Miranda (tum) + familie naar Queensland

The opportunity to polish your english
should be especially helpful with the oral exam!

Anyway I'm sure you'll have a lot of fun!
(I usually barely film anything even if I take my camera,
too busy enjoying the vacation)

And the Ami's aren't that bad *G*it's a big country and there are
dozens of subcultures and regional differences.
Not to mention individual differences.
But I think I'm preaching to the choir, here.  :roll: :wink:

:-D
moi

Bedankt Jassian,

Zal vast wel goed komen and we'll have (heaps *L* ) of fun  :-D :-D

EU or ICH (don't know if the first word is spelled ok)  :wink:

[quote author=tum link=topic=2523.msg42949#msg42949 date=1136986603]
Bedankt Jassian,

Zal vast wel goed komen and we'll have (heaps *L* ) of fun  :-D :-D

EU or ICH (don't know if the first word is spelled ok)  :wink:
[/quote]

Eu is correct! I'm proud of you!  :-D
Have big heaps of them *LOL*

Hoi Miranda,

Dmv de search buttom heb ik ontdekt dat jouw man lasser is. Mijn vriend is ook lasser.
En ik wil graag wat ervaringen met je uitwisselen.
Wij zijn nu nog gegevens aan het verzamelen voor het TRA formulier en ook nog bezig met het invullen van het TRA formulier. 

Groetjes Barbara  :)

Jullie zullen een dezer dagen ook wel vertrekken! :up:
Amerikaanse%20vlag2c.jpg

Heeeel veel plezier!!!

Groetjes Lin

Hé Lin,

Leuk berichtje, mooie vlag :), èn ik laat weten hoe het geweest is.

Hoi ElvisB,

Ik zou zeggen schrijf je vragen maar op en dan kijk ik of ik ze kan beantwoorden ( ik doe m'n best :) ). We zijn alleen zo op vakantie, dus het kan zijn dat het eventjes duurt, voordat ik kan reageren.

Groetjes Miranda  :)

Hey een supervakantie toegewenst!!!!! Have fun, lots of fun!!!

Groetjes
Syl

enneh, we krijgen wel een reisverslag he? :)

Ok, here goes....

Allereest veel plezier toegewenst op je vakantie, lekker gaan genieten.

Heeft je man lasdiploma's? Zoja welke? in welk constructiewerk zit je man?
Welk visum zijn jullie aan het aanvragen? Hoe snel ging bij jullie het verzamelwerk voor de TRA?

Ik zal ook wat over Martijn vertellen, hij werkt gedeeltijk in fabrieken om kasconstructies te lassen en de rest van het jaar werk hij in de kasverwarming. We willen een permanent visum proberen aan te vragen.

Gr. Barbara (en Martijn)  :)

@Barbara,  ik heb je een PM'tje gestuurd  :) :)

Hé allemaal, daar ben ik weer. We hebben een supergoeie vakantie gehad, lekker weer tussen de 25 en 28 graden, af en toe bewolkt, mooi kindvriendelijk hotel, leuk zwembad en.......aardige mensen (ECHT ECHT WAAR).

Bonny heeft zijn NASCAR 500 kunnen meemaken en ........kon na 5 minuten met een andere Amerikaanse nascarfan te hebben gepraat....zomaar met hem en zijn vrouw meerijden  :-o :-o :up:, dat is nu echt top!! We zijn naar disney (Magic Kingdom) geweest, Seaworld (go Shamu!!!! gave shows), Gatorland (ja alligators moet je toch gezien hebben, Joe heeft rookiewrestling gedaan met een Gator, dus op zijn rug gezeten en zijn bek vastgehouden,....die natuurlijk wel vastgetaped was.....ja we zijn ook niet gek hè), gezwommen/gesnorkeld met Manatees (zeekoeien), wat een goede combi was van geld binnenbrengen en rekening houden met de dieren omdat er - net als in Australië - strikte regels waren wat je wel en niet mocht en de daarbij behorende HOGE boetes), airboatride in the swamps (Kicken) met weer véééél gators.

Het eten....ja.....het is maar een week, dus samen met een lekker sinaasappelsapje is zo'n burger best wel te hebben.

Het vliegen ging prima, Joe was een geweldig manneke en heeft het supergoed gedaan, hartstikke lief, dus voor ons ook makkelijk  :wink: :wink:.

We noemen Joe op dit moment Cutie, omdat veel mensen zeiden: oh he's so cute, why don't you take more, so cute!!!! Ja dat klopt ook wel, maar zijn ietwat minder CUTE buien  :evil: heeft hij daar ook niet laten zien.

Groetjes Miran  :)

OP naar mijn IELTS 11 maart 2006

[quote author=sarabaes link=topic=2523.msg49746#msg49746 date=1141049970]
Dat klinkt érg leuk! Hopelijk volgen er binnenkort foto's????

Sara
[/quote]

Hé Sara,

Ik zal eens gaan oefenen met wat foto's

groetjes Miranda

Hiya Miran

Nou dat klinkt inderdaad als een super vakantie, lekker zeg!!! :up: En  nu op naar je IELTS met Amerikaans accent :-D

Groetjes
Syl

Hey Miran!
Welkom terug! Klinkt als een top vakantie!!! En nu naar de IELTS! Je hebt genoeg kunnen oefenen op je engels!!

Ben ook nieuwsgierig naar foto's hoor! Heb je ook een eigen site waar ik wat kan snuffelen?

Groetjes Lin

Ja, zou wel lachen zijn zo'n amerikaans accent, maar zal wel meevallen  :wink:, ik ben 'beschuldigd' van Brits een paar keer, maar er was ook een dame die had het gelijk goed, maar haar schoonmoeder was dan ook Nederlands  :-D.

Ik heb geen eigen site (wel eens geprobeerd, maar lukt me niet echt, ligt ook aan mezelf hoor moet ik er maar echt even voor gaan zitten  :) ), maar ik ga eens oefenen met het plaatsen van wat foto's. Ik zal jou en Syl er in ieder geval (als jullie email genoeg geheugen heeft om ze te ontvangen  :? ) een paar mailen (weet je in ieder met wie je 'praat'  :-D )

Groetjes Miranda

Hee Tumtumtummetje, ik ben beschuldigd van Canadees, Zweeds, Duits (ouch), Afrikaans, en godweetnogwatmeer.... :) Everything is in the EAR of the beholder! :-D

Same here: Duits, Canadees (veel), Deens en weet ik veel wat. In het begin ook Amerikaans, maar nu veel vaker denken ze dat ik Australier ben :D.

Succes met je ielts!

[quote author=tum link=topic=2523.msg49820#msg49820 date=1141114058]
ik ben 'beschuldigd' van Brits een paar keer[/quote]

'Beschuldigd' van Brits, dat is OK :up: (we zijn bestwel een leuke volk  :-D)  Als je gesproken engels zo goed is dan zal de rest ook goed gaan, veel succes!

Back