Daar hebben we het al eerder over gehad, over Japanners. En dat we blijkbaar uitersten tegen komen. De een heeft heel beleefde ervaringen, de ander juist botte.
Sja.
Trouwens, Hans, wat 'de normale manier' is, is de vraag, niet?
dat is voor eenieder verschillend blijkbaar.
als mij iets niet bevalt probeer ik ook nog eens uit te leggen waarom. een ander zet zijn woorden kracht bij met
stevige termen.
ik denk ook niet dat dit bepaald wordt door het land waar je vandaan komt.
Onbeleefd, onbeleefd... Ik ben blij dat we niet van die geautomatiseerde robots zijn zoals in de VS.
Ik huiver altijd als ik Amerikaanse, 100% niet gemeende, beleefdheid zie...zo fake dat ik er gewoon kriebels van krijg. Dit gevoel heb ik in andere landen veel minder!
En personeel inhuren die je spullen aan het einde van de band bij de kassa van de supermarkt in zakjes doen *shiver*
Geef mij maar menselijkheid en een normaal portie fatsoen, ipv honderden gedrilde regels en met een sjagrijnig hoofd "Thank you" op je af krijgen.
edit: aah, ik lees net dat dat in australie ook zo is, van het inpakken.... :evil:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.