Mountains' Lastavaza

Tas inpakken voor een flits-tripje naar Londen met de famielje.
We ontvluchten de carnaval in Bergen o. Z. , ma-di-wo.
Kunnen de kinderen al een keer kennismaken met het vliegen, de engelse taal en links lopen.

Donderdag naar Amsterdam voor de medicals.

Oeteldonk. Daar kom ik vandaan... Het goede oude Oeteldonk. Maar goed, ik ga toch liever richting Perth morgen, dan richting Oeteldonk. Al is Londen ook wel erg leuk. Have fun in Londen.

Oeteldonk. Daar kom ik vandaan... Het goede oude Oeteldonk. Maar goed, ik ga toch liever richting Perth morgen, dan richting Oeteldonk. Al is Londen ook wel erg leuk. Have fun in Londen.

Haha, geef je groot gelijk hoor, ruil hem graag in voor Mardi Gras met 30graden :) Want eerlijk is eerlijk; 4 dagen Oeteldonk later, en besef weer wat hoop vreemde mensen er rondlopen... o_O

Resumé: Londen was kort, leuk, zonnig;
Vliegen met de kids ging prima, rode koontjes op de wangen en knuffel klemvast in de armen;
Amsterdam medicals stelde geen drol voor, gelukkig goedkope treinkaartjes van de Blokkert en railrunners;
Verklaring omtrent gedrag is al binnen en staat op 26.02.2014, dus 25.02.2015 moeten we binnen zijn.
Huis staat alvast in de verkoop. 1 kijkert gehad.

Tweede kijkert zegde gisteren met een l*lsmoes af nadat we een kwartier op hun komst zaten te wachten. Koekert. :confused:
Meest welwillende gedachte hierover: ach, je kunt hier nu letterlijk van de vloer eten de komende maand. Let's do so.:cool:

Dat eindeloze schoonmaken kan ik me nog goed herinneren van ons vorige huis wat in de verkoop stond. Werd ik wel een beetje simpel van :oops:

Oh vreselijk dat poetsen. In ons eerste huis dat we jaren geleden verkochten hadden we in 2 maanden 25 kijkers en dan in de winter met twee honden in huis. Maar van zoveel kijkers kun je in deze tijden alleen maar dromen. Misschien is de openhuizendag een optie? Het werkt echt om mee te doen. Mensen willen graag rondkijken (zeiden ze letterlijk) zonder gehijg van de makelaar in hun nek en het scheelt poetsen! Wijk hadden 4 kijkers en daarvan heeft eentje het gekocht. Dus als je nog de kans hebt Mountains, volgens mij is die van de NVM op 5 april a.s.! Tja en kijkers verzinnen soms de gekste dingen om een huis af te wijzen.

Oh vreselijk dat poetsen. In ons eerste huis dat we jaren geleden verkochten hadden we in 2 maanden 25 kijkers en dan in de winter met twee honden in huis. Maar van zoveel kijkers kun je in deze tijden alleen maar dromen. Misschien is de openhuizendag een optie? Het werkt echt om mee te doen. Mensen willen graag rondkijken (zeiden ze letterlijk) zonder gehijg van de makelaar in hun nek en het scheelt poetsen! Wijk hadden 4 kijkers en daarvan heeft eentje het gekocht. Dus als je nog de kans hebt Mountains, volgens mij is die van de NVM op 5 april a.s.! Tja en kijkers verzinnen soms de gekste dingen om een huis af te wijzen.
Yep, doen we aan mee. Wij verkopen zonder makelaar, zelf via internetmakelaar. Heel relaxed tot nu toe.

Dat laatste klopt zeker...ik heb jaren geleden mijn appartement te koop aangeboden en ik kreeg een afwijzing met als reden: Er zit geen tuin bij...duh :rolleyes: 3 hoog hahahaha Maar heel veel succes volgende week!

Het huis is verkocht!!! Ging best wel snel, we hebben dan ook de afgelopen jaren iedere hoek wel verbouwd en vernieuwd . De prijs realistisch gehouden maar niet te laag want we moeten in Adelaide gaan huren en dat kost nogal wat :(
Was wel even spannend omdat de bank van de kopers een taxateur naar je huis stuurt en het zomaar kan gebeuren dat je huis 5 tot 10.000 euro lager uitvalt dan de overeengekomen prijs. Nu kunnen we een weekplanning gaan maken.
Omdat we moeten wachten tot begin juli voordat er weer visas 190 uitgegeven gaan worden, hebben we de sleuteloverdracht op eind juli staan. Voor die tijd nog even een 40 voeter vullen of misschien toch maar een 20 gezien de prijs:confused:

Wij blijven in Nederland tot eind aug, half september dan is de container in Oz als het goed is en hoeven we daar niet uit de koffer te leven.

Last edited:
Wat spannend!! Wel fijn want nu ben je vrij om te gaan, maar het lijkt me ook best eng om je huis uit te aan zonder een visum op zak. Duimen dat t straks in juli snel komt!!

Back