Niet langer dromen, maar doen!

't Is wel weer genoeg geweest voor vandaag.
Het erge eraan is: ik vind het leuk.
Ideeën genoeg,... alleen geen tijd:(.
 
Alweer helemaal op pagina 3 terecht gekomen. Er valt ook zo weinig te melden. Hard aan de studie, nog maar 3,5 jaar te gaan (minimaal). Dat maakt het allemaal wat lange-termijn-planning. Ik zal me maar vasthouden aan mijn quote. Waar het momenteel om draait is 'tenacity', vasthoudendheid.
 
wat een voorbeeld van doorzetting ben jij, HardCore! Maar zoals anderen al zeiden, die jaren zullen voorbij vliegen, en je weet waarvoor je het doet he! Zit een beetje in hetzelfde schuitje, met wel het kleine verschil dat mijn opleiding maar 1,5 jaar duurt... Maar als het iets is dat je graag doet, en vroeger ook al wou doen, tja dan is het sowieso geen verloren tijd he! Heel veel succes nog met je studies!!
 
Zo, de Propedeuse is definitief 'in the pocket'. Compleet met Engelstalig certificaat (scheelt later weer vertalen).

Vanmiddag is de aftrap genomen van het tweede studiejaar, met als inleiding de uitreiking van dit document. Daarna volgde het allereerste college van dit studiejaar, gegeven door een raszuivere ADHD-docent met voldoende humor. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het weer een erg zwaar jaar gaat worden, maar er kan gelukkig tussen de bedrijven door ook gelachen worden.

Intussen begint de inhoud van de studie ook vorm te krijgen, wat weer motiverend werkt om het geleerde in de praktijk toe te passen. Maar voorlopig is daar weinig ruimte voor. Daarvoor zou ik met mijn bedrijf een andere weg in moeten slaan, of een dienstverband in overweging nemen.

We zijn op de goede weg.

Edit: foto verwijderd (poppetje gezien, kastje dicht)
 
Last edited:
Af en toe zijn er van die reizen op weg naar emigratie waar je bij stil staat. Waar je niet anders dan respect voor kan hebben voor de manier en effort die mensen eruit weten te knallen om hun droom proberen na te jagen. Cor en co, jullie zijn absoluut zo'n geval. Ik wens jullie het allerbeste!
 
Ja, dat is waar.
Dat zijn van die kleine oases in de woestijn van het drukke leven.
En er zijn zoveel manieren om te ontspannen, dat ik al stress krijg als ik wat moet kiezen...o_O
Snap jij het nog?
 
Vanaf de derde pagina: er is duidelijk erg weinig gebeurd.
Maar nu is er nieuws: Vandaag de medicals gedaan.
Nee, helaas niet voor de emigratie, maar voor andere doeleinden.
Zo wordt ook meteen duidelijk waar mijn motto (onderaan iedere post) vandaan komt :cool:.
IMG_5280k.jpg
 
Back
Top