Hoiii,
Daar was ik weer :lol:
Dank jullie wel voor alle reacties!!!
Inderdaad we hebben al veel mensen ontmoet he, de eerste tijd en we zijn hier nog maar 8/9 weken. Ze zijn hier ook echt heel relaxed (niet allemaal hoor, maar wel bijna allemaal :lol: )
Ingeburgerd?? ja en nee Alles is nog zo nieuw dat dat nog wel even gaat duren, denk ik. We zijn nog steeds op ontdekkingsreis hoor hahahaha. Maar we hebben wel allebei een heel 'welkom' gevoel hier en voelen ons daardoor wel thuis!! En ondanks dat ik (Richard heeft dat wat minder) bepaalde mensen echt wel mis voel ik mij hier wel op mijn plek. Voor zover ik dat dan kan zeggen, ik vind zelf dat ik hier te kort ben om te kunnen bepalen of ik 'zeker'weet dat ik wil blijven, maar mijn gevoel zegt van wel hahahahahha :lol: lekker duidelijk he, hier heb je dus niets an hihihih. Is voor iedereen denk ik ook verschillend.
De bouw is hier inderdaad anders we zijn nog steeds aan het uitvogelen hoe het nou precies zit met die license van Rich voor de bouw. Omdat hij als Soletrader werkt moet hij een license hebben. We hebben al wel van verschillende mensen, waar Rich voor gewerkt heeft, een referentie gekregen dus we hopen dat dat genoeg is. Anders moet hij in Februari een cursus gaan doen bij de Tafe. We zien het wel voorlopig kan hij voor het bedrijf waar hij nu werkt blijven werken dus dat scheelt. Er zij zo veeeeel regeltjes, pfffff en we moeten alles nog leren
Dit was afgelopen week.........
Maandag 12 november tot zondag 18 november,
Deze week een paar keer s'avonds op het strand geweest......en het is zoooo mooi die zonsondergang.
Verder ben ik druk bezig geweest met het schoonmaken van de veranda en de garage. Binnenkort kunnen we dus onze hangmat eindelijk eens goed uittesten. Richard is donderdagavond met een collega (Christoff) nog en biertje wezen drinken en hij had Rich meteen uitgenodigd om zondag samen met mij langs te komen voor een bbq.
Zaterdag heeft Richard bij Mercedes thuis een deur afgehangen en het was erg warm dus s'avonds was hij erg moe. Ze heeft hem wel meteen een referentie meegegeven voor de license, mooi he!!
Zondag heb ik s'ochtends lekker een baiserkuchen gebakken en daarna zijn we naar het huis van Christoff gereden. Hij woont samen met zijn vrouw Christiaane in Aldgate. Een prachtig dorp in de bergen/bossen. Ze wonen dus ook prachtig daar. We hebben weer een gezellige dag gehad samen met Christoff en Christiaane en haar ouders. Ze komen allemaal uit Duitsland, maar wonen hier al meer dan 10 jaar. Haar ouders wonen in de grannyflat (een extra 'huis' aan het huis vast) en zijn in de zomer bij hun, en in de winter bij hun andere kind in Darwin, goed geregeld toch hahaha.
Dat was het weer voor deze week, een rustig weekje toch!!
Liefs Eutrice en Richard
O ja wij komen de 30ste ook naar Hahndorf voor de barbie....daar houden wij wel van hahahaha
Er komen ondertussen al 30 mensen hoorde ik, dat word dus super gezellig!!! Denk dat ik maar alvast een plekje in de tuin ga reserveren voor onze tent hahahahahah :wink: :lol: :lol:
tot snel..........