NEEEEEEEEJ GEEN FRIKANDELLEN!!!!! Die komen er bij mij niet in!!!!!!
Dit zijn super vegetarische curryworsten van Coles!!!! (hoezo kunnen vegetariers niet barbequen??)
De rest zijn lamskoteletjes van Mike.... (met unionrings!!)
Had gister effe geen tijd dus moest even snel..... De cheque is dus bijgeschreven inderdaad. We kunnen nu eindelijk een auto gaan kopen deze week. Het wordt waarschijnlijk een magna of een commodore.... IK KAN NIET WACHTEN!!!
Ookal is de buschauffeur ook wel aardig hoor.....
Weet je dat de postbode zelfs naar je zwaait en je herkent als je een halve suburb verder loopt?
Nog wat weddingnieuws:
We zijn al met een paar meiden die ik heb leren kennen via toddler aquatics naar de film geweest (erg gezellig) en het kwam zo ter sprake; waarom trek je mijn trouwjurk niet aan? Staat je vast geweldig.... De volgende dag kwam ze langs met een mooie lichtblauwe jurk, hij paste ook nog zeg. Nou jurk is dus geregeld! (something borrowed something blue is dus geregeld!)
Een paar dagen geleden zijn we naar Fairbridge gereden bij Pinjarra en daar staat in the middle of nowhere dit kleine kapelletje met super mooi uitzicht over een valei.
Van die houten kerkbankjes links en rechts en een mooie loper in het midden. Super romantisch dacht ik zo en we kunnen het afhuren voor heel weinig!! (ze luiden de bel dan ook nog voor je).
Dit wordt dus waarschijnlijk waar we gaan trouwen. A.s. weekend gaan we (met de nieuwe auto) daarnaartoe om te kijken of we het vast kunnen leggen.
De weekenden in juni zijn nog vrij....
Ik kan niet wachten om weer te gaan touren in de auto want ik heb weer wat nieuwe weggetjes ontdekt en het is hier zo snel al onbewoond in de omgeving. Het is hier echt zo snel mooi!
Wat me ook opviel nu ik vroeger opsta; als je de schuifdeur opendoet sochtends ruikt het heerlijk fris, net of je in het bos woont...... Echt nog de schone morgendauw.
Nou dat was het weer voor even, heb anders weinig nieuws....
Ohja, eindelijk na bijna 2,5 maand mijn taxfilenummer binnen! Nu dus eens even naar centre link om te bezien wat we allemaal kunnen krijgen en of het uberhaupt zin heeft voor mij om te gaan werken (ivm childcare)....