Louw -> Tasmanië

GEWELDIG!!

Super dat een datum hebt waar je naar toe kan leven!!!  :happysun:

He Louw,toppie dat nu alles 100% definitief is.We zorgen er gewoon voor dat de meeting van het forum voor je vertrek plaats vindt,kunnen we iig effe praten(laatste keer is het er niet echt van gekomen) voordat je dit kikkerlandje gaat verlaten :-D

Groetjes Sander :up:

Lijkt me een goed plan Sander!
Louw veel plezier met alles inpakken, trouwens als je klaar bent dan meld het maar dan kunnen er bij zeker voldoende menden slapen :-D :-D

De afgelopen weken is er weer behoorlijk wat gebeurd. Zo vlak voor ik vertrek (ja ik weet het, ik ben altijd laat met de administratieve afhandeling) had ik mijn financiën eens op een rijtje gezet. Alles viel precies mooi op z'n plaats en ik zou precies genoeg geld over hebben om het in Australië een maandje of twee zonder werk uit te kunnen zingen en daar wat nieuwe meubels te kunnen te kopen. Goed, een week of wat geleden was ik met mijn familie uit eten en toen brak mijn kies af. Aangezien ik al een tijdje niet naar de tandarts was geweest, zal ik een gedeelte van de behandelingen zelf moeten betalen. Flink balen dus, maar niet onoverkomelijk!

Zaterdag 23 april werd het een beetje vervelender toen ik wakker werd en ik een briefje van de politie op mijn voordeur vond. Mijn auto stond in de bocht van de straat geparkeerd en iemand was uit de bocht gevlogen. Ik dacht eerst nog dat het een grapje van mijn collega's was (ik werk bij de politie), maar toen ik bij mijn auto aankwam verging het lachen me al snel. De hele achterkant en zijkant vanaf mijn achterwiel was óf verwrongen staal óf een gapend gat. Mijn auto was toch behoorlijk robuust (VW Passat met trekhaak) maar de achterkant zat finaal in elkaar. En je begrijpt het natuurlijk al: de vogel was gevlogen en had geen persoonlijke gegevens achtergelaten. De schade is bekeken door de verzekering (ik was natuurlijk alleen WA verzekerd) en mijn auto is total-loss verklaard. Het wrak is verkocht en daar heb ik 600 euro voor gekregen, maar naar de overige 3000 euro kan ik fluiten. Mijn rechtsbijstandverzekering gaat de kosten proberen te verhalen op het waarborgfonds. Als ik wat uitgekeerd krijg, dan duurt dat zo enkele maanden en juist in het begin heb ik het geld het hardst nodig. Nou ja! "Good things come to those who wait" en daar hou ik me dan maar aan vast :?.

Jeetje, Louw, in een woord v-r-e-s-e-l-i-j-k !  :cry:  :loudcry:

Ik kan me wel iets erbij voorstellen als je geliefde auto in de prak word gereden en dat je dan, tot overmaat van ramp, (vooralsnog)amper geld terug ziet ...

En heb je nu in de tussentijd vervangend vervoer ?  :bike: of  :drive: ?

Nou sterkte en toch ook succes maar weer maar alles ! Ik duim voor je en maak er maar weer 'het beste' van... 

Ingrid.

S**T hoe verzinnen ze het!! Hou je maar lekker vast aan de opmerking 'good things happen to those who wait' :up:.

Hoi Louw

Dat is behoorlijk balen zeg,wat dat betreft weet ik er alles van hoe het is om tegen allemaal financiele tegenslag te lopen in de aanloop naar het definitief vertrekken uit Nederland.Volgens mij is het toch zo dat als je het via het waarborgfonds wilt verhalen  dat je 2 getuigen moet hebben die kunnen verklaren dat de auto er die avond dat je hem hebt neergezet nog onbeschadigd was, moet toch denk ik geen probleem zijn om dat voor elkaar te krijgen,en anders getuig ik wel voor je geen probleem hoor  :-D. Iig sterkte en ik hoop dat je het één en ander kunt verhalen,waardoor je toch je centen zoals gepland bijelkaar kunt krijgen.

Groetjes Sander! :up:

Dat is inderdaad heel erg balen. Bij onze auto is 6 weken voor vertrek de koppakking kapot gegaan. Ja en als je dan nog 4 weken moet werken (65 km en 65 km terug) is dat erg balen. Gelukkig een goede deal met de garage kunnen maken.
Sterkte (ik en rebekka weten hoe het voelt!)

Wat een ramp  :-(. 

Let's hope that Lots of good things will come your way.....soon!

Groetjes
Syl

Even snel een berichtje van mij. Ik ben maandag in Tassie aangekomen en heb de afgelopen paar dagen van alles geregeld, zoals een Tax File Number een nieuw mobiel nummer, verzekering etc. Maandag heb ik waarschijnlijk een sollicitatiegesprek en ik hoop natuurlijk dat het gesprek positief uit zal pakken. Ik hoop snel wat tijd vrij te kunnen maken om wat bij te lezen op het forum en wat meer berichtjes te plaatsen.

Welcome Home!! :) :up: en veel succes voor Maandag!! hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Groetjes
Syl

Oh, geweldig! Welcome ja  :lol:

Succes Maandag...ooohhh spannend!!!!!

groetjes

Simone

Back