Long way down..Almost there..:)

Volhouden Lobsters! :up:

Er zullen niet veel wijzigingen meer plaats vinden dit jaar vermoed ik.
En wat betreft de grenzen in NL die open zijn, dat is voor ons ook een goede reden om naar Oz te gaan toch? :wink:
En ik ben blij dat Oz alleen maar mensen binnen laat die wat te bieden hebben voor de economie.. :smile:
 
Mmm... ik vermoed dat er weer wijzigingen zullen zijn mbt de IELTS-eisen, aangezien SA een 6.5 eist voor tradies.
Maar of/en wanneer de rest zullen volgen is maar de vraag :unsure:
Hoe dan ook, wij blijven zeker volhouden :roll:
 
Oei, betekent dat voor jullie ook een nieuwe Ielts?
Ik zie een 6 staan bij jullie signature..

Hoop het niet voor jullie!
 
Ik heb nog contact met een Engels stel die dezelfde route afleggen als wij. Hun wachten nu al 23 weken op een Nt SS. Zij heeft als het goed is van het weekend gemaild en/of gebeld.
Ik zou het horen als ze wat nieuws had.
Maar einde van de week stuur ik anders een mailtje.

Groeten Steven
 
Jemig wat een lange periode. Ik las trouwens dat NT de SMP had ingediend, dus misschien zijn ze de volgende?? :up:
Daarna gaat het vast sneller.
Je kan trouwens wel sponsorship aanvragen bij NT, maar ken je wel mensen die hem ook hebben gekregen sinds 1 juli??
Misschien beginnen ze pas met verwerken als de SMP er is??? :oops:
Pff, ik hoop dat je snel bericht hebt. :up: :up:
 
Ik denk dat alles een beetje op 'hold' staat in NT.
Lees net een berichtje van Rob dat de smp's van ACT er morgen op staan....denk dat NT ook snel zal volgen!! :smile: En dan zal het niet al te lang meer duren voor ze weer SS gaan uitdelen en hopelijk ook in een korter tijdsbestek dan 30 weken!

Kun je mij de link sturen van de info van NT?

Groeten Steven
 
Aangezien het nieuwe punten systeem niet echt een succes is voor ons (tradies). Willen we nu echt zorgen dat we voor Juli 2011 een visum ingediend hebben.
Dus met het tijdsbestek van 30 weken voor een NT SS, komen we straks op een punt dat we volgend jaar nog zo een 2,5 maand hebben tussen een positieve/negatieve SS en Juli 2011. Als we geen SS krijgen van NT zijn we te laat om nog een ander SS aan te vragen voor Juli 2011.

Dus we gaan even goed rondkijken waar we eventueel als 2e keus kunnen en willen wonen. En dan gaan we nog een SS aanvragen voor die staat/territory.

Groeten Steven.
 
Weer even een update:
Na een 2-tal hele drukke maanden ivm het verhuizen van ons bedrijf naar een A-locatie in onze woonplaats.( Het leven hier stopt nog niet voor ons tot we een visum hebben
smiley.gif
) Zijn we ook weer even in het SS proces ingedoken.

We hebben gisteren gemaild met NT over ons SS, of ze al iets wisten en dat we er een klein beetje op zitten te wachten ivm het nieuwe puntensysteem in Juli.
Vanochtend al een mailtje terug, waar in staat dat ze het hebben bekeken en dat er alleen 2 dingen nog vertaald moeten worden in het onderdeel van Financial evidence. Dit weekend gaan we dat gelijk in orde maken en direct opsturen.
En als klap op de vuurpijl schrijft ze ook nog een dat er een STRONG DEMAND is for your occupation in NT
smiley.gif
smiley.gif

Dus hopelijk keuren ze het SS gelijk goed, maar mogen nog niet te vroeg juichen natuurlijk
smiley.gif


Groeten Steven
 
GAAF!! Spannend!! :lol:
:up: :up: :up: :up: :up:


Ik heb bijna de nijging om te wachten zodat we hem tegelijk kunnen indienen!
(Bijna he? :wink:)
 
Super nieuws Steven,

Hopen dat je gauw die SS binnen sleept en dan hop meteen visum aanvragen en in prioriteit 2.
Schiet wel op zo... :up:

Groetjes, Betty
 
Dat kan alleen maar heel snel goed komen. En dat er een strong demand is, is alleen maar zeer positief om daarna vlot aan het werk te komen. Super!
 
Laaste dingen vertaald en opgestuurd...nu afwachten op hopelijk goed nieuws..
Kregen alleen direct een mail terug dat ze "out of office " is tot de 27ste
angry.gif
angry.gif


Maar gaan er dan natuurlijk wel vanuit dat we de 28ste een goedkeuring hebben
rolleyes.gif
grin.gif


Groeten Steven
 
Back
Top