Weer even een update-je
Afgelopen maandag keek ik weer online naar de status van de aanvraag en toen zag ik dat mijn medicals ook ontvangen zijn (dat was nog een beetje stressen, de panelarts had het naar het goede gebouw maar de verkeerde verdieping gestuurd, gelukkig hebben ze het dus kunnen vinden). Nu kijk ik dus iedere dag of er iets veranderd in mijn status, maar tot nu toe blijft het gewoon hetzelfde, dat ze alle info hebben ontvangen en dat mijn application further assessed wordt... Wachten dus maar.
Verder loopt mijn aanvraag bij de WA Nurses Board, tenminste, ik hoop dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen, die had ik op 14 december met express post opgestuurd en ze waren twee weken gesloten het kerst en oud en nieuw, maar op de mailtjes die ik voor en na die tijd heb gestuurd heb ik nog geen antwoord gehad. Ach, je kan maar ergens stress om hebben, toch? Ik merk dat de stress op de achtergrond steeds meer naar de voorgrond begint te komen. Ben inmiddels ook begonnen met inpakken, al is het alleen maar om te zien hoeveel zooi ik nu precies heb en hoeveel kuub dat dan in totaal is. Begin steeds beter te worden in weggooien :lol:
gestresste groetjes van marieke