Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

@ ellen, geen kangaroos in darwin, maar wel krokodillen op de drempel van de deur, of niet?

Nou, weinig nieuws hier, rustige week zonder de kids, gek hoe snel je dat gekwebbel mist, ik ben blij als ze zondagavond weer terug zijn.
Zit nu bij John op zijn werk beetje te internetten en postkaarten te schrijven naar vrienden en familie in Nederland. Het autorijden begint een beetje te wennen, heb nu al in de bergen gereden, in de stad, in t donker, parkeer garage in en uit (auto is nog steeds deukvrij) dus t komt wel goed.
Gister ook al eerste keer pech met de fiets, 30 minuten van huis, en ketting van de fiets, kreeg hem met geen mogelijkheid terug op mijn fiets, ikke naar huis lopen met een zware rugzak met boodschappen in de zon, jeez, goed dat mensen me niet verstaan als ik in het Nederlands loop te vloeken, :evil: :evil: :evil:

Dalijk weekend , ff shoppen in Belconnen, Liz van Johns werk weet waar ze bokkepootjes verkopen, dus ik ga ff op jacht, jammie.

En dan morgen rondrijden op zoek naar een leuke trouwlocatie. waarschijnlijk Botanical Gardens of iets in die richting..
Weet iemand nog een goedkope fotograaf in Canberra, halleluja ,wat zijn die duur hier voor een wedding reportage,aiaiaiaiaiaiai

Nou, ik stop maar weer voor nu ,heb weinig interessants te vertellen verder.

groetjes lin

Hee Lin, gaan jullie nog steeds naar NZ voor jullie honeymoon (dat heb ik toch goed hè?). Wat verder gekomen?

Helemaal fijn om te horen dat je je lekker voelt daar!

Cheers,

Ireen

Hi Ireen,
NZ is verzet naar volgend jaar, we gaan in December eerst naar Perth, feest met familie en vrienden omdat die niet naar Canberra komen in Juli.

Dus eerst feestje in Perth en dan door naar Monkey mia en Shark Bay.
Maar we zijn toch nog een jaar in Canberra, dus we gaan vanuit CBR naar NZ, waarschijnlijk in feb, maart ofzo, als mijn nicht is verhuist,dan hebben we meteen een goedkoop adresje, haha

groetjes Lin

Oh zo :) Nou, de zomer is natuurlijk de beste tijd om NZ te bezoeken (tenzij je wilt skieën!) :)

Ik heb , toen ik in Oz was in Hervey bay, gesproken met twee oudere dames die woonden in NZ, Ze waren 2 weken in Queensland op vakantie, die vonden 5 maanden van het jaar NZ koud en vochtig met minimale zonneschijn.

Is dat zo, of valt het allemaal wel mee

Jack :evil:

Yep, da's zeker zo! Voor de warmte en zon hoef je niet naar NZ te gaan. Het lijkt best wel op het N'landse klimaat eigenlijk. Nog 11 dagen en ik zit er ook weer :)

Hier in het koude kikkerlandje gaan we dan nog even wat werken, verschil moet er zijn :-D  :up:

wij hadden heerlijk weer in NZ, alleen de laatste avond een buitje regen en vandaag op de luchthaven kwam het er met bakken uit. Moest inderdaad wel een beetje aan NL denken! Voor de rest, mooi! Auckland als stad vonden wij niet echt geweldig, maar hebben daarentegen ook weinig kunnen zien. We zaten in een hotelletje op Parnell Road, geweldig mooie straat. Een beetje de PC Hooft van NZ misschien?
Hebben een paar heerlijke herfstdagen gehad, het verkleuren van de bomen en de vallende blaadjes en dat alles met een heerlijke temp rond de 22 graden. Wij willen ook zeker een keertje terug, maar dan huren we een camper!

Lin, kijk uit met dat vloeken in het Nederlands!  :-D Ons Nederlanders zitten overal! 4 dagen NZ en we zijn er al 4 tegengekomen!

