graagweg
Well-Known Member
* raapt even het stoeltje op na een gat in de lucht te hebben gesprongen *
CO!!!!!
zoooowww, heeeel mooi nieuws!!!!
* ga ondertussen maar weer rustig zitten en geniet!!!
* raapt even het stoeltje op na een gat in de lucht te hebben gesprongen *
CO!!!!!
Oeteldonk. Daar kom ik vandaan... Het goede oude Oeteldonk. Maar goed, ik ga toch liever richting Perth morgen, dan richting Oeteldonk. Al is Londen ook wel erg leuk. Have fun in Londen.
Yep, doen we aan mee. Wij verkopen zonder makelaar, zelf via internetmakelaar. Heel relaxed tot nu toe.Oh vreselijk dat poetsen. In ons eerste huis dat we jaren geleden verkochten hadden we in 2 maanden 25 kijkers en dan in de winter met twee honden in huis. Maar van zoveel kijkers kun je in deze tijden alleen maar dromen. Misschien is de openhuizendag een optie? Het werkt echt om mee te doen. Mensen willen graag rondkijken (zeiden ze letterlijk) zonder gehijg van de makelaar in hun nek en het scheelt poetsen! Wijk hadden 4 kijkers en daarvan heeft eentje het gekocht. Dus als je nog de kans hebt Mountains, volgens mij is die van de NVM op 5 april a.s.! Tja en kijkers verzinnen soms de gekste dingen om een huis af te wijzen.
Dat laatste klopt zeker...ik heb jaren geleden mijn appartement te koop aangeboden en ik kreeg een afwijzing met als reden: Er zit geen tuin bij...duh 3 hoog hahahaha Maar heel veel succes volgende week!Oh vreselijk dat poetsen. In ons eerste huis dat we jaren geleden verkochten hadden we in 2 maanden 25 kijkers en dan in de winter met twee honden in huis. Maar van zoveel kijkers kun je in deze tijden alleen maar dromen. Misschien is de openhuizendag een optie? Het werkt echt om mee te doen. Mensen willen graag rondkijken (zeiden ze letterlijk) zonder gehijg van de makelaar in hun nek en het scheelt poetsen! Wijk hadden 4 kijkers en daarvan heeft eentje het gekocht. Dus als je nog de kans hebt Mountains, volgens mij is die van de NVM op 5 april a.s.! Tja en kijkers verzinnen soms de gekste dingen om een huis af te wijzen.