Hoii,
Weer een tijdje afwezig geweest op het forum.........zoooo druk met alles regelen.
Ik ben een hele week bezig geweest met afscheids cadeautjes in elkaar knutselen en ook meteen voor het afscheidsweekend allerlei cadeautjes gemaakt.......pfff wat een werk, maar het resultaat was er wel
Ik heb een prachtig afscheid gehad op het werk met de kids en de collega's, wat een schatjes. Een collega had een groot spandoek gemaakt met een hele grote wereldbol waarin er een huilend poppetje in Nederland staat en een lachend poppetje in Australie. De zon komt in Australie op en de maan staat boven nederland en dan met koeieletters 'Dag Eutrice' eromheen zooooo leuk. Ik ben ook echt verwend door de kids. Kreeg een heel mooi fotoalbum met alle kinderen apart op de foto en een afscheidsmap met allerlei tekeningen van de kinderen erin. Sommige teksten waren echt geweldig zoals ' lieve juf Eutrice ik ga je missen ,o'ja en HEEL nederland' of 'Lieve Juf Eutrice en meester Richard veel plezier in Australie' of 'Lieve juf Eutrice veel succes in Australie maak nog wat van je leven' hihihihi zoooo lieeff :lol: Er waren een paar kinderen gewoon echt verdrietig en daar werd ik ook wel ff verdrietig van. Een begon er zelfs te huilen nou ik had het ook niet meer hoor :cry: :cry: .En allerlei ouders die het ook echt niet leuk voor hun kinderen vonden dat ik wegging, maar mij wel heel veel succes wensten en als ik er niets aan zou vinden dan wel weer terug moest komen! Er waren zelfs een paar kinderen bij die al van de bso af zijn, die toch nog even afscheid kwamen nemen, dat vond ik ook zooo tof :clap2: Ik zat op de groep met oudere kids 8 tot 12.
Het afscheidsweekend was ook zo gezellig. Het was echt een hoop werk (ik wilde voor 54 mensen een afscheidscadeautje maken hihihi), maar we zijn zo blij dat we het gedaan hebben
Het is gewoon heel fijn om iedereen nog even te zien voordat je weggaat!! En ook het weekend zijn we weer zo verwend, wat een schatjes allemaal! We hebben echt een hoop plezier gehad en zullen er nog regelmatig aan terug denken.
Verder zijn we nu heel druk bezig om zeevracht te regelen en de spullen hebben we allemaal ingepakt en paklijsten gemaakt enz enz.
We zijn heel hard bezig om een huis te regelen vanaf hier maar dat gaat niet zo gemakkelijk :| We dachten al wel wat te hebben, maar dat is door de situatie even veranderd, en is nu gewoon te duur :-(
We hebben namelijk het huis weer niet verkocht :cry: :x :x Weer op de dag dat het voorlopige koopcontract afliep......hoe krijgen ze het voor elkaar!!! Deze keer kreeg die man geen intentieverklaring van zijn werk :x :x echt kl***te, maar goed ook hier kunnen we nix mee dus, maar weer gewoon verder met zoeken naar gegadigden. Gister weer kijkers gehad, maar we hebben nu nog nix gehoord. We gaan wel gewoon hoor....maar ja omdat we straks waarschijnlijk met dubbele lasten zitten zijn de plannen ietwat gewijzigd en kunnen we niet al te duur gaan huren straks. We zijn dus hard bezig om een huurhuissie te vinden dat niet al te duur is, maar wel in een beetje 'goede' wijk ligt. Iemand suggesties?
Een Betaalbare/goede wijk in Adelaide? We hebben allerlei makelaars aangeschreven en krijgen ook maar van een paar een bericht terug. Meestal dat de woning waarop we gereageerd hebben al weg is :| of dat de woning waarop we gereageerd hebben voor minimaal een jaar gehuurd moet worden en dat willen we niet. We willen eerst maar voor een paar maanden huren. Ook vanwege dat wij er nog nooit geweest zijn en niet weten waar we terecht komen :smile: :smile:
Ach ja komt vast wel goed, we doen ons best, meer kunnen we niet doen en anders gaan we eerst even op een camping of zoiets zitten.
Als iemand nog een suggestie heeft ook qua makelaar, we horen het graag alles is welkom!!
Nu ga ik snel weer verder met regelen en met huizenjacht!!
Liefs Eutrice