Groetjes Lin

Daar ben ik weer.
Ben druk geweest met de voorbereidingen van de bruiloft. Nog 1 weekje en dan ist zover, zaerdag 8 juli. Mag toch hopen dat t weer wt beter wordt, brrr, koudste winter in 10 jaar, volgende week maandag en dinsdag wordt t maar 7 graden. lekkerrrrr, hoop toch echt dat t zaterdag de 8e op zijn minst 15 graden met zon is, dan ist nog wel te doen. En John maar vragen, heb je wel een beetje rekening gehouden met t weer in Canberra toen je je trouwjurk kocht? ehm, nee dus... dus dat wordt bevriezen, maar goed ,we hebben champagne ,dus ik drink maar wat meer om warm te blijven, hahaha.

Nou, dalijk naar Sydney, Mam en Rebecca ophalen van t vliegveld, kan haast niet wachten !!! Tis pas 3,5 maand geleden dat ik verhuist ben, maar zag ze eerst minstens 3 x per week, en de laatste 3 maanden voor mijn vertrek heb ik bij ze in huis gewoon, dus... ik mis ze ontzettend, maar vanavond zie ik ze weer.
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Wat meer, oh ja, leuk, we gaan t weekend naar Bombala, daar heb ik een paar weken geleden voor t eerst Platypus in t wild gezien, zo leuk..
En afgelopen weekend heb ik ze weer gezien in het natuurreservaat, in Tidbinbilla waar we gaan trouwen, t zijn zo'n grappige beestjes, ze slaan echt nergens op qua uiterlijk, haha.

Nou, ga ff de verf uit mijn haren wassen,ff nieuw kleurtje voor de bruiloft, en kan t niet te lang laten zitten want dan krijgt John een kale bruid, aiaiai.

Nou, groetjes, en duim voor me dat t een beetje warmer gaat worden hier in Freezing Canberra.

lin

Hey leuk Lin, tijdje al niets meer gehoord!

Spannend joh, volgende week al! Ik zal zeker duimen voor mooi weer!! Wat geweldig dat je moeder en zus? komen!!! Ik kan me voorstellen dat je ze gemist hebt! Mijn moeder is inmiddels ook al geweest hier en met de kerst komt ze weer!!!

Ik wens je een geweldig mooie bruiloft toe en een hele fijne tijd met je mams!!

Groetjes Lin

Veel plezier dan met het laatste beetje voorpret voordat het echt gaat gebeuren :)

De platypus lijkt me ook heel gaaf om te zien. Ik kan er naar blijven kijken, omdat ik vind dat ze er een beetje vremd uit zien :)

Wat spannend, 8 juli al! Alvast een mooie dag toegewenst en ik duim mee voor goed weer........

Henriette

Leuk meid! Misschien kan je nog een sjaal of wrap regelen? Of het  wordt blauwe lippen kussen.... :)

Ik wens jullie een heerlijke dag! (ik had de volgende dag pijn in m'n wangen van het lachen en glimlachen, echt! :-D)

Veel geluk :)

Het word een mooie dag met mooi weer :happysun: :happysun: voor jullie , in ieder geval zal ik daar voor duimen.

Veel plezier in Tidbinbilla.

ps; we wachten met volle spanning op de foto's :up:

Hoi,

Leuke trouw datum!  :up: Reinoud en ik zijn 8 juli 1 jaar getrouwd.......
Ik hoop dat jullie een prachtige dag zullen hebben!

Groetjes Nynke

Ook van ons alvast gefeliciteerd en een heel fijne dag toegewenst. Juli is een prima maand om te trouwen. Ook Jeroen en ik zijn in die maand getrouwd :). Gisteren was het onze trouwdag.

Groetjes,
Erna

Wij hopen dat jullie een prachtige dag hebben dan, als het lukt zullen we een paar graadjes warmte en een beetje zon naar jullie toe sturen.
Op het moment hebben wij genoeg hier.  :beach:
Geniet maar lekker van de voorbereidingen en natuurlijk van je gasten die net zijn gearriveerd.

Een heeel fijne dag komende 8 juli! :up:

Erwin en Mariette

Back