Miranda (tum) + familie naar Queensland

Hoi Chantal,

Hartstikke bedankt  :up: Na 14 maanden op de markt
zijn we blij dat we doorkunnen. Het is echt te zot of
te bot, eerst zo lang te koop en dan verkocht en
binnen 6 weken je huis uit  :lol:

groetjes Miran

Hey Miran,

Tjeempie met 6 weken je huis al uit :shock: Nou dan is maar goed dat je opzegtermijn op je werk maar 4 weken is en dat je nog wat vakantie hebt.

Ook ik werk voor de overheid en ook hier een opzegtermijn van 4 weken. Nu is het bij mij officieel dus wat langer maar al met al moet ik dus nog 15 dagen werken. Schiet dus al lekker op al begrijpt iedereen in mijn omgeving mij niet zo goed aangezien ik nog geen zekerheid heb....Maar ik ga de komende tijd even wat tijd voor mij zelf nemen aangezien ik in Melbourne naar alle waarschijnlijkheid ook snel weer aan de bak moet. Tja voor een nieuwe baan moet je wat over hebben :wink:

Maar jullie heel veel succes met alles en niet stressen hoor gewoon alles rustig over je heen laten komen en nog even genieten van alle leuke dingen in Nederland!

Toedels Chantal

Te gek joh gefeliciteerd.
Nu als een speer alles inpakken voor je het weet zijn die 6 weken om.
Succes.

Groetjes,
Steef & Moon

[quote author=tweety link=topic=2523.msg117417#msg117417 date=1210098684]
Hey Miran,

Tjeempie met 6 weken je huis al uit :shock: Nou dan is maar goed dat je opzegtermijn op je werk maar 4 weken is en dat je nog wat vakantie hebt.

Toedels Chantal
[/quote]

Vakantie??? ik dacht het niet, je word geleefd die laatste weken

Neem maar vakantie als je hier bent, alhoewel het daar ook niet van komt

Kees

Dus als ik het allemaal goed begrepen heb is het voorlopig koopcontract getekend?!
Joh meid, wat een geweldig nieuws. Jullie horen bij het groepje van die mensen die het extra gegund wordt, na zooooo lang wachten!
En dan gaat het opeens allemaal snel he? Nog maar een paar weken... Jemig! Heb je verhuisbedrijf geregeld enzo? Nemen jullie eigenlijk alles mee?

Nou ik ben in ieder geval superblij voor jullie!

Groetjes Lin

[quote author=krokkie link=topic=2523.msg117393#msg117393 date=1210051828]
Gefeliciteerd hoor

Wat moet er op Bbq en wat drinken jullie?

Groetjes Kees
[/quote]

Eeeuuuh doe maar lekkere tiger prawns met een koele lemondrink voor mij...
tiger prawns met een ijsthee (zonder prik) voor Joe en tiger prawns met een
cola light voor the boss  :wink:

[quote author=Lin link=topic=2523.msg117447#msg117447 date=1210129731]
Dus als ik het allemaal goed begrepen heb is het voorlopig koopcontract getekend?!
Joh meid, wat een geweldig nieuws. Jullie horen bij het groepje van die mensen die het extra gegund wordt, na zooooo lang wachten!
En dan gaat het opeens allemaal snel he? Nog maar een paar weken... Jemig! Heb je verhuisbedrijf geregeld enzo? Nemen jullie eigenlijk alles mee?

Nou ik ben in ieder geval superblij voor jullie!

Groetjes Lin

[/quote]

Als het goed is komt de verhuizer vlg week en we nemen niet alles mee maar wel een
aantal dingen van huisraad en leuke spulletjes zodat je je 'eigen gezelligheid' kan maken.
Leuk hè Lin!!  :grin: :grin:

HIEPER DE PIEP RAHOE!!!!!!

SUPER DUPER....HET IS GELUKT.....

Namens Annemiek en mijzelf van harte gefeliciteerd met de verkoop.....

(Annemiek was nu net aan het koken, dus vandaar dat ik ff reageer.....)

Op naar Cairns....neem wel je :surfer: mee in de container.....

HEEEEEE TUMMIE!!!

verjaardag5.gif

Proficiat dame! Wat geweldig nieuws.. nu lekker rap de dozen inpakken en vluchten boeken? Wow, op naar QLD.. op naar..DE WINTER, whoehahaha! Lekker weer hier nu, he? Geniet er nog maar ff lekker van..

:up: Cathelijn

Hoi Miranda en familie!!!
Eindelijk mogen jullie naar Cairns.
:lol:Het is jullie gegund :lol:

Succes met de verhuizing.

Groetjes
Ineke

[quote author=tum link=topic=2523.msg117466#msg117466 date=1210155897]
[quote author=krokkie link=topic=2523.msg117393#msg117393 date=1210051828]
Gefeliciteerd hoor

Wat moet er op Bbq en wat drinken jullie?

Groetjes Kees
[/quote]

Eeeuuuh doe maar lekkere tiger prawns met een koele lemondrink voor mij...
tiger prawns met een ijsthee (zonder prik) voor Joe en tiger prawns met een
cola light voor the boss  :wink:
[/quote]
Ja jo doe maar duur, zijn een paar worstjes ook goed?
Enu cola dan toch wel met bundy rum zeker
En wie is trouwens de boss

Kunnen we door duimen voor iemand anders :grin: :grin: Ze stonden al maanden op de automatische piloot voor jullie :smile:

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindelijk, wat een opluchting zal dat zijn :smile: Gefeliciteerd!  :up: :up:Sterkte met het inpakken.....en hopelijk snel uitpakken in Cairns.

Groetjes
Syl

Hé Kooka, Irene, Krokkie, Maluka en Syl,

Cool hè, we zijn ook éél errug blij  :grin: nu nog  even flink aanpoten maar dat komt wel goed.
En Syl...fijn dat je nu voor iemand anders kan duimen zo zie je maar, good things come to those who wait...
al krijg je er blaren van op de duimen, bedankt hé.  :up:

Worstjes ?? da kannie ééh, doe maar een lekker stukje vis dan......mag goedkope zijn....als het
maar vers is (nu nog niet kopen hè  :lol: :lol:) dan loopt ie weg voor we er zijn!!! Oh en de
boss..hoezo?...ja...ik kan wel bossy zijn ja...of noemen ze dat bitchy  :wink: :grin:

groetjes Miran

HOi  gefeliciteerd met de verkoop :up:

Hebben jullie al tickets geboekt of heb ik ergens overheen gelezen.
Succes met dozen pakken :up:

Gefeliciteerd met de verkoop en veel succes met de afhandeling van de laatste loodjes :up: :up:

@Syl: Wij zitten nu in het zelfde schuitje (alleen huis moet nog verkocht worden) dus wij kunen die duimen wel gebruiken :grin:

Groetjes Wilbert

:grin: Consider it done!!! de duimen draaien door voor Wilbert en de dames :up: :up: :up: :up:

Groetjes
Syl

Lieve Tum wat een GIGA GOED nieuws!!!! Onwijssssss gefeliciteerd met de verkoop, heerlijk om je energie weer te kunenn richten op het vertrek en het opbouwen van jullie leven daar!!

Ik dans met je mee!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Heel veel plezier met deze allerlaatste horde!!

Liefs van Tampet

Back