Miranda (tum) + familie naar Queensland

Hé leuk al die reacties, bedankt jongens/meiden. Ach en met mijn spreken, eigenlijk l*l ik altijd maar een eindje in de ruimte en of het allemaal klopt? Iedereen snapt het, dus prima dan nietwaar!

Groetjes allemaal

Miranda  :-D

[quote author=tum link=topic=2523.msg49987#msg49987 date=1141209264]
eigenlijk l*l ik altijd maar een eindje in de ruimte en of het allemaal klopt?
[/quote]

:-D :-D :-D  Ja, dat doe ik nou ook altijd, maar ik geloof dat dat niets met m'n Engels te maken heeft  :-D :-D

En Miranda, als jij een engelstalige partner hebt, dan zal je inmiddels echt wel de nuances van de taalverschillen weten, of er tenminste op voorbereid zijn, toch?

........ en zo l*llen we maar door.....

En Miranda, als jij een engelstalige partner hebt, dan zal je inmiddels echt wel de nuances van de taalverschillen weten, of er tenminste op voorbereid zijn, toch?

Als het zo was  :wink: :wink: dan zou het inderdaad zo zijn, maar dan zal ik toch een nieuwe man moeten vinden (vééééél te vééééél werk al dat daten en aardig zijn en je buik inhouden en zo  :lol: :lol:) en ik vind mijn Hollandse hubbie veel te lief.

Groetjes Miran  :-D :-D

Hoi,
Gisteren de IELTS gedaan (gelijk met Sander/M5 maar die zat hééééél ergens anders :-D :-D). Het is prima verlopen, schrijven, lezen  :read:, luisteren daar had ik weinig twijfels bij dus het gevoel is meer dan goed. Met spreken  :blahblah:ging het aan de ene kant prima (kletsen kan ikwel) en aan de andere kant, jeminee, wat een topics om over te praten zeg dat vielt toch wel even tegen. Maar - hoewel erg on topic/moet ook wel - tijdens het examen, de mevrouw die het afnam zij erna dat het goed gegaan was dus dat ik me geen zorgen hoefde te maken wat ook wel weer erg lief was. Dus eigenlijk geen idee wat het gaat worden, vast wel een redelijk cijfer.

Ik was toch wel weer vergeten hoe stressig het toch wel kan zijn zo'n 'examen', wat betekent dat ik toch wel opgelucht was dat het voorbij was. Omdat ik (samen met iemand anders uit Kerkrade) het verste weg woonde mocht ik in ieder geval om 13.10 al naar mijn 'speaking' dus was ik in ieder geval rond 16.00 uur weer thuis lekker relaxen :tvhappy:  en :sleep:

Groetjes allemaal

Miranda

Hi Miranda,

Heb je de general of de advanced gedaan?
Wel fijn dat de mevrouw die het spreken afnam je vertelde dat je je geen zorgen hoefde te maken. Scheelt weer, he :wink:.
En nu derest nog. Maar zo te lezen, moet het ook wel goed zijn gegaan. Gevoel zegt meestal veel :).
Nu afwachten en dan op naar de volgende stap(pen).

Groetjes,
Mel

Hoi Mel,

Was de general, er zaten maar zo'n 4/5 mensen die de academic deden. Verder eigenlijk allemaal mensen die daar waren voor emigratie naar Australië en Nieuw-Zeeland. Het is wel leuk om zo even met allemaal andere mensen te kletsen. Ik maak me ook geen zorgen verder over de punten hoor, zit wel goed (dat is natuurlijk ook een luxe dat ik dat zo kan zeggen) maar toch vond ik het allemaal best spannend. Gek hè, aard van het beestje  :-D :lol: :-D.

Groetjes Miranda  :)

Lekker Miran!
Ik las ook dat je een goed gevoel over de test hebt. Mooi! :up:
Dat is maar weer achter de rug!

Groetjes Lin

Te gek dat je er zo'n lekker gevoel bij hebt inderdaad! Good on ya! Weer iets wat je af kunt strepen :up:

Groetjes
Syl :)

Hoi Miran,

Mooi dat het voor je gevoel zo lekker is gegaan, hoef je daar ook niet over in te zitten, en kan je je voor bereiden op de volgende stap in jullie migratie proces... :up:

Keep up the good work... :-D

Gr.Koen

Hé hoi, leuk jullie ook weer 'te zien', alles goed?

bedankt

groetjes Miranda  :)

Hey Miranda, goed dat dat achter de rug is...we zullen allemaal duimen voor je !! En zaterdag een extra glaasje drinken op jouw IELTS (en die van Sander)  :cheers:

Het einde is bijna in zicht .... nog een paar papierhoopjes doorworstelen.....

Sara

Hé Sara,

Bedankt voor je berichtje, het zal aanstaande zaterdag vast supergezellig worden (moet wel in Antwerpen  :up: ), CHEERS  :cheers:.

Groetjes uit (bijna België).

Miranda  :)

YIPPPIIIEEEEE, net de IELTS results binnen in de post

listening 8.5
reading 9.0
writing 7
speaking 8

Dus mijn weekend kan niet meer stuk,

groetjes Miran  :)

:congrats: en idd een heel goed weekend alvast.

Cheers Sander :up:

ps. wat een score zeg  :clap:

Wow..........wat een cijfers!!!! Geweldig, lekker genieten dit weekend!! :up: Je zat behoorlijk goed met je gevoel over hoe het was gegaan :-D

Groetjes
Syl :)

Hey Miranda,

Jemig, zeg, wat een goeie cijfers :up:.
Gefeliciteerd, hoor :cheer:.
Nu kan je weekend vast niet meer stuk :).

Groetjes,
Mel

Back