Marie en Dan: OK, nieuw plan!

:-( Tja, ook hier staat alles op z'n kop.
Wat zullen we ervan zeggen....

Ik heb de neiging om een niet nader te noemen persoon de nek om te draaien, maar dat gaat zeker niet helpen.(Want als ze ons nu beter hadden voorgelicht dan waren we er al geweest, heeft nu zo weinig zin...)
Hoeveel pech kun je hebben.
Ik besef dat dit ons bijna allemaal treft, en wil dus op dit moment niet de vlieg op de muur zijn van de meeste Aus-bijna-gangers....
Hier is de sfeer vooral strijdbaar op het moment.
2,5 jaar "on hold" hakt erin, maar maakt je ook erg sterk.(in ons geval)
Je weet niet hoe het gaat, iedereen heeft de hoop dat het binnenkort ook ineens weer word omgedraaid.
Ik weet het niet.
Ons plan is nu om hier een "doorstart" te gaan maken, we moeten wel, hebben geen huis meer, gelukkig nog wel 1 baan, en de meeste spullen nog in een doos. :wink:
Gek dat je de ene week nog huizen bekijkt in Oz en een paar dagen daarna weer in je eigen stad.

Spijt heb ik nu wel dat ik het heb verteld, aan de mensen om me heen...bedoeld om ze alvast voor te bereiden op ons vertrek....

De vragen werden de laatste tijd al steeds meer: ik had je hierop school niet meer verwacht, enzo...
Daar kun je nu niet meer zo enthousiast op antwoorden...

But Hé, shit happens, we blijven ervoor gaan.
Balen dat het zoooo lang moet gaan duren, maar goed, we gaan hier maar gewoon weer door.... :up:

Veel succes wens ik iedereen, our time will come!!! :lol:

Hee Marie en Dan, ik voel met jullie mee. :-( Het is natuurlijk erg klote zoals de regels steeds veranderen , en voor de meeste negatief. ( gelukkig voor ons, staan wij nog op de CSL )
Je moet geen spijt hebben van dingen, je kunt er weinig aan veranderen.Wel jammer dat veel mensen de dingen niet begrijpen zoals de a.s emigranten.
Jullie gaan toch nog wel gewoon door met de aanvraag he? En houd de hoop! Er komt ook weer een tijd dat het beter zal gaan voor veel beroepen en er weer meer visa's uitgegeven worden. ECHT! Maar goed, je weet niet wanneer....  :|Misschien als de nieuwe FSL er komt, op het eind van dit jaar of begin vlg jaar....wie weet gaat het dan wel weer snel met jullie.

Groetjes en ik duim met jullie en alle andere mee zodat jullie er ook komen  :up:

Houdt moed! Ooit komt het goed.....

Alles heeft een reden, alleen duurt het soms heeeeel lang voor je terug kan kijken en het ook begrijpt

@Ingrid Dank je! Fijn voor jullie dat jullie nog wel op de lijst staan.
Jullie wachten ook al lang genoeg, dus het is jullie gegunt!  :up:
Wij komen er ook wel hoor, we geven niet op.  :evil:

@ Sacha Makkelijk lullen Sas,  :wink: (niet gemeen bedoeld).
Maar, no worries, eens zullen we er op terug kijken.
En als het idd zo blijft de komende 3 jaar dan gaan we volgend jaar december lekker 3 weken op vakantie naar Perth. Met de meiden dit keer, want die zijn er nog nooit geweest en worden ondertussen hartstikke gek van ons.
Wel, niet, wel, niet.... :| :wink:

Jaaaa... zo makkelijk moet je het niet opgeven hoor!

Wij hebben ook in een flinke dip gezeten (nog steeds wel een beetje) maar wachten alles ook even af! En als het over 3+ jaar wordt, dan is het maar zo, maar gaan willen we nog wel!

Succes met alle (lastige) beslissingen!!

Groeten,

Leon en Chantal

Schijnt vandaag op de voorpagina van 'n krant in Perth te staan dat WA in grote problemen komt als er niet snel emigranten komen!
How about that? :?
Ze hebben moeite met het opvullen van alle vacatures en hebben nog een paar grote projecten op stapel.

Klopt ook zo lekker met alle andere berichtgevingen............ :|

Ik heb van meerdere mensen inderdaad begrepen dat meerdere staten in de problemen komen, aangezien de tekorten in de staten niet overeen komen met de tekorten Australie wijd. Vandaar dat ik ook denk, dat mochten er veranderingen doorgevoerd gaan worden, dit in eerste instantie gebeurt voor mensen met een state sponsorship.

Ja dat is waar. Maar ik moet zeggen, dat ik toch af en toe best wel heel ongeduldig ben. En dan te bedenken dat je soms zo ongeduldig wordt van een trein met 5 min. vertraging. Je zou toch denken dat dat een peace of cake is voor ons inmiddels en ons niks meer zou moeten doen :wink:
Vindt het nu, na 3,5 maand, trouwens ook wel weer tijd worden voor de uitslag van mijn off list nominatie voor een state sponsorship voor west australie, al verwacht ik daar maar niet zoveel van (hoop er echter des te meer op :huh: ).

Even allemaal duimen dat ze "ons gehuurde te koop staande huis" niet gaan verkopen!!!
Er zijn "erg enthousiaste" mensen geweest.... :oops:

Vandaag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd om te vragen of we eindelijk eens de uitslag van onze State Sponsored aanvraag mogen weten....... :huh:
Ik las op Poms in Oz dat ze zijn begonnen met de aanvragen van September, dus dat zou zeggen dat wij dan al aan de beurt zijn geweest, aangezien wij een vraag van 27 augustus hebben.

:) Please?

Back