Louw -> Tasmanië

He leuk om van je te horen Louw! Goed nieuws dat je aan het werk bent! Ja het leven is druk voor je nu, kan ik me goed voorstellen!

Heel veel succes en houd ons op de hoogte  :up:

Groetjes Lin

Hi Lost.

Ben blij dat we weer wat van je horen.
Dacht echt die is verdwaald in de bush.      :bike:
Moeten we nog een search party er op uit zetten.
Van Harte met je nieuwe baan.    :happysun:
En je bent vergeven voor dat we zoooo ongerust waren.

Groetjes Ineke.

Ha die Louw,

Blij weer eens wat van je te horen en fijn dat je een baan hebt (wat voor baan? Ben niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten  :wink:).

Nog 4 weken dan gaan Jeroen en ik ook.

Succes met het zoeken naar een auto en een huis.

Groetjes,
Erna

Heeee Louw je bent er nog gelukkig. Tis fijn te horen dat het goed met je (jullie) gaat. Ook ik hoop uiteraard dat je snel zult slagen met het vinden van een woning, want niets is lekkerder als het hebben van een eigen stekkie. Hou je haaks en het ga je goed :up:

Groetjes en tot snel :up: Sander

Ha, ik dacht wel dat je die baan had! Gefeliciteerd!!!

Succes met huis en auto, kan heel irritant zijn!!

:)

Simone

Eindelijk... het huis is er! :lol:

We zijn druk bezig met de inrichting. Het is een unit (2 op 1 blok) die spiksplinternieuw is. Ik zal binnenkort een foto plaatsen. De internetverbinding zit er nu toch echt aan te komen :-D. Vandaag is de telefoon aangesloten en halverwege volgende week hopen we te verhuizen. Ik ga proberen deze week nog adsl aan te vragen. Hopelijk ben ik snel weer online (ik heb ontzetend veel bij te lezen :p).

Een auto heb ik nog niet maar die heb ik nu toch echt nodig. Ik kan gewoon geen leuke kleine, zuinige, niet al te dure maar toch goed uitziende auto vinden. Zou ik misschien te kieskeurig zijn? :cool: Er zijn genoeg 4WD's te vinden voor een leuke prijs, maar ja... die lusten ook wel een slokje.

Groetjes uit een steeds warmer wordend Tasmanie (daylight saving is hier al ingegaan dus ik ben volop in zomerstemming).

Hi Louw,

Veel over je gehoord en gelezen (niets dan goeds!! :-D), en kan wel begrijpen dat je het druk hebt gehad. Idd, nu nog de adsl aansluiting en hopende meer van e te vernemen.

Sux6 met het huis, auto, adsl aansluiting en de rest.

Gr. Rene

Ps. Bedankt voor de PM. Wordt overgemaakt.

Cool  :up:,

Dus nu ben er er echt thuis, met je eigen huis!
Of dan straks over een week  :-D.

Ben benieuwd naar de foto's!

Heeee Louw

Leuk te horen dat het allemaal voorspoedig verloopt en lekker dat je weer een eigen onderkomen hebt, stukje privacy is heel belangrijk. Succes met de verhuizing en het ga je goed :up:

Groetjes Sander

Inderdaad lekker om je eigen plekkie te hebben :up: Kan je "echt" gaan uitpaken!!!

Groetjes
Syl

Fijn dat je een eigen plekje hebt, succes met het zoeken naar een auto hè

groetjes Miranda  :)

Hi Louw.

Heel veel suc6 met je nieuwe huis,
en het zoeken voor een auto.
We missen je wel hoor,
gauw weer on line komen .

Groetjes Ineke  :)

He, he, eindelijk hebben we internet :lol:. Helemaal ideaal is het nog niet (ze hebben de verkeerde router geleverd en zo zijn er nog een aantal andere kleine probleempjes), maar ik kan i.i.g. weer het forum op. Ik heb veel bij te lezen en een hoop emails/pm's te beantwoorden, dus als ik nog niet op je email gereageerd heb, nog heel even geduld. Als ik na het weekend je email nog niet beantwoord heb, stuur me dan even een herinnering :up:.

Heb ik wat gemist? :p

Hé Louw,
Fijn je weer terug te hebben.

[quote author=Lost link=topic=800.msg36848#msg36848 date=1132224344]
Heb ik wat gemist? :p
[/quote]

En of je wat hebt gemist!!! Ik denk dat je een paar weken nodig hebt om up to date te raken.

Maar, het WAS me toch gezellig.

Rene

Heb je wat gemist?
Een hoop.  :-D

Gewoon heel veel  positief's gebeurt en aantal mensen zijn er al.
Maar dat ga je straks zelf lezen.

Good to have ya back. :cool:

:)
Annemarie

Back