Lost: the TV series

:up: :up: :up:  Wat een twist op het laatst he.....

duuuuuuuuuuuuurt alleen nog heel lang voor het nieuwe seizoen begint.  :-(

Syl
 
Er komen nog drie seizoenen van elk -slechts!- 16 afleveringen. Seizoen 4 wordt in de US vanaf februari 2008 uitgezonden. Dat gaat dus nog wel even duren...  :unsure:

Season 4 will feature 16 episodes that will begin airing in the United States and Canada sometime in February, 2008. The season will run all of its episodes consecutively without repeats. The survivors continue to seek rescue as they make contact with the freighter. Season 4 will feature both flashforwards and flashbacks. The four-toed foot will be adressed. Station 6 the Orchid will be discovered. Micheal will be returning. Production is expected to begin in late August.

en

Onlangs maakte ABC bekend dat ze het laatste seizoen aan het voorbereiden zijn. ABC kreeg grote kritieken te verwerken dat ze het verhaal aan het uitmelken en aan het rekken waren. Daarom beslisten ze om er in 2010 mee op te houden. Seizoen 6 zal het laatste seizoen zijn. De laatste drie seizoenen (4, 5 en 6) zullen slechts 16 afleveringen tellen. En worden respectievelijk in 2008, 2009 en 2010 uitgezonden. Het laatste seizoen zal worden gekenmerkt door vele doden, veel geweld en vele oplossingen op vragen zijn te lezen op de website van ABC.

enne... ik vind Kate toch echt beter geschikt voor een of andere zwem reclame ;) haha

evangeline-lilly-kate-on-lost.jpg
 
Ja, een mening van een man he. Moet toegeven, een erg mooie vrouw, maar moet het zo [glow=red,2,300]GROOT[/glow]?  :wink:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=6712.msg95892#msg95892 date=1185821533]
Ja, een mening van een man he. Moet toegeven, een erg mooie vrouw, maar moet het zo [glow=red,2,300]GROOT[/glow]?  :wink:
[/quote]

Haha, hier op het forum is hij zelfs verkleind ;) als je het orgineel bekijkt issie nog groter  :cool:
 
[quote author=jolanda b link=topic=6712.msg95915#msg95915 date=1185845300]
Charlie heeft wel geluk he, die is ermee getrouwd !!!

Groetjes Jolanda.
[/quote]

Is dat zo? Wist ik niet? :) En dat voor een Hobbit ;)
 
Doe mij dan toch maar heroes hoor.

Net season 1 bijna helemaal afgekeken met hubby op de bank, zonder de commercials..

Echt ZOOO gaaf, vooral die kleine dikke jappanner,  Hiro, wat een leukertje!!

Enne... HOUSE, ook al zo gaaf, maar is hij brit, dan meeeeeeeeen je niet? Ik hoor het dus echt niet he.
Ik vind hem lekker naar en sjago en dat vind ik wel eens leuk & wat anders.
Net als die gillende en vloekende gordon ramsay, zo'n type maar dan echt hahaha  gelukki gniet mee getrouwd dat is dan weer net iets te veel van het goede hahahaha..

Enne mannen.. ja die kate is mooi, maar doe mij de man dan toch maar :wink:
 
[quote author=4np link=topic=6712.msg95983#msg95983 date=1185906630]
Nou, vooruit, voor de dames dan ;)

lost1-18.jpg


[/quote]

4NP, wij dames wachten met smart op de foto!!!! :up:
 
Zien jullie hem niet dan? Ik zie hem wel... misschien dat die site hem alleen toestaat voor bezoekers. Ik zal eens kijken of ik een andere foto voor de dames kan vinden ;)
 
[quote author=amity link=topic=6712.msg95989#msg95989 date=1185910756]
Echt ZOOO gaaf, vooral die kleine dikke jappanner,  Hiro, wat een leukertje!!
[/quote]

Maar jij vind dus Hiro (het dikke Japannertje) leuker dan Sawyer? :) Interessante verschillen hoor ik hier voorbij komen :)
 
:? neee, maar ik vind Hiro wel erg grappig. Ik noem hem die kleine dikke jappanner, maar mijn wederhelft vind hem niet dik. hahaha.

Nee, ik zou geen beschuit met hem willen delen, thank you very much, maar een avondje in de kroeg lekker lachen zou me wel leuk lijken!!

Dan heb ik nog liever house, hahaha, maar die is toch ook een beetje eng hoor :shock:
 
Een beetje eng? House is  :evil:, maar wel lachen ja. Maar okee, okee, jij Hiro, ik Sawyer  :wink:
 
House vergelijken met iets...hmm dat is moeilijk. Een soort "ziekenhuis CSI", bestaande uit een groep artsen onder leiding van een zeur van een chef (house) welke altijd gelijk wil hebben en lak aan alles heeft. Deze artsen zijn op zoek naar de veroorzaker van een bepaalde ziekte/aandoening bij een patient, moet zeggen dat de meest rare aandoeningen en oorzaken de revue passeren.

Mijn mening is dat "House" wel aardig is maar zelf ben meer een fan van "Heroes" en "Prison Break" (al hadden ze bij Prison break van mij mogen stoppen na de uitbraak). Heeft toch z'n voordelen zo'n geweldige zomer.....er is bijna geen hit-serie meer die ik niet heb gezien :wink:
 
Back
Top