Ha Louw!
Fijn te horen dat je goed aangekomen bent! Druk druk druk! Een hoop geregel hé? Heel veel suc6 maandag en we zullen voor je duimen!
Groetjes Linda
Het sollicitatiegesprek was uitgesteld tot vorige week woensdag. Ik had een gesprek met 3 verschillende personen binnen het bedrijf. De gesprekken gingen best goed en dat heb ik vandaag ook via de telefoon bevestigd gekregen. Iedereen was erg positief dus dat is mooi. De komende dagen gaan ze kijken welke vacatures ze openstellen en dan bellen ze me begin volgende week om te kijken of we tot overeenstemming kunnen komen voor wat betreft 1 van die functies. Nog even afwachten dus (maar ik heb er een goed gevoel over ).
Het weer is hier eigenlijk best mooi. Het is tot nu toe de meeste dagen erg zonnig geweest met een max. temperatuur van ongeveer 12-14 graden. Toch voelt het soms erg koud aan .
Het is erg wennen om niet de beschikking te hebben over mijn eigen pc en een adsl-verbinding. Ik heb momenteel dus niet de mogelijkheid om vaak op het forum aanwezig te zijn. Hopelijk zal dit probleem t.z.t. vanzelf opgelost worden.
Spannend! Blijven voor je duimen dus! Haha wij hebben beter weer hier :-D , maar met het weer is het in NL natuurlijk alles of niets.
Kan me voorstellen dat het wennen is niet de toegankelijkheid van PC en internet te hebben, maar... lekker belangrijk toch? :wink:
Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen (twee weken zijn voorbij voordat je er erg in hebt :wink. Ik leef nog :wink:. Even een korte update.
Alles gaat hier helemaal naar wens. Sinds twee weken ben ik weer aan het werk (jippie) en dat is de reden dat ik weinig op het forum ben geweest en geen berichten heb geplaatst. Ik controleer uiteraard wel regelmatig of alles nog steeds naar behoren draait en functioneert. De afgelopen weekends hebben we gevuld met het bezichtigen van woningen en het zoeken naar een auto voor mij. Helaas zijn we op allebei de gebieden nog niet echt veel verder. Ik laat het jullie weten als ik weer wat nieuws te melden heb.
:congrats: met je nieuwe baan hoop dat je het er naar je zin zal hebben, suc6 met het vinden van een auto & een huis, wil je nog ergens speciaal wonen in Tazzie of i shet echt in Hobart?
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.