Long way down..Almost there..:)

Thanks Betty!

Wie gaan er nog meer naar SA? Heb de laatste tijd zo weinig meegelezen
embarassed.gif

Wat waren jullie kwijt in Antwerpen? Hebben jullie nu alles afgerond met de meds en VOG? Hoop dat jullie snel wat horen
afro.gif
 
wat spannend allemaal zeg!

ik duim voor een snel visum!! :up:

Ik hoop deze week de skills assessment de deur uit te krijgen, moet toch is lukken :wink:
 
Thanks Betty!

Wie gaan er nog meer naar SA? Heb de laatste tijd zo weinig meegelezen
embarassed.gif

Wat waren jullie kwijt in Antwerpen? Hebben jullie nu alles afgerond met de meds en VOG? Hoop dat jullie snel wat horen
afro.gif


Hey Steven,

Gefeliciteerd met je SS (double nog wel, te gek dat je dat gelukt is!!)!!! En nu spanneuuuund afwachten op dat ene mailke he, kan me de kriebels nog lijfelijk herinneren van enkele weekskes terug...
En ja, wij hebben afgelopen donderdag onze one way tickets geboekt, en zijn (als er nix tussenkomt, buiten heel veel tranendal van de achterblijvers... en dit is absoluut dé keerzijde :cry: ) ribbedebie op 8 SEPTEMBER 2011!
Gaan huurders zoeken voorlopig, want alles zomaar los laten als je geen permanent visum noch zekerheden hebt, is ons niet gegeven. We zien wel...
Succes met het wachten en regelen he!!! See ya in sweet Adelaide... :cool:
 
Wow Steven, wat een ommezwaai! Heel ander klimaat, ik dacht dat je juist gek was van het klimaat daar boven?
Wel fijn dat jullie er nu helemaal uit zijn, op naar Adelaide!

Veel succes, hoop dat je snel een CO hebt!

Groet,
Annemarie
 
@ Nesje, Thanks
afro.gif
En hoop dat het snel voor elkaar komt die skills
afro.gif


@Kruisje, Ja het is bijna oneerlijk, sommige mensen wachten al zolang op een SS of komen niet in aanmerking voor een SS..En wij hebben er 2!!
embarassed.gif

Maar wat spannend zeg...8-september! Dat is zo! Hebben jullie al een wijk in gedachten?

@ Annemarie, We zouden ook echt het liefst nog steeds naar Darwin gaan..maar hebben daar sterk het gevoel dat we daar onze Ozzy droom niet waar kunnen maken. En hebben met ons verstand ipv ons hart een beslissing genomen..In het uiterste geval kunnen we altijd na 2 jaar nog naar Darwin.
smiley.gif


Ik las trouwens op een ander forum dat ze nu helemaal bij zijn met shedule 2 en dat er daarom zoveel en zo snel CO's zijn op het moment.LETS HOPE SO!!!
afro.gif


Vanochtend gekeken en ingelogd..maar nog geen CO
grin.gif
grin.gif
 
Wel erg stiekem hoor die 2e SS :evil: , en dat voor ons verborgen houden. En ik denk dat Bart bedoelt dat er nu iemand in NT geen SS krijgt omdat jullie die al hebben, hij vervalt pas na 4 maanden dan is de nieuwe punten telling al bijna aan de beurt.

Groetjes
Yvonne
 
Ik begrijp wel wat hij er mee bedoeld, maar vind zo een opmerking alleen een beetje jammer als je niet weet hoe de vork in de steel zit! En het is makkelijk praten als je inmiddels al in Australie woont!

Wij hebben onze NT SS direct geannuleerd natuurlijk.
Nou denk ik niet dat er iemand op de wereld is die geen SS heeft gekregen voor NT omdat wij er 1 hadden, aangezien het gewoon geen populaire bestemming is voor immigranten en hogere eisen stellen dan andere staten.
 
Tja, onze schuld, wij hebben er ook twee gehad en anders werd Steven gediskwalificeerd uit de visum race! :grin:
 
Haha..Ik werd vanochtend wakker met het idee...volgende week zou het weleens zomaar kunnen gebeuren......een CO
wink.gif


Ze zijn op het moment redelijk vlot met het verwerken van shedule 2.....duimen maar
afro.gif
 
CO CO CO CO CO!!!!!!!!!!! WE HEBBEN EEN COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!:grin: :grin: :grin: :up: :up:
 
Back
Top