Lost: the TV series

AJ

XPdite Sponsor
Ik lijd aan een lichte vorm van verslaving aan Lost.  :tvhappy:

In Nederland is net het 3e seizoen begonnen en ik vraag me af of deze briljante TV serie ook in Australië uitgezonden wordt. Dit zal ongetwijfeld zo zijn en dan is mijn volgende vraag hoe ver Lost in Australië dan gevorderd is. Zijn er meer lotgenoten met dezelfde aandoening als ik en kan iemand mijn brandende vragen beantwoorden?

:eat:
 
http://au.yahoo.com/lost/

Lijkt er wel op dat het uitgezonden wordt, anders kun je altijd de DVD's nog aanschaffen!
 
Donderdag avond half negen op Channel 7 (met kennelijk zondags lunch time een herhaling op ABC2)

In de aankondiging.....
A delirious Eko wrestles with demons from his past, and Locke and some of the other castaways head back to The Pearl - one of the Dharma Initiative's island stations - hoping to find a computer that they can use to locate Jack, Kate and Sawyer

't Zegt me niks want ik heb er nog nooit naar gekeken.
 
IHiya AJ

nderdaad iedere donderdag avond! Ben inderdaad ook al vanaf het begin ietwat verslingerd aan deze serie  :grin:(en op Woensdag "House" uiteraard!).

Happy watching!
Syl
 
Australie zit bij series 3 episode 5. Zie http://au.yahoo.com/lost/
De USA zit bij series 3 episode 11. Zie http://abc.go.com/primetime/lost/index (kun je ook on-line kijken)

www.google.com  ;-)
 
Ik kijk Lost nooit via reguliere tv uitzending; ik download eigenlijk alle TV series (Lost, 24, Prison Break, Rome, Six Feet Under, etc) en zit dus al bij aflevering 11 uit seizoen 3 ;) Als het in de USA uitkomt op HDTV (US ligt wat voor op ons) dan staat het bijna direct op internet. Misschien een idee voor mensen in Ozzy (of NL) die bepaalde series niet te zien krijgen? :)
 
[quote author=4np link=topic=6712.msg84041#msg84041 date=1173724736]Ik kijk Lost nooit via reguliere tv uitzending; ik download eigenlijk alle TV series[/quote]

Het scheelt denk ik 10 tot 15 minuten reclame per uur. Dat is de reden dat ik ze download.
Helaas zijn veel internet verbindingen in Ozz (te) traag en/of hebben een download limiet
 
[quote author=Martin link=topic=6712.msg83979#msg83979 date=1173689305]

De USA zit bij series 3 episode 11. Zie http://abc.go.com/primetime/lost/index (kun je ook on-line kijken)

[/quote]

Helaas dit is alleen voor mensen in de states.

Barbara
 
Zo te lezen ben ik niet de enige Lost verslaafde, gelukkig.
Ze zijn drie afleveringen verder als in Nederland.

Groetjes Jojo.
 
Het scheelt denk ik 10 tot 15 minuten reclame per uur. Dat is de reden dat ik ze download.

Je kunt het natuurlijk ook gewoon opnemen (DVD/HD recorder) en dan door de reclame heen zappen..... Dat doen wij altijd met films en andere dingen op de commerciele kanalen.
 
Onze zoon heeft zo'n speelgoedkassa'tje met een scanner aan (jaja, geëmancipeerde man in wording) en dat geluid van die scanner is bijna identiek aan het computeralarm dat afgaat in de bunker. (de Lost-verslaafden begrijpen het wel) Heb telkens de neiging om snel de code te gaan intoetsen... :grin:

Wij hadden tot voor kort ook de nieuwe afleveringen van het internet gehaald en wat mij terug opviel was hoeveel reclame er in Amerika tussen zit! (je krijgt dan zo'n icoontje in de bovenhoek wanneer er reclame tussenzat) Weet nog van op reis hoe erg het in Amerika was, voor 5 minuten film/serie kreeg je 5 minuten reclame.
Hoe is dat eigenlijk bij de Australische commerciële tv?

groetjes,
An
 
Opdate Lost, ze hebben twee weken lang geen aflevering uitgezonden. As donderdag weer, dus ik denk dat er nu 1 week verschil is met nederland.

Ook hier is er reclame tussendoor vooral bij een goede serie zoals Lost. In een serie zitten denk ik 5 reclame blokken.

Groetjes Jojo.
 
:eek:fftopic:

Over gedownloade series gesproken......iemand al verslaafd geraakt aan "heroes" ? Persoonlijk vindt ik dit een top serie.

Chantal
 
[quote author=tweety link=topic=6712.msg86705#msg86705 date=1176232302]
Over gedownloade series gesproken......iemand al verslaafd geraakt aan "heroes" ? Persoonlijk vindt ik dit een top serie.
[/quote]

Nope? Ik zit wel in Prison Break, Lost, 24 en Rome (moet nog gaan kijken; wel alles aan het verzamelen), etc. Aangezien nu net de Twin Peaks Season 2 box is uitgekomen wil ik die binnenkort gaan kijken :) Maar Heroes dus? Ik zal eens een aflevering proberen :)
 
Absoluut verslaafd aan Heroes!
X-men meets Lost zeggen ze. We zitten hier nu aan aflevering 12 van seizoen 1.
Ben Lost een beetje beu geraakt, voor elk antwoord dat je krijgt, krijg je opnieuw 3 vragen.
Heroes geeft tot nu toe net genoeg stukjes van de puzzel prijs!
Groetjes,
An
 
Wat een hero he Hobbit-Charlie :up: Ik had helaas de aflevering van verleden week even gemist (huis vol met Nederlandse familie :smile:) maar ik ben nu even aan het bij-kijken! (tv-video.net!!!!) Heb ook nog even een aflevering van House in te halen :grin:

Syl :smile:
 
Back
Top