Even heel korte reactie van bregje... het is inderdaad niet goed...
Weet niet of luuk van plan is om ooit nog hier iets op te zetten, maar goed, hij moet zelf maar vertellen hoe of wat, want dat is natuurlijk niet aan mij...
Maar goed.. de plannen voor hun zijn in elk geval gewijzigd...
Nina heeft helaas de IELTS overigens weer niet gehaald... alles goed, alleen 6,5 voor schrijven... Maar ze gaat het opnieuw laten nakijken...
Nou... de groetjes allemaal vanuit een nu in elk geval wel even zonnig melbourne
Shit.... ik dacht het wel, das nie goed als hij zo stil is.
Wat erg voor ze! Nou Luuk en Nina als je dit leest, heel veel succes met wat je nu nog kunt doen en de verdere stappen, laat je niet uit het veld slaan!
Hee Bregje ( ff off topic ) geniet je een beetje daar? Hoe vindt Owen het om weer thuis te zijn?
Hoi Luuk en Nina, het is eerlijk gezegd voor het eerst dat ik jullie verhaal een beetje lees. Had zelf namelijk een beetje stuen nodig na een zware IELTS academic dag. Ik vond het ook ontzettend moeilijk terwijl ik mijn eigen engels echt (ruim) boven gemiddeld inschat.. Heel veel sterkte jullie met alles!
LIEFs
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.