Miranda (tum) + familie naar Queensland

Hi,
De eerste stap is gezet moet je maar denken, ik ben al aan het duimen dat het verkocht wordt.
Wij krijgen as. maandag de makelaar op bezoek.

Groeten Magda

Sjeeees Miranda, ze maken het wel weer spannend voor jullie zeg! Maar..ik zeg fingers crossed maar weer!!  :up: :up:
En in elk geval sterkte met dit nieuwe gezenuw weer....!  :roll:

[quote author=tum link=topic=2523.msg110980#msg110980 date=1202894947]
Wachten...wachten...wachten....hé
Annemiek, fijn dat je weer 'up and about' bent.
Fijn hè, je bent er meid...eindelijk na zo lang wachten  :up:
[/quote]

Het is nog steeds een beetje vreemd ;) Gisteren met een paar echte ozzie's naar de maccers geweest zonder Mark :) Mark ging met de vrijgezel en vrienden bbq-en :) Dat hebben we dus nog niet gehad hier... Een bbq. Als we weer in Brisbane zijn gaan we dat zeker doen!

Ben nog steeds aan het duimen! Het zou zo gaaf zijn als jullie nu ook snel deze kant op konden komen :)

[quote author=magda link=topic=2523.msg111152#msg111152 date=1203011865]
Hi,
De eerste stap is gezet moet je maar denken, ik ben al aan het duimen dat het verkocht wordt.
Wij krijgen as. maandag de makelaar op bezoek.

Groeten Magda
[/quote]

Hoi Magda,

Ik hoop voor jullie dat het lekker snel verkocht wordt, succes hè!

groetjes Miranda

[quote author=Annemiek link=topic=2523.msg111182#msg111182 date=1203032717]
[quote author=tum link=topic=2523.msg110980#msg110980 date=1202894947]
Wachten...wachten...wachten....hé
Annemiek, fijn dat je weer 'up and about' bent.
Fijn hè, je bent er meid...eindelijk na zo lang wachten  :up:
[/quote]

Het is nog steeds een beetje vreemd ;) Gisteren met een paar echte ozzie's naar de maccers geweest zonder Mark :) Mark ging met de vrijgezel en vrienden bbq-en :) Dat hebben we dus nog niet gehad hier... Een bbq. Als we weer in Brisbane zijn gaan we dat zeker doen!

Ben nog steeds aan het duimen! Het zou zo gaaf zijn als jullie nu ook snel deze kant op konden komen :)
[/quote]

O ja...de bruiloft is toch de 18e hè? Of was het de 16e, je ziet het ik ben het even kwijt.
Heb je nu ook speciale kleren daarvoor aan? Is het casual of 'the works'?

groetjes Miranda

Hebben  alleen een overhemd voor Mark bij Target gekocht en ik had een enigzins nette broek met een hemdje aan. Gewoon beetje casual. Was verder wel leuk.

[quote author=Annemiek link=topic=2523.msg111691#msg111691 date=1203481188]
Hebben  alleen een overhemd voor Mark bij Target gekocht en ik had een enigzins nette broek met een hemdje aan. Gewoon beetje casual. Was verder wel leuk.
[/quote]

Zoiets ?
Casual%20Kilt%2005.jpg

Hey tum,

Is er al weer iets meer bekend over de verkoop van jullie woning?

Groeten, vanuit Esperance, WA,

Mark & Annemiek

Allloo, dat is toevallig, ik heb net bij jullie iets gepost en kom ik deze tegen.
Ik 'zit' op dit moment niet zo veel op xpdite, dus vandaar dat je niet zoveel
van me hoort. Maar... :grin:.....wel leuk dat je het vraagt.

Ons huis...wel we hebben morgen 'open huis' of 'kom en kijk' zoals ze dat noemen
bij Remax (we zijn gewisseld van makelaar sinds een week of 6)...maar als het
goed is is ons huis al verkocht....even afwachten....de afspraak voor het tekenen
van het voorlopig koopcontract wordt vandaag gemaakt. Dus...duim...duim..duim...
als alles doorgaat dan is de exchange half juni en zitten we rond juli in Cairns.  :lol:

Voorlopig gaat alles wel gewoon door, dus ook de 'kom en kijk'.

groetjes Miran  :grin:

Heeee supernieuws, Tummie!! Voor jullie ook nog ffies dan?? Wij hebben sinds gisteren onze Grant Letter so we're both up to QLD!!! :)

Wauw Miran, wat spannend zeg  :?
Ik ga hier zeker ook voor jullie duimen. Het word nu wel eens tijd dat jullie kunnen komen.
Heel veel sterkte de komende dagen  :up:

Groetjes,
Jolanda

Bedankt allemaal!

Hé Kooka... :up:
10.gif

5.gif
gefeliciteerd!!!

Hoi Rob & Jolanda,
6.gif
komt goed!!

groetjes Mran

YIHAAA!!!! :grin: Dat zou echt geweldig goed nieuws zijn! Jullie hebben het zo onwijs verdiend dat jullie huis nu eindelijk verkocht zou zijn! :up:

Dan was het een goede zet om te switchen van makelaar.

Veel succes verder en hopelijk veel plezier voor de laatste paar maandjes in NL :)

Groetjes, Annemiek

Hi Annemiek,

Bedankt meissie, ik ben ook echt heel blij en was gelukkig daarvoor
ook al niet meer zo sjaggie (toen met die PM was effe flink low).
Ik post wel niet zo veel, maar hou alles wel een beetje in de gaten
met hoe het met jullie gaat en waar jullie zijn.

Groetjes Miran  :smile:

Ghihi :) dat is leuk om te horen :)
Als we hier al on-line kunnen zijn er zoveel dingen die we willen checken... Bedacht me opeens dat ik al zo'n tijd niets meer van je gelezen had ;) En dan vraag je hoe het ermee is en dan is ineens het huis al bijna verkocht! Kan toch niet beter zo!? ;)

Cairns - Brisbane is niet eens zo heel ver van elkaar vandaan ;) :grin: dus wie weet kunnen we elkaar nog eens opzoeken :grin:

Gefeliciteerd met de verkoop, nu kunnen jullie je eindelijk voorbereiden op het vertrek!
Succes met alle regel dingetjes en voor je het weet is het juli.

Groetjes Chantal

Back