Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

[quote author=Bawurra link=topic=3072.msg46313#msg46313 date=1138953699]
[quote author=lin-shinji link=topic=3072.msg46302#msg46302 date=1138950240]
en verder doooooooooooooooozen met kleren(John schrikt zich rot als ik op de stoep sta, hahahaha.
[/quote]

Ja, dat wordt dan een extra kast kopen (of een nog groter huis :p)
Kleding, tja, ik zou ook alles meenemen! Vooral m'n schoenen,  :lol:. Zéér belangrijk!!

Groetjes,
Mel
[/quote]

I will not leave without my clothes!  :x
Hans houdt zijn hart ook al vast als ik met al mijn kilo's kleren afkom!  :-D

Anyway, Linda proficiat en geniet van al die 'laatste keer'-dagen/momenten!!

Sara

Blij te horen dat alles zo soepel verliep! Toch geen zorgen over gemaakt, hoop ik??
Al dat uitzoeken van papieren en dan toch niet nogid gehad! Maar je was wel goed voorbereid!
Veel sux6 van ons!

Rene

Ps. Maar goed dat Sara niet zonder haar kleren gaat. KON WEL EENS KOUD WORDEN ZONDER!

nou, daar zijn we weer, komt nog 1 itempje bij in mijn koffer.
MIJN BRUIDSJURK,WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW.
donderdag gekocht, ikke die een simpel goedkoop jurkje wilde is even helemaal zwaar boven het budget uit haar dak gegaan in de bruidsmode zaak, I',M SO HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.
Was helemaal hyper, heb helemaal vrolijk John wakker gebeld om 6 uur smorgens, haha (maar hij wil nog steeds met me trouwen,hoor) Nou hoef ik alleen nog de VW Polo te verkopen en dan heb ik echt ALLES. Dus te hopen dat die snel verkocht wordt, dan ben ik echt helemaal stressvrij klaar voor vertrek. vanmorgen een geweldig leuk gesprek gehad aan the phone met mijn 14-jarige toekomstige stiefzoon,en die kan niet wachten tot ik kom, hij en zijn 11 jarige zus vinden het geweldig dat ik er over 2 maanden ben, lekker gevoel is dat ,2 blije tieners, (benieuwd hoe lang dat duurt,hahahahah) Neh, gaat helemaal goedkomen, ik heb er zo'n zin in, t gaat nu ineens allemaal heel vlug.
groetjes lin

Het is dat ik je niet kan zien zo, maar je geluk en blijdschap spat van het scherm  :up:

groetjes Miranda  :)

:-D Ik voel het enthousiasme helemaal hier!  :-D
Het over the top gaan met bruidsjurken kan ik me heel goed voorstellen (en nog herinneren! :))

Zou graag je VW willen kopen maar het verschepen is zo duur! Heb je al geboekt voor de 30e?

Sterkte nog de laatste dagen in koude Holland!

Groetjes Lin :bye:

Nou Lin,

Je steekt ons helemaal aan met je enthousiasme :-D.
Echt fijn dat je toekomstige "kids" :wink: ook zó enthousiast zijn. Je hebt het echt getroffen.
En wat betreft die bruidsjurk...We willen straks wel foto's van de bruiloft zien, he :).
Wanneer is de grote dag ookalweer?

Groetjes,
Mel

Hi Mel, de grote dag is 8 juli.

Mijn moeder en rebecca komen de week voor de bruiloft naar canberra, dus dat wordt helemaal gezellig, en ze blijven 4 weken.
De huwelijks reis doen we in december ofzo, we gaan eerst met zijn vieren een week langs de kust, en dan een week met zijn 6-sen in de buurt van canberra, en dan vlieg ik waarschijnlijk nog 1 week met mams en rebec ergens heen (john kan niet zoveel vrij krijgen in die tijd, dus..) Dus juli wordt in ieder geval een topmaand, en die andere maanden dat komt ook wel goed.

en foto's komen zeker

groetjes lin

[quote author=lin-shinji link=topic=3072.msg46535#msg46535 date=1139136504]
De huwelijks reis doen we in december ofzo, groetjes lin
[/quote]

Leuke verhalen op deze topic, en het avontuur moet nog komen
Veel plezier en alle geluk toegewenst. :up:
take care of eachother

groetjes,

Jack  :evil:

ps; Waar je heen gaat is al bijzonder maar waar ga je heen met de huwelijks reis, :)

Huwelijkreis waarschijnlijk richting Cairns ofzo,"gewoon" in Australia, of als mijn nichtje dan al in Nieuw-zealand zit, dan gaan we bij haar op bezoek een paar weekjes.'maar het is nog niet zeker dat ze er in december al is.

Ik vind eigenlijk alles prima, wil nog zoveel zien in Australia, kan nog wel wat vakanties vooruit.

gr lin

[quote author=lin-shinji link=topic=3072.msg46589#msg46589 date=1139157907]
Huwelijkreis waarschijnlijk richting Cairns ofzo,"gewoon" in Australia, of als mijn nichtje dan al in Nieuw-zealand zit, dan gaan we bij haar op bezoek een paar weekjes.'maar het is nog niet zeker dat ze er in december al is.

