Niet langer dromen, maar doen!

@afterbang: klinkt professioneler dan het is hoor!
@Zwerver: Logisch, alle begrip.
Voor mij heeft de droom al lang genoeg geduurd. Ook een mooi moment, halverwege de studie.
Wel pittig, maar ontzettend leuk!
Ik ben wel benieuwd wat de regels zijn mbt geldigheid in Oz.
 
I know...
Maar H is duurder dan A (SEP)

CPL is natuurlijk helemaal top, kun je er je beroep van maken.
What if money wasn't the problem?
 
Last edited:
Keek voor de gein even naar Commercial Heli piloot in OZ, als training. Heb het niet durven berekenen. Maar A$50K komt eerst geloof ik :eek:
 
Maar zal ook wel een goed salaris tegenover staan ????

Ik weet het niet australie specific, maar er schijnen toch wel wat mensen te zijn met de juiste certificering en niet zo heel veel baantjes. Dat zal het salaris vast omlaag brengen als je al werk kan vinden.

@afterbang: Ik zag zelfs 125 vlieguren staan vanaf 2015 a $500 p/u meen ik :X
 
@slatsr; Ja. Daar twijfel ik dan ook weer een beetje aan. Of eigenlijk, wellicht wordt het goed betaald als vliegt vanaf een remote locatie. Maar dat je als piloot in de stedelijke gebieden misschien nog niet eens heel makkelijk een baan vindt. Weet het niet hoor. Maar hoeveel heli piloten heb je nodig in Sydney o.i.d. Maar ik gok ook maar wat.

@FOL zoiets had ik ook gezien in QLD. 135 uur voor je CPL à 400 tot 500 OZ dollar...
 
Nee, voor alle duidelijkheid. Harcore is lekker bezig. Volgt zijn droom en dat is goed :up:
Hardcore is ook niet bezig met een commercial license voor Helipiloot maar voor een 'gewone' hobby piloten licentie. Dat is nog steeds niet gratis maar scheelt aanzienlijk in de kosten.
 
Back
Top