Marie en Dan: OK, nieuw plan!

Ik had vandaag al meteen een mailtje terug, that's pretty quick, isn't it?
De aanvraag in al in behandeling geweest maar "is still pending", en ligt nu bij het review panel?!?! :lol:

:up: Fingers crossed! and thumbs up! :up:

Wauw, wat spannend, ik word al gek van spanning in jullie plaats :lol:

ik ga zo hard duimen tot ik helemaal verkrampt ben :up: :up: :up: :up: :up:

:cry: :cry: Helaas....het mag niet zo zijn...
Onze off list nomination is afgewezen. :oops:
Het stomme is dat ik 25 februari een mail heb gekregen dat het "still pending" was en vandaag een mail heb ontvangen met als datum, 26 februari(?) dat het niet door gaat...

We hadden de aanvraag zelf gedaan, en het antwoord is binnengekomen via Buysse?!? :huh:

:angry: Stupid me! ik had er net weer zin in, de zon laat zich af en toe zien en ik had nog zo het gevoel dat het allemaal goed zou komen... :-(

Wat nu?
We hadden gehoopt met een goedkeuring van de onderste plek op de lijst 2 plekken naar boven te schuiven en zo uit de "gevarenzone" te komen.
Op de "nieuwe SOL" is ons beroep in geen velden of wegen te bekennen.
Onze angst is nu dat ze dezelfde truc uit gaan halen als in september(alle aanvragen van voor juli 2007 exit), maar dan met een nieuwe datum. :|

En dan?

:cry: Marie

Aaah Marie en Dan,

't helpt jullie niet verder, maar ik vind het zooo naar voor jullie!! Ik hoop dat de echte nieuwe SOL uitkomst zal bieden.
Heel veel moed met deze zware dobber!

-bemoedigende groet-
Angeline.

:bangingdoor: :angry1: :bangcomputer:

ik vind dit echt zoooooo ongehoord!!!!

er moet nog een oplossing komen voor jullie , ik blijf :up:

Jeetje, wat super balen voor jullie zeg! Hopelijk gaan de nieuwe regels straks toch nog wat zon brengen.... :up:

Hoi Marie,

Jeetje wat ontzettend balen zeg!!

Wat gek dat het antwoord via Buysse is verlopen....
sad.gif

Ik zou me niet gek maken met speculeren over wat er kan gebeuren. Zoals de aanvragen van voor 2007.

Wat is jullie beroep als ik vragen mag?

Omdat het beroep niet op de nieuwe (tijdelijke) SOL staat betekent niet dat het beroep er niet op zal staan.
Probeer nog een beetje de moed erin te houden, ook al is dat makkelijker gezegd dab gedaan, en af te wachten tot 30 April.

Ik duim voor jullie
afro.gif

Groeten Steven
afro.gif

Lekker shit!! Nu is het idd afwachten wat er op de SOL zal staan. We blijven :up: :up: :up:
Hopelijk komt er snel een lichtpuntje in het duister!

Het is toch gewoon niet meer normaal bij jullie! Kan me zo voorstellen dat jullie helemaal uit het veld geslagen zijn op dit moment. Want alles wat tegen kan zitten, zit ook tegen. Leef met jullie mee.

Via Buysse? Zouden zij nog als contactpersoon in jullie dossier gestaan hebben?

Hoop zo dat de nieuwe SOL licht voor jullie gaat bieden.

Hou vol! It's not over untill it's over! And ít's only over when you say it is!

Groetjes,
Kathren

Jeetje Marie en Dan,

Wat super vervelend om te horen!!
Hopelijk houden jullie de moed er in, en dan zul je zien dat je er vanzelf wel komt. Waarschijnlijk met wat omwegen, maar je zal er komen!
Good luck.

Jeetje! Das zeker zwaar balen zeg! Hoplelijk bied de nieuwe SOL list nieuwe kansen!

En dat het via Buysse binnenkomt is wel heel vreemd ja...misschien nog een mail sturen naar het DIAC met de vraag alles nog wel goed in het systeem staat?

Keep it up!!!

Groeten,

Leon en Chantal

DON'T GIVE UP!!!

Ik dacht dat wij het zwaar hadden, maar als ik jullie verhaal lees :| !
Wat goed dat jullie zo positief blijven, telkens weer omhoog krabbelen en doorgaan! :up: Lees uit je laatste berichtje dat je er doorheen zit! Logisch, erg balen!!! Maar jullie zijn nu al zo lang bezig, je weet nooit wat morgen zal brengen!
Wij proberen zoveel mogelijk in het nu te leven. Zitten al jaren met ons hoofd en hart in Oz, terwijl we er nog niet mogen zijn. Dus de knop maar omgedraaid, alles gedaan wat we kunnen doen om er te komen, verders kun je er niks aan doen. Blijf in ieder geval doorgaan, na al die jaren moeten jullie ook een keer aan de beurt zijn!
Het is wel erg dat sommige zoveel moeite moeten doen en zo lang bezig moeten zijn... maar het is zo, we blijven duimen!

Lieve groetjes uit Roosendaal, Betty
Als jullie zin hebben om een keertje af te spreken?

Gdnondekannone zeg! :angry1: :angry1: :angry1: Hoe is het mogelijk....

Nu is het wachten op 30 april , wie weet. Wat is jou beroep eigenlijk Marie?

Ik kan wel zeggen : jullie komen er, vroeg of laat... maar ja, dat geloof je nu vast niet.
Ik leef met jullie mee :flowers:

Back