Niet vaccineren, dan ook geen child support

slatsr

Well-Known Member
http://ro.uow.edu.au/theses/4541/

Voor wie geinteresseerd is in waarom het ingrijpen in een gezond menselijk lichaam vooral een vrijwillige keus moet blijven...
Ik heb niet eens door de argumentatie hoeven lezen:

- Dr in Philosophy: yep, zeer gekwalificeeerd op dit gebied
- alle gerefereerde publicaties zijn van een zekere Wyliman; een zeer brede (ahum) analyse, vooral voor een thesis die sterk wil maken dat er niet genoeg bewijs is voor het beleid van de overheid
- het artikel analiseert vooral Swine Flu en HPV; deze zijn al vrijwillig dus ik weet noet wat je probeert te zeggen

En zo zijn er nog veel meer uitspraken die ik in twijfel kan trekken in deze thesis.

Note to self: keep daughter away from University of Wollongong

Lamarck

Well-Known Member
Ik word hier tamelijk gefrustreerd van, van deze regeling. En niet omdat we niet willen inenten. Wij hebben onze kinderen netjes in laten enten bij het consultatiebureau. En daarna een print gevraagd met een vertaling om hier te kunnen laten zien wat ze allemaal gehad hebben. Die brieven moesten we destijds bij medicare inleveren. Een half jaar geleden hoorde ik van mijn zus dat haar zoon weer een prikje had gehad, en mijn zoon is van dezelfde leeftijd dus ik vroeg bij de GP of ze dat hier ook doen. Die wist nergens van. Nagevraagd bij medicare en die wisten ook nergens van. Geen idee van de immunisatie status. Dus wij terug naar RIVM om een nieuwe vertaling aan te vragen. Dat was in mei. Ondertussen zijn we met die vertalingen alweer bij medicare geweest, en in november bij de GP die een formulier in moest vullen en opsturen naar medicare, en we krijgen nog steeds brieven dat de immunisatie status onbekend is. Ik word hier echt pissig van. Wij krijgen dadelijk niks terug van de OSHC omdat zij hun administratie niet op orde hebben.
zo.
einde rant
dadelijk weer naar de GP. Je weet nooit.

OFX