Ik vind eigenlijk alles prima, wil nog zoveel zien in Australia, kan nog wel wat vakanties vooruit.

gr lin
[/quote]

zo lang naar toe gewerkt en gestreefd, dan is het niet meer "gewoon".

Veel plezier en alle geluk van de wereld.

Gr.

Jack :evil:

Klinkt heel erg goed allemaal joh! Ik heb net t hele verslag/verhaal gelezen en wil julllie ook alle goed toewensen!!!
Groetjes Francine

Nou, de verhuizers zijn druk aan het inpakken, 3 vrolijke mannen voor mijn 8 kubieke meters aan spullen. Ze waren vanmorgen al om 8 uur hier, mooi op tijd.
Was zelf al om 7.15 aanwezig om wat spullen om te pakken, heb wat extra spullen in kastjes gedaan en in de dressoir, scheelde toch weer mooi 4 dozen, beetje zuunig proberen zijn.
Alles wordt zorgvuldig ingepakt in dozen, alleen met mijn matrassen hadden ze ff moeite, die passen niet in de standaard dozen ,te groot.. Hij zei al, denk al, wat moet zo'n klein ding met zo'n megabed, maar ja, John is nogal groot.
Vooral het breekbare spul hebben ze extra goed ingepakt, en nu zijn ze bijna klaar, nog een uurtje en dan is alles onderweg.
Toch wel raar, het huisje waar alles  opgeslagen stond, is nu ineens errug leeg.
Ja, nu wordt het weer een beetje echter, elke keer een stapje dichterbij.

we zijn er bijna, we zijn er bijnahahaaaaaaaaahaaaaaaa

gr lin

Hmmm...wat was het formaat van deze matrassen. Ik heb zelf 2 matrassen van 220 x 90 cm, dus daar zullen ze dan ook wel een zware kluif aan krijgen....

Yep, matrassen van 220, die heb ik ook, maarrre ze hebben gewoon wat extra dozen stukgesneden en er omheen geplakt. Ik dacht dat het een behoorlijk standaard maat was, maar niet voor de verhuizers dus...
Maar het zag er goed uit hoe ze alles inpakten,goed stevig, dus volgens mij moet alles in one piece aankomen in Australia

groetjes lin

Hey Lin,
Ik heb net je verhalen zitten lezen en ik vindt het verschrikkelijk dat ik het niet toen heb kunnen lezen, maargoed ik ben er nu weer bij. Nu maar hopen dat deze computer en internet het blijven doen he!!
SUPPPPPEEERRRR!!!! zo moest er even uit. wat ben ik blij zeg, ik voel me gewoon weer mens!!

Hehe, eindelijk mijn ticket geboekt.  :-D wilde perse eerst mijn auto verkocht hebben, en dat is gelukt.
Thanks Lieke, voor je bemiddeling, haha. lang leve de mede-forummers.
dus vrijdagmiddag auto verkocht, en toen in de regen (jippie,nederland) op het fietsje naar het reisbureau om mijn ticket te boeken.
Dagje eerder als geplend omdat dat beter uitkwam qua tijd en money.... enkeltje 563 euro (399 + tax)

Dus 29 maart om 11.50 met Singapore Airlines on my way to Canberra, wel eerst naar Sydney, en daar komen John en de kids me ophalen.
Leuke reactie van Johns dochter toen ie vroeg of ze zin had om mee naar Sydney te rijden om me op te pikken.
angie's reactie ; HELL YEAH ,what do you think, of course i want to do that!! normaal zitten er 2 lange gezichten achter in de auto als ze 3 uur van CBR naar Sydney moeten,haha..

nou, nu nog hier en daar een afscheidsfeestje, de 10e met de meiden van het werk, 18e met vriendinnen ,en de 25e thuis voor close friends and family, en dan .......... de 27e mijn jurk ophalen  :cheer:  de 28e nog ff een beautydagje, en dan echt op weg naar Australia, wow, bijna niet te bevatten, komt echt heel dichtbij nu.....

wel leuk, toen ik John vertelde dat ik niet de 30e vloog, dacht ie dat ik zeker 1 of 2 weken later zou komen, we hebben al 2 x een beetje uitgesteld  ivm familieomstandigheden, dus.... maar nee hoor ,deze keer geen uitstel, al moet ik het vliegtuig zelf besturen  :plane:

groetjes lin

Hoi Lin,

Klinkt super allemaal.  Heel veel plezier de komende weken met alles  :) 

Groetjes,
Susan

Hey Lin,

Gaaf, joh!! Nu kun je eindelijk echt aftellen naar de definitieve datum waarop je vliegt :plane:.
Heel veel succes, geniet van je laatste weekjes hier in NL en natuurlijk ook heel veel succes, maar ook plezier, met de afscheidsfeestjes :).

Groetjes,
Mel

Hiya Lin,

Wat leuk allemaal!! Heel veel plezier de komende weken nog! Leuk dat de kids er ook zo'n zin in hebben! 3 uur is een lange zit!

Geniet van je tijd in Nederland en dan op naar Canberra!

Groetjes Lin! :bye:

Back