Luuk & Nina naar Melboure.. IELTS opnieuw niet gehaald.

Hallo Nina en Luuk,

Tja, wat moet je nu zeggen, ik denk dat Jack het heel goed heeft verwoord. Hou de moed erin, de volgende keer gaat het zeker lukken!

Hartelijke groet,

Magda en Jan

Bedankt iedereen..

We gaan nu regelen dat er iemand priveles gaat geven.. Het moet maar! En we gaan kijken of we resultaten kunnen opvragen.

Wel shit, weer 2 maanden vertraging..  :oops: :oops: :oops: :cry:

GVD Balen man!!!

OOO nina... ik leef wel met je mee!!!

Echt super super klote!

Máár... geef de moed niet op he!!

Het komt zéker zéker goed!!!!

Groetjes Bregje

Hoi Nina en Luuk,

Wat kunnen we zeggen ....  :cry:
Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen!
Ga voor die prive lerares en maak er het beste van.
Augustus wordt nu wel erg krap zeker?
We hopen dat ze snel weer opnieuw mag.

groetjes Rob en Petra

Hoi Luuk,

Jeetje wat ontzettend balen zeg. Terwijl de andere cijfers zo goed zijn. Ik duim heel hard voor Nina als ze weer opgaat. Succes!!!

He luuk,

Ontzettend balen zeg!
In 2004 moest ik de academic test doen om te kunnen gaan studeren in Australie. Tot mijn verbazing had ik zo ineens een 8 voor schrijven en dat kwam door dit boek: 'Advanced writing in English. A guide for Dutch Authors' door Marianne Sanders, Andree Tingloo, Hans Verhulst.
Er worden een aantal schriftelijke 'soorten' behandeld, waaronder bijvoorbeeld de academic position paper en brieven. De structuur, opbouw, het doel van zo ongeveer elk woord plus verbindingswoorden, aanvullingswoorden, contrastwoorden etc. worden beschreven. Er worden voorbeeld onderwerpen aangedragen om bv betogen of brieven te schrijven en daar heb ik mee geoefend.
Verder staan er instinkers voor Nederlandstaligen in.

Ik heb er destijds veel aan gehad (niet alleen voor IELTS maar ook in mijn werk), binnenkort moet ik ook weer een IELTS test doen en ik ga zeker weer het boek doornemen.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Lucy

Bedankt iedereen, en goede tip! Eens kijken of ik dat boek kan opsporen..

Tja, het is kut. Weer 2 maanden vertraging.. :( :( En arme Nina die weer moet leren. Gelukkig heeft ze vakantie nu.

Hoi Luuk,

Even een vraagje over de twee maanden vertraging. Is dat omdat er geen inschrijfplek meer is in bijvoorbeeld Amsterdam/Utrecht, of bestaat nog steeds de eis dat je niet opnieuw examen mag doen binnen een X periode?
Als dat laatste het geval is, moet ik heeeeel rap aan het leren....

Lucy

Hey Lucy,

Die test zit simpelweg overal bomvol. We hebben deze datum al gereserveerd voordat we uberhaupt wisten of Nina hem wel/niet had gehaald.. Succes!

jeetje zeg, schrik ik wel van.
Op de site van BLTC lijkt 30 aug nog open te staan, daar heb ik me nu voor opgegeven. Maar eigenlijk is het dus verstandig om ook alvast op te geven voor eind sept, voor de zekerheid. Kost wel een extra 180 euro denk ik?
Wanneer gaat Nina weer?Ook in Amsterdam?

9 Augustus!

En je kan gewoon een datum aanvragen, en pas betalen als je de uitslag hebt gekregen (of niet ;) ).

Oh, ik heb dat boek besteld. Kan nog wel eens van pas komen ook voor mijzelf natuurlijk.. :)

He Luuk

jammer zeg... hopen dat toch de gezegde bij jullie werkt; Drie keer, scheepsrecht.

Heel veel succes en ik duim dat het jullie laatste keer wordt.

gr Helmut

Sjjeee vet balen voor Nina!Dat hoor je wel vaak he, dat die academic zo moeilijk is.( ben ik ff blij dat wij "maar" op general niveau zitten)

Worden jullie plannen nu in de war geschopt Luuk, of maakt het qwa timing niet zo uit? Kweetnie wanneer jullie wilde gaan?

Wens Nina maar veel succes met leren  :up:

Groetjes Ingrid

Ja, planning wordt ik de war geschopt ja.. :( We wilden rond mei 2009 gaan, nu zal het op zijn vroegst juni 2009 worden.. :(

Ach, we gaan. Dat is zeker. Dan maar beetje geduld hebben. We kunnen altijd nog paar maanden eerst in Nieuw Zeeland gaan rondhangen.. ;)

Thnx mamma..

Ja, mooi balen.

En een prive lerares vinden is ook nog niet zo makkelijk.. vakanties, of juist drukte. En ook nog iemand met de juiste kennis. Maargoed, dat heb ik op mij genomen.. gaat wel lukken.

Ik heb ondertussen wel AL mijn tentamens/projecten gehaald op de Hogeschool!! :) Dus nooit meer een tentamen! Is dat even gek? :D Nu nog even afstuderen.. wat overigens ook flink wat haken/ogen heeft..

Ik weet iemand die Nina op schrijfgebied erdoorheen helpt.

Serious, just give me a ring :up:

Jack :evil:

Nou, 1 zorg minder; de documenten zijn vanochtend allemaal binnen gekomen bij M2A :)  :up:

en... en... ?? weten jullie al ielts, pardon  :wink: iets?
Ik meen dat Nina 8 aug weer mocht? Dus ben benieuwd of het 3x scheepsrecht is of wordt het 4x scheepsrecht?

Groetjes Ingrid

Back