Marie en Dan
Active Member
Wat een ontzettende lieve reacties allemaal! :smile:
Dat doet de mens goed!
Het kan gewoon ook nog niet voorbij zijn, maar dat gepingpong :lol: Waaaah!
@ Steven Het beroep op de aanvraag is: Printing Machinist. Een beroep dat tot voor kort nog wel op de SOL stond, maar in de voorlopige lijst plots is verdwenen. Nou is het in de drukkerswereld al langer niet zo best (internet :-( ), maar aangezien er geen opleiding voor is in OZ...
@ Skippie Wat mijn beroep is? Da's een goeie
Ik heb een HBO diploma textiele werkvormen, met een mode achtergrond.
Maar ben nu al zo'n 6,5 jaar actief als interieur styliste/creatief beestje/ free-lancer. Daar hebben ze er in Oz ook best wat van, maar het lijkt me zoooo fijn om zomerhuizen in te richten ipv iglo's. :freezing:
@ Betty Ieder z'n verhaal, toch?
Maar lijkt me gezellig, 'ns afspreken.
@ Nesje Komtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoed!
Maar in ieder geval, heel erg bedankt iedereen. Aan alle steun van de Xpditers zal het zeker niet liggen :thankyou:
X Marie
Dat doet de mens goed!
Het kan gewoon ook nog niet voorbij zijn, maar dat gepingpong :lol: Waaaah!
@ Steven Het beroep op de aanvraag is: Printing Machinist. Een beroep dat tot voor kort nog wel op de SOL stond, maar in de voorlopige lijst plots is verdwenen. Nou is het in de drukkerswereld al langer niet zo best (internet :-( ), maar aangezien er geen opleiding voor is in OZ...
@ Skippie Wat mijn beroep is? Da's een goeie
Ik heb een HBO diploma textiele werkvormen, met een mode achtergrond.
Maar ben nu al zo'n 6,5 jaar actief als interieur styliste/creatief beestje/ free-lancer. Daar hebben ze er in Oz ook best wat van, maar het lijkt me zoooo fijn om zomerhuizen in te richten ipv iglo's. :freezing:
@ Betty Ieder z'n verhaal, toch?
Maar lijkt me gezellig, 'ns afspreken.
@ Nesje Komtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoedkomtgoed!
Maar in ieder geval, heel erg bedankt iedereen. Aan alle steun van de Xpditers zal het zeker niet liggen :thankyou:
X Marie