Mountains' Lastavaza

Ik ben inmiddels 50 Fol, en zoals je ziet duurt alles nu wat langer... ;)
Bijna juli 2019, en dan loopt ons visum af. Dus we denken er weer wat vaker aan. We gaan niks meer inpakken en op een bootje zetten hoor, dat niet. Maar ik ga er wel binnenkort een stukkie over schrijven.
(Potverdomme, dan neem je je voor om afscheid te gaan nemen van het forum, ga je teruglezen en ben je gelijk weer hooked... 🙄)
Later meer, we gaan eerst eens een weekendje naar Gulpen. Ook een heeeeeele reis....

Schat, nog steeds jammer dat je terug verhuist bent! Had al weer jaren niet op deze site gekeken maar het is leuk om weer de verhalen te lezen en toevallig had jij ook een kleine update gedaan! Nou ik ga het in de gaten houden wanneer je weer een update gaat doen! Ik heb zelf net ook een update gedaan!
 
... en zo werd het 4 juli.
Precies 5 jaar geleden kregen we ons visum, en precies vandaag is het dus verlopen.
Ik had verwacht dat ik vandaag een brok-in-keel-dagje ervan zou hebben, maar het loopt nu tegen middernacht en was het bijna vergeten. Dat zegt het dan ook wel weer hè.
Dat we kennelijk over voldoende veerkracht blijken te beschikken. Life goes on and so did we.
We hebben het nog wel eens over Australië met de kinderen, die hebben het hier nu ook goed naar hun zin maar willen ooit nog eens terug. Ga maar sparen jongens, en dan komen papa en mama hun oude dag bij jullie doorbrengen hahaha!
We hebben de koffers weer gepakt, maar dit keer omdat we morgen op vakantie gaan naar de Provence, ook leuk.

Hier op het forum kijken en schrijven - zelfs na zo’n lange tijd - voelt ook wel heel vertrouwd. Beetje als op bezoek bij oude vrienden.
Fijne zomer allemaal, of winter 🤓, wij blijven af en toe een beetje meelezen...
Liefs van Mister en Ms Mountains.
 


OFX
Back
Top