Louw -> Tasmanië

*Pretends to fall over and die from a gunshot*
*Audience claps and gives her an Oscar*

"Thank you, Thank you, I love you all!"  :-D :cool:
(just gotta make the best of it)

Ook van mij welkom back in het land van het internet.
Hoop dat alles goed gaat voor jouw.
Of je wat gemist heb, NEEEE HOOOR.
Alleen mensen komen mensen gaan,
en raai eens, wij zijn de mensen die gaan!!!!!!
4 DEC om 10 over 11, good bye Holland.
                                                                        :plane:
Gr Ineke

Welkom terug Louw.

Jeroen en ik zijn inmiddels 8 weken geleden ook gearriveerd in Oz en zijn druk aan het rondreizen. Nu nog in Coober Pedy maar morgen of overmorgen richting Adelaide om ons daar te settelen.

Fijn je weer te 'zien'.

Hee Louw! Leuk je weer te zien hier! Hoop je weer regelmatig te treffen hier!!

Jeroen en Erna:
Toevallig las ik vandeweek wat over Cooper Pedy! Lijkt me geweldig, er is daar helemaal NIETS!!

Groetjes Lin

Dank, dank... :cool:

Ben nu bezig met de vrijwel onmogelijke taak om door alle emails/pm's te worstelen en ze te beantwoorden.  :-D

[quote author=Lin link=topic=800.msg37045#msg37045 date=1132295115]

Jeroen en Erna:
Toevallig las ik vandeweek wat over Cooper Pedy! Lijkt me geweldig, er is daar helemaal NIETS!!

[/quote]

Zie: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2246.msg37161#msg37161

Ben nu bezig met de vrijwel onmogelijke taak om door alle emails/pm's te worstelen en ze te beantwoorden.  :-D

Succes ermee  :-D :-D

groetjes Miranda  :)

He Louw, je laatste stand van zaken is een beetje saai, PMetjes en emails zijn nu wel beantwoord. Ik begrijp best dat de prille liefde nog aanwezig is, maar (laatste stand van) zaken gaan voor het meisje.  :humble:

Hoi Louw,

Ik heb nu eindelijk wat meer tijd om iedereen z'n verhaal eens te lezen. Ben benieuwd hoe het nu verder met je gaat daar in Tassie. Alles op de rit? In ieder geval mooi om te lezen hoe het je is vergaan, en wat een gestress op het laatste moment met die afgebroken kies en je auto in de prak. Scherven brengen geluk, zeggen we maar dan.

Groetjes, Marielle

Jeetje, wat een tijd geleden dat ik 'mijn' topic heb geupdate. Nou even een snelle update dan.

Juni 2005 ben ik op en SIR visum naar Tasmanie verhuisd. Eind februari 2008 heb ik eindelijk mijn PR gekregen.

De afgelopen paar weken heb ik wat minder tijd op het forum door kunnen brengen. Begin deze maand is namelijk onze dochter Ella Sophie geboren.

Back