Luuk & Nina naar Melboure.. IELTS opnieuw niet gehaald.

He luuk,

Hoe is t? al weer even niks meer gehoord...
Lees ik dat nou goed in het topic van Aatje dat je over 1,5 maand al als consultant kan beginnen voor een bedrijf in Melbourne, en dan daarna 4 maanden daar gaat afstuderen?
Ga je alleen of hoe of wat gaat dat allemaal lopen?

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen...??

Groetjes Bregje

[quote author=bregje link=topic=7979.msg117817#msg117817 date=1210774250]
He luuk,

Hoe is t? al weer even niks meer gehoord...
Lees ik dat nou goed in het topic van Aatje dat je over 1,5 maand al als consultant kan beginnen voor een bedrijf in Melbourne, en dan daarna 4 maanden daar gaat afstuderen?
Ga je alleen of hoe of wat gaat dat allemaal lopen?

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen...??

Groetjes Bregje
[/quote]

Brekkie! ;) Uhm, ja, ik zal niet duidelijk geweest zijn. Ik ga over 1,5 maand wel veranderen van baan, maar wel in Nederland.. alhoewel dat bedrijf wel een locatie heeft in Melbourne! Ik ga gewoon in NL afstuderen..

oooooooooo ok... dacht al haha...
Nou ja, zou natuurlijk ook mooi zijn, maar dan wel met zijn tweeën kunnen gaan...

Doe nina de groetjes!

Nou, Nina heeft afgelopen zaterdag voor de 2e keer IELTS gehaald. Lezen was dit keer heel veel moeilijker dan de vorige keer.. spannend dus.

Liggen btw net de documenten bij de vertaalster, komen we erachter dat ze een Nederlandse stempel erop wil zetten ipv een Engelse, zucht. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen.

Ik leef met je mee Luuk :up:
Zal een kaarsje branden voor je meissie voor goede afloop.

Jack :evil:

[quote author=Luuk link=topic=7979.msg116751#msg116751 date=1208770560]
Zucht, 21 juli pas plek voor Nina voor een IELTS test. Wat een uitloop.. we hadden graag (voor) rond februari/maart 2009 ons visum willen ontvangen, dat komt nu vast niet meer goed.

Je mag niet op een toeristenvisum zijn in Australie tijdens een visum aanvraag toch? Weet iemand dat?
[/quote]

Heee Luuk, ik dacht dat ze nog een maand moest wachten...? Dus het was 21 Juni?
Good luck! ( lucky Luuk?  :wink: )

Haha, bedankt iedereen :) Leuk! :)

Rot IELTS. De arme schat.. :(

De champagne ligt al klaar.. en anders een prive lerares. Het moet maar!

[quote author=Luuk link=topic=7979.msg119950#msg119950 date=1214254952]
Nou, Nina heeft afgelopen zaterdag voor de 2e keer IELTS gehaald.[/quote]
Was 1 keer niet genoeg dan :p
Maar even serieus, ik hoop dat het uitkomt, het woordje gehaald.

Bart

[quote author=Tekkel link=topic=7979.msg120062#msg120062 date=1214383076]
[quote author=Luuk link=topic=7979.msg119950#msg119950 date=1214254952]
Nou, Nina heeft afgelopen zaterdag voor de 2e keer IELTS gehaald.[/quote]
Was 1 keer niet genoeg dan :p
Maar even serieus, ik hoop dat het uitkomt, het woordje gehaald.

Bart
[/quote]

Oops, gedaan. Was het maar zo.. :) En ik hoop het ook, voor haar. De arme schat ;) Ze zit er serieus over in..  :|

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim...

Helpt vast!!
:wink:

Ik hoop overigens dat het bij jullie inderdaad wel weer gewoon zaterdag binnen komt... niet net als bij die stomme post bij mij... zit je de hele dag in de stress te wachten en komt het niet!!

Succes met het wachten nog even...
Ik ga morgen mijn laatste dagje op school werken  zullen wel veel :cry: komen...
Máár dan nog maar 4 weekjes!!!!

Groetjes Bregje

Godverdomme.

Een 7,5, 7, 6, 7,5.

Nina heeft weer een 6 voor schrijven. Terwijl ze heel veel heeft geoefend (itt vorige keer..), veel stukken heeft geschreven, woorden/zinnen heeft geleerd..

He Nina,

Ik weet het , wachten  wachten wachten en dan ....alles goed behalve een klein verschil....godverdomme het is toch een voldoende.
Helaas het zijn de regels en je word er horendol van.
Niet opgeven Nina, je kunt het zoals iedereen het kan.
Hou de volle moed erin, gooi alles op alles en wij zullen mee hopen dat het de laatste keer is.

Don't give up :up:

Jack :evil:

Back