Lost: the TV series

LOST!!! Te leuk. Het blijft me boeien. Een vraag beantwoord, drie erbij, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook wij downloaden ze vanuit America. Doen we met veel series. Eerlijk gezegd vind ik Heroes helemaal niets, maar moet wel bekennen dat ik om die Aziaat moet lachen (ben even zijn naam kwijt). En House... Echt super! Ik zag hem laatst in een talkshow en de goede man is Brit. Gek om hem Engels te horen spreken ipv dat Americaanse accent dat hij zich blijkbaar met moeite (naar eigen zeggen) heeft aangemeten.
 
Huh?? House de bruut is een brit? Da's een verassing.
Dan mag hij wat mij betreft 007 doen...
 
[quote author=lucy link=topic=6712.msg95286#msg95286 date=1184964376]
Huh?? House de bruut is een brit? Da's een verassing.
[/quote]

Hebben jullie dan nog nooit "A Bit Of Fry And Laurie" gezien??
Shame on you.

Bart
 
Nog beter? Kan bijna niet. Ik heb de herhaling van de herhaling van de herhaling nog met tranen in mijn ogen zitten volgen. Wat een gasten, hahaa!
 
Ja, het zijn toppers, bijna niet te evenaren. Ook Mr Bean: zal ik noooooit genoeg van krijgen. En heb The Office toch ook maar aangeschaft....
Zat vorige week naar een kinderprogramma op de BBC te kijken, ik lag echt dubbel, gaat helemaal nergens over. die kids daar krijgen de humor met de paplepel naar binnen.
 
Mr Bean kan ik persoonlijk niet naar kijken, maar The Office geweldig! Wel de Britse versie dan, de Amerikaanse is minder.
 
He Bart,
Dank voor de geweldige link !! We zijn house fans, nooit geweten wat zijn 'voorgeschiedenis' is... :)
 
[quote author=Dijnnas link=topic=6712.msg95318#msg95318 date=1185046591]
...maar The Office geweldig! Wel de Britse versie dan, de Amerikaanse is minder.
[/quote]

Extras ook al gezien? ;) Zo niet; zeker kijken! :)
 
Het is echt verschrikkelijk, die link. Verslavend, terwijl ik moet leeeren om een 136 te krijgen...zit nu de hele tijd filmpjes te kijken, niet goed, bedankt Bart :up:
 
Om nog even terug te komen op Lost: Ik zag van de week Sawyer in een Axe reclame voorbij komen. Half naakt dook hij in een helblauwe zee.... Kan slechter  :wink:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=6712.msg95355#msg95355 date=1185130660]
Om nog even terug te komen op Lost: Ik zag van de week Sawyer in een Axe reclame voorbij komen. Half naakt dook hij in een helblauwe zee.... Kan slechter  :wink:
[/quote]

Ik zag het; hadden ze daar Kate niet voor kunnen gebruiken? ;)
 
[quote author=4np link=topic=6712.msg95394#msg95394 date=1185186752]
[quote author=Dijnnas link=topic=6712.msg95355#msg95355 date=1185130660]
Om nog even terug te komen op Lost: Ik zag van de week Sawyer in een Axe reclame voorbij komen. Half naakt dook hij in een helblauwe zee.... Kan slechter  :wink:
[/quote]

Ik zag het; hadden ze daar Kate niet voor kunnen gebruiken? ;)
[/quote]

Misschien dat er ooit nog Axe for Women komt. Ik help het je hopen  :grin:
 
Lost, jammer de laatse aflevering is gister avond geweest. Wel een spannende aflevering met een apart einde.
Ik ga het missen dat is zeker.

Jolanda
 
Over welke serie heb je het dan? Deel twee?

Het is overigens de reclame van Davidoff, niet van Axe. Kleine correctie  :smile:
 
Back
Top