Hoi,
Gisteren de IELTS gedaan (gelijk met Sander/M5 maar die zat hééééél ergens anders :-D :-D). Het is prima verlopen, schrijven, lezen :read:, luisteren daar had ik weinig twijfels bij dus het gevoel is meer dan goed. Met spreken :blahblah:ging het aan de ene kant prima (kletsen kan ikwel) en aan de andere kant, jeminee, wat een topics om over te praten zeg dat vielt toch wel even tegen. Maar - hoewel erg on topic/moet ook wel - tijdens het examen, de mevrouw die het afnam zij erna dat het goed gegaan was dus dat ik me geen zorgen hoefde te maken wat ook wel weer erg lief was. Dus eigenlijk geen idee wat het gaat worden, vast wel een redelijk cijfer.
Ik was toch wel weer vergeten hoe stressig het toch wel kan zijn zo'n 'examen', wat betekent dat ik toch wel opgelucht was dat het voorbij was. Omdat ik (samen met iemand anders uit Kerkrade) het verste weg woonde mocht ik in ieder geval om 13.10 al naar mijn 'speaking' dus was ik in ieder geval rond 16.00 uur weer thuis lekker relaxen :tvhappy: en :sleep:
Groetjes allemaal
Miranda