[quote author=Lost link=topic=800.msg9422#msg9422 date=1108915531]
Afgelopen week kreeg ik een emailtje van de DIMIA dat ze niet verder konden gaan met mijn aanvraag totdat ze mijn bloedtest hadden ontvangen. Een beetje vreemd want in alle papieren die ik had ontvangen stond dat je voor een tijdelijk visum GEEN bloedtest zou hoeven doen. Bij de paneldokter had ik na afloop van mijn keuring toch nog even tussen neus en lippen door gevraagd of ik geen bloed moest laten afnemen. Hij bevestigde wat ik ook dacht te hebben gelezen: geen bloedtest nodig voor een tijdelijk visum.
Voor de zekerheid heb ik een mailtje terug gestuurd naar de DIMIA, dat ik voor een tijdelijk visum ga en dat ik daar volgens mij geen bloedtest voor hoef te doen. Het mailtje dat ik terugkreeg was erg vaag en ze konden mij niet aangeven waar stond dat ik voor het SIR visum WEL een bloedtest moest doen. Afijn, een discussie als deze verlies je als aanvrager toch altijd dus heb ik afgelopen vrijdagochtend maar bloed af laten nemen. Als het goed is krijg ik dinsdag het resultaat en die verstuur ik dan direct naar Australië zodat ze de resultaten nog voor het weekend hebben. *Zucht*... anderhalve week vertraging...
[/quote]
Pfff....da's flink balen zeg!
Maar ja, je hebt denk ik wel gelijk dat de snelste oplossing was om toch maar even bloed te laten afnemen.
Hopelijk hoor je snel een positief bericht van DIMIA!