Nog nieuws! We hebben een CO! Wow, nu gaat het echt snel! Vanavond wschl oudste zoon op de hoogte brengen... Spannend!!!
CO = Case Officer. Meaning dat je visum aanvraag in behandeling is door n poppetje.
Super gaaf dat de kids zo enthousiast zijn!! Al enig idee wanneer je het de ouders gaat vertellen?[/quote
Gwen, thanks!!
Manlief heeft gisteren voor de eerste maal meegespeeld met de lotto. Hij is ervan overtuigd dat dat een goede manier is om nog even snel wat cash te verdienen om alles vlotter te doen verlopen. Cute hé!
DMisschien nog wat opleiding vormen om meer te kunnen bezig zijn met wat ons echt passioneert (da's momenteel niet waar we onze werkervaring en diploma's in gehaald hebben)...
Nog veel dromen dus
Wel, toen we pas speelden met 't idee om naar Oz te trekken (lijkt eeuwen geleden!), zijn we beginnen uitpluizen welke jobs die we interessant vonden (Wij zijn nl. allebei op een of andere manier in een job terechtgekomen waar we ons niet ons verdere leven in zien blijven hangen) in aanmerking kwamen voor die extra puntjes voor de points test. We gingen ervan uit dat we dan mss op een paar jaar tijd een extra diploma zouden kunnen halen om dan de aanvraag te starten op basis daarvan. Ik was er toen niet opgekomen dat ik als 'information & organisation professional' binnen kon komen... Maar ja, dan ontbrak de werkervaring en is ook gebleken dat ik al een valabel diploma mét de nodige werkervaring heb ...Herkenbaar, maar is dat wel realiseerbaar? Is er wel werk te vinden in de dingen die jullie passioneren?
Haha dat heb ik deze maand ook voor t eerst gedaan met hetzelfde idee
Dat gaat hem opbreken. Beter nu eerlijk zijn dan straks verwijten krijgen dat je niet eerlijk bent geweest!Gisteren medicals gedaan in Luik, althans een deel: maandag nog terug met de dochter voor de x-rays. Vertalingen zijn vandaag ook aangekomen,... Nog even en it's out of our hands
Manlief is er nog niet uit wat betreft 'braking the news to the parents': hij durft niet goed! Wil het in eerste instantie brengen als 'we willen er eens voor langere tijd met de kids naartoe op vakantie', maar pas later aangeven dat 't om migratie gaat. Voel ik me heel slecht bij, ik had het al veel eerder willen aanbrengen zodat ze er stilaan konden wennen vooraleer we de visa werkelijk hadden. Ik wil ook vooral niemand voorliegen... Vanavond nog maar eens een poging wagen om hem te doen in zien dat eerlijk toch echt wel het langst duurt