zijn afgelopen zaterdag getrouwd? Gefeliciteerd :up:

[/quote]

Ja, maar dan 12 jaar geleden :-D.

Erna

Hoi Bruidje,

Ook van ons heel veel plezier geluk en Gezondheid toegewenst, ook wij duimen voor een mooie droge en vooral zonninge dag.  :up:

Genietse,

Koen & Katrina  :-D

Nog een nachtje slapen!!!! and you'll be the bride (and also to th groom ofcourse) :)

spannend he! :lol:
Nogmaasl een hele fijne dag en natuurlijk wittebroodsweken toegewenst. :up:

Mariette

Alles naar wens op jullie fantastische dag....

[size=22pt][move]JUST MARRIED[/move][/size]

:congrats:   :clap: :clap: :clap2: :clap2:         :congrats:

:congrats:  :cake2: :cake2:  :cake2: :cake2:  :congrats:

:drinking: :drinking:                         :drinking: :drinking:

[size=22pt][move]JUST MARRIED[/move][/size]

Jack :evil:

[size=12pt]GEFELICITEERD met jullie trouwdag!![/size]

Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad  :up:

Groetjes,
Lela

Oef, ik ben wat aan de late kant Linda. Ik kom net terug van een doe vakantie in Polen.

Maar niettemin heel erg gefeliciteerd jullie allebei.
Veel voorspoed met je nieuwe familie in Oz.

Bart

hallo allemaal, bedankt voor de felicitaties en gelukwensen.
nou, t was een perfecte dag, vrijdag en zondag was het koud, en veel wind. Zaterdag was het mooi en zonnig, alsof het zo heeft moeten zijn.
We hadden een kleine groep mensen ,16 , maar het was supergezellig, iedereen had lol met elkaar. De ceremony in Tidbinbilla was erg mooi, daarna foto's in het natuurreservaat met kangaroos op de achtergrond. S'avonds naar Telstra Tower voor het diner e dat was mooi, het is een ronddraaiend restaurant met een mooi uitzicht over Canberra, dus leuk voor de mensen van buiten Canberra .. Daarna naar het Hyatt voor de huwelijksnacht
( zal niet in detail treden,haha)
Zondags nog een bbq met vrienden,en buren, en toen wast weer voorbij, back to normal life, als Mrs. Martens nu, nou ja bijna, moet nog ff alles veranderen bij officiele instanties enzo, morgen eens ff gaan bellen over hoe en wat.

vast een fotootje, de foto's van de fotograaf zijn volgende week klaar.

groetjes lin-shinji ( Mrs. Martens,hihi)

http://i14.photobucket.com/albums/a303/lin_shinji/LindaJohnwedding8july2006019.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a303/lin_shinji/LindaJohnwedding8-7-2006030.jpg

Hey,
Het klinkt echt als een superleuke trouwdag!! Wilde even zeggen dat ik je jurk echt heel mooi vind.

Janine

Ben een beetje aan de late kant maar alsnog van harte Gefeliciteerd!!!  :congrats: 
Inderdaad, als ik Janine even mag bijvallen...wat een schitterende jurk, heel mooi!!

Groetjes
Syl

Ook van ons, :congrats: en inderdaad leuke foto's  :up:

Veel geluk  in de toekomst toegewenst.

Gr.Koen & Katrina

Hi Mrs Martens! :)

Wat een leuke foto's zeg... die laatste dat je John onder je schoen hebt liggen.... :evil:
Goed idee om gelijk op je eerste huwelijksdag te laten weten hoe het er de komende jaren uit gaat zien! :-D

Inderdaad een mooie jurk zeg, vind die kleurencombi van jullie beide heel erg mooi!!

Groetjes Lin

(Ook benieuwd naar de officiele foto's!)

Back