Lost: the TV series

Neee neee, ik wil geen hiro als lekkertje neeeeheeee :shock:

Ik moet gewoon om hem lachen hoe hij doet.
Het gisteren dus season1 afgekeken, en ben erg nieuwsgierig naar deel 2.

Nu is er alleen nog house te volgen op de donderdag.

House is inderdaad een ziekenhuisserie, met ook wel bizarre ziektes zoals
de afrikaanse slaapziekte. Wat ik altijd doe is de ziekte na de show
op mijn werk hahah lekker opzoeken en kijken of het is aangedikt etc hahaha.
Nouja, zo hebben we allemaal wat :wink:
 
[quote author=amity link=topic=6712.msg96122#msg96122 date=1186056762]
Wat ik altijd doe is de ziekte na de show
op mijn werk hahah lekker opzoeken en kijken of het is aangedikt etc hahaha.
Nouja, zo hebben we allemaal wat :wink:
[/quote]

Is dat ook een ziekte?  :wink:

Het leuke aan House vind ik dat hij zo ontzettend tactloos en grof is tegen zijn omgeving. Gewoon een keer kijken.
 
Mijn baas kijkt naar house en lijkt op house: zelfde kapsel, stoppels, motor, norse blik. Maar geen stok. Ik verdenk hem ervan dat hij probeert House na te doen, alleen mislukt dat, dus het is eerder lachwekkend dan grof. Zit ie ook helemaal niet mee volgens mij. Maar toch: mijn baas is net zo tof als house.

weet iemand hoeveel series er zijn?
 
:grin: hahaha, ja, het is vast een ziekte om het op te zoeken hahahah.
Ach ja :wink: het houdt je van de straat hahah

En hoeveel series er zijn, op de encyclopedie site gedoe staat 5 series ofzo, in elk geval nog
een groot aantal te gaan.
HOERA!
 
[quote author=lucy link=topic=6712.msg96253#msg96253 date=1186324507]

Mijn baas kijkt naar house en lijkt op house: zelfde kapsel, stoppels, motor, norse blik. Maar geen stok. Ik verdenk hem ervan dat hij probeert House na te doen, alleen mislukt dat, dus het is eerder lachwekkend dan grof. Zit ie ook helemaal niet mee volgens mij. Maar toch: mijn baas is net zo tof als house.
[/quote]

Hebben jullie nog vacatures?  :wink:
 
ja hoor, ik heb laatst ontslag genomen, en ik denk dat m'n plek nog onbezet is.
Ik heb ook gehoord dat ie ruzie met z'n secretaresse heeft gehad, dus die zal misschien over een tijdje ook vertrekken.
Maar weet je het zeker dat je voor iemand wil werken die House nadoet en niet voor de echte House :smile:?

nog 4 series te gaan..... goed zeg!!
 
He maar grappig; die man in House is Hugh Laurie; ook wel bekend van oa. Blackadder (2nd en 3rd) en vele andere Engelse commedies.
 
He Dynnas,
je hoeft ook geen arts te zijn om bij de nephouse te gaan werken. Kun je een beetje rekenen?
 
nee hoor, maar als je de househumor (en de humor van de young ones, the office, black adder etc) snapten er ook nog eens om lacht, dan ben je altijd welkom  :wink:
 
Back
Top