@Barbara, ik heb je een PM'tje gestuurd
Hé allemaal, daar ben ik weer. We hebben een supergoeie vakantie gehad, lekker weer tussen de 25 en 28 graden, af en toe bewolkt, mooi kindvriendelijk hotel, leuk zwembad en.......aardige mensen (ECHT ECHT WAAR).
Bonny heeft zijn NASCAR 500 kunnen meemaken en ........kon na 5 minuten met een andere Amerikaanse nascarfan te hebben gepraat....zomaar met hem en zijn vrouw meerijden :-o :-o
, dat is nu echt top!! We zijn naar disney (Magic Kingdom) geweest, Seaworld (go Shamu!!!! gave shows), Gatorland (ja alligators moet je toch gezien hebben, Joe heeft rookiewrestling gedaan met een Gator, dus op zijn rug gezeten en zijn bek vastgehouden,....die natuurlijk wel vastgetaped was.....ja we zijn ook niet gek hè), gezwommen/gesnorkeld met Manatees (zeekoeien), wat een goede combi was van geld binnenbrengen en rekening houden met de dieren omdat er - net als in Australië - strikte regels waren wat je wel en niet mocht en de daarbij behorende HOGE boetes), airboatride in the swamps (Kicken) met weer véééél gators.
Het eten....ja.....het is maar een week, dus samen met een lekker sinaasappelsapje is zo'n burger best wel te hebben.
Het vliegen ging prima, Joe was een geweldig manneke en heeft het supergoed gedaan, hartstikke lief, dus voor ons ook makkelijk :wink: :wink:.
We noemen Joe op dit moment Cutie, omdat veel mensen zeiden: oh he's so cute, why don't you take more, so cute!!!! Ja dat klopt ook wel, maar zijn ietwat minder CUTE buien :evil: heeft hij daar ook niet laten zien.
Groetjes Miran
OP naar mijn IELTS 11 maart 2006