Miranda (tum) + familie naar Queensland

[quote author=krokkie link=topic=2523.msg109579#msg109579 date=1201708772]
Hoi
Het is te hopen dat het snel geregeld word, dan kunnen we samen weg en samen een container delen
Succes met het afpingel verhaal wat nu waarschijnlijk komt

Groetjes Kees
[/quote]

Hoi Kees,

We shall see  :grin: en wie weet kunnen we dan nog een
superprijs bedingen voor de container  :grin: :grin: .
Wie weet vliegen we dan nog wel samen ook  :lol:
Straks worden we nog buren  :lol1:

groetjes Miran

[quote author=Erna link=topic=2523.msg109583#msg109583 date=1201722641]
Ik duim in stilte mee met de rest van de forumleden :grin:. 't Moet toch een keer lukken lijkt me.

De mensen die als eerste ons huis kwamen bekijken zeiden ook dat ze maar tot een bepaald bedrag konden gaan, VER onder de vraagprijs maar daar trapten we niet in. Uiteindelijk hebben diezelfde mensen precies dat voor de woning betaald wat wij ervoor wilden hebben dus wie weet komen je kijkers van vorige week ook nog weer terug.

Succes in ieder geval :up:

Erna
[/quote]

Hoi Erna,

Hé, bij jullie was dat dan ook, en bij Annemiek ook al, wie weet hebben wij
ook zo'n gevalletje van ik wil wel en probeer eerst maar wat.
En bedankt voor het duimen.  :up:

groetjes Miran  :grin:

Mensen proberen natuurlijk van alles om maar zo weinig mogelijk te betalen. Onze koper had alleen al bij de eerste bezichtiging z'n eigen glazen in gegooid door enorm te laten merken dat hij het een geweldig apartement vond ;) Hij liet toen ook al weten dat hij het echt wel wilde hebben :) We wisten ook dat hij ergens een huis had in het westen van het land wat ook goed verkocht is. De prijzen hier liggen behoorlijk lager dan in het westen, dus voor ons was het best makkelijk om te zeggen dat we niet akkoord gingen met zijn bod. We hadden allebei zoiets van "Dat kan gewoon niet dat hij niet meer dan dat kan krijgen van de bank" en dat klopte dus ook :)

Hoe dom kun je zijn om te vertellen dat je een bepaalde functie hebt en een huis in het Westen hebt verkocht. Daarna toch zeggen dat je het financieel niet gaat redden?
Hm... zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat hij zijn huis moest verkopen, omdat hij ontzettende schulden had en voor zijn ex en 8 kinderen alimentatie moet betalen. Maar toch, had hij er bij moeten vertellen dan. Sufferd.

En hebben de kijkers al iets laten horen? Zo niet dan blijf ik nog ff draaien.....ik ben wel blij dat ik mijn medicals al heb gehad want je zal er toch RSI van krijgen  :wink:

Gr. Chantal

[quote author=Dijnnas link=topic=2523.msg109666#msg109666 date=1201792042]
Hoe dom kun je zijn om te vertellen dat je een bepaalde functie hebt en een huis in het Westen hebt verkocht. Daarna toch zeggen dat je het financieel niet gaat redden?
Hm... zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat hij zijn huis moest verkopen, omdat hij ontzettende schulden had en voor zijn ex en 8 kinderen alimentatie moet betalen. Maar toch, had hij er bij moeten vertellen dan. Sufferd.
[/quote]

We wisten toevallig ook waarom hun huis verkocht werd en dat hij geen 8, maar 2 kinderen heeft ;)

Hoi Miran,

Ik ben weer bij mijn positieven hoor, dus even checken hoe het met mijn mede-forummers gaat en dus ook met jou!
:smile:

Ik duim ook stug voor je door hoor, en ik heb sinds gisteren zoveeeeeeeel positieve energie je moest eens weten wat ik daar allemaal mee kan doen!!!

Dus: hopsa, hier heb je alvast een terrabyte! 

Take care,
Tampet

Allloo, vorige week heeft de makelaar nog even contact met
'de kijker' gehad en ze is geïnteresseerd...zegt ze. Maar ze wil
nog wat dingen uitzoeken en dat heeft blijkbaar even tijd
nodig. Ze zeggen wel eens 'geduld is een schone zaak',
maar inmiddels denk ik 'geduld wordt je door je strot gedwongen
als een schone zaak'  :grin: :grin: :grin:

Maaar....joe noo, Ai kiep joe poostud!

Miran  :grin: :grin:

Wachten...wachten...wachten....hé
Annemiek, fijn dat je weer 'up and about' bent.
Fijn hè, je bent er meid...eindelijk na zo lang wachten  :up:

Hé Kallie,

Das wel waar ja, in ieder geval heeft ze gisteren de
makelaar laten weten dat ze een offerte heeft
opgevraagd voor iets wat ze wil laten doen aan het
huis en bezig is met de financiering? Maar een bod
of zo, of een optie of iets heeft ze (nog?) niet gedaan.

Zucht...zucht... :grin:
big-wink.gif

Als de deal doorgaat is het het wachten waard geweest, ander weer flink balen natuurlijk.

Afwachten maar, succes

[quote author=tum link=topic=2523.msg111092#msg111092 date=1202971232]
Hé Kallie,

Das wel waar ja, in ieder geval heeft ze gisteren de
makelaar laten weten dat ze een offerte heeft
opgevraagd voor iets wat ze wil laten doen aan het
huis en bezig is met de financiering? Maar een bod
of zo, of een optie of iets heeft ze (nog?) niet gedaan.

Zucht...zucht... :grin:
big-wink.gif

[/quote]

Het is de eerste stap he. En met good vibes van de xpditers komt het helemaal in orde!

